Skravletråd Juli.

Jo bare hyggelig :) syntes ofte du lager mye spennende og fristende retter. Og så blir jeg ofte overrasket over hva mange mener er kompliserte retter å lage. Men så kan jeg bruke mange timer på kjøkkenet og trives veldig godt der :)
Det kan jeg også gjøre :)
Bare fordi jeg forklarer ordentlig betyr ikke det at det er komplisert

Ikke min heller, om det hjelper.

(men så tror jeg ikke jeg ville spise det heller, men det er fordi sånn ost ikke er min greie. Kyllingen og det andre kunne jeg spist, selv om min salat ville har tomat heller enn paprika)
Godt å høre vi er flere:P

Aha da vet jeg:)
Er fra Skjetten så er litt kjent rundt om der, men feltene er jo mye større nå enn da jeg vokste opp...
Er veldig mye nytt her, ja.
Bodde på Holt/Vestvollen tidligere.
Når frøkna var liten gikk jeg trilletur Vestvollen - Kjeller - Lillestrøm - Sagen på Strømmen - Skjetten - Hvam - Vestvollen

Det kan jeg også gjøre :)
Bare fordi jeg forklarer ordentlig betyr ikke det at det er komplisert

Nei det er jo ikke det :) og kjenner jeg gleder meg til å lage skikkelige middager igjen gjennom hele uka igjen. Ha middagen klar når frøkna kommer hjem fra skolen og ikke ty til div enkle løsninger fordi man helst vil spy bare av tanken på mat :P

Hvor mye tid kunne du brukt på det da? Jeg syntes nemlig det hørtes veldig enkelt ut, og går blant det jeg kaller enkel og lett mat å lage :P
Aner ikke:P
Jeg har en greie med kylling at den må totalrenses for alt fett og blodgreier:P bare det tar jo 15 minutter...

Jo bare hyggelig :) syntes ofte du lager mye spennende og fristende retter. Og så blir jeg ofte overrasket over hva mange mener er kompliserte retter å lage. Men så kan jeg bruke mange timer på kjøkkenet og trives veldig godt der :)
Poenget her er jo at jeg ikke liker å lage mat:P

Aner ikke:P
Jeg har en greie med kylling at den må totalrenses for alt fett og blodgreier:P bare det tar jo 15 minutter...

Aha jeg skjønner Hehe hva gjør du om du skal steke en hel kylling uten å dele den da? :P

Det blir nok bra skal du se:D
Det viktigste er jo å komme seg bort;)
Ja er jo det.

Og typisk nok ville ungene bade i bassenget her kl 18.45 :-P
Da sa vi nei gitt :-P
Men vi gikk ut og kjente på vannet og kikket litt på området ;-)
Så nå er storebror klar for bading etter frokost i morgen; i regnvær :-P

Back
Topp