Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg kommer nok ikke til å være innom like mye ;-)Jippi, vil ikke bli kvitt noen jeg.
Håper dere får bedre vær i morgen.
Hva skal dere i Danmark?
Stemmer detEr d den ved siden av Sharifs?
!
Ja hurra for detHurra for gratis wifi!!
Godt dere er vel framme! Krysser fingre for masse sol![]()
Oi Oi så spennede!Takk og lov for at frøkna har en fantastisk farmor! For vannet mitt gikk i ettermiddag så hun var så snill og hentet frøkna. Så nå ligger jeg på sofaen å sløver etter å ha hvert på føden og fått litt "kjeft" fordi det tok litt tid før jeg kom inn. Og så var det bare så vidt jeg fikk reise hjem for det fikk man bare lov til om man hadde hatt et svangerskap uten noen problemer. Og jeg hadde uvi for 1 mnd siden så jeg oppfylte egentlig ikke kravene...
Oi Oi så spennede!
Snart baby da :-D
Vi får tro detKan fort være det ja
Retter seg sikkert nå da..
Å så gøy :-DJa nå er det nok ikke så lenge igjen :O har ikke rier ennå da, men kjenner det begynner å murre litt så kanskje jeg får rier etterhvert også... det tok så lang tid med frøkna så har tenkt at det drøyer denne gangen også Hehe
Lykke til med fødselTakk og lov for at frøkna har en fantastisk farmor! For vannet mitt gikk i ettermiddag så hun var så snill og hentet frøkna. Så nå ligger jeg på sofaen å sløver etter å ha hvert på føden og fått litt "kjeft" fordi det tok litt tid før jeg kom inn. Og så var det bare så vidt jeg fikk reise hjem for det fikk man bare lov til om man hadde hatt et svangerskap uten noen problemer. Og jeg hadde uvi for 1 mnd siden så jeg oppfylte egentlig ikke kravene...
Å så gøy :-D
Enda godt jeg har gratis wifi her i Danmark sånn at jeg får fulgt med på dere![]()
Så seint???Nå stikker jeg en tur på grava til pappa. Snakkes senere
Ikke så veldig lenge da, men noen sjanser til for at det kan starte selv.Jeg blir satt igang på tirsdagskvelden om det ikke har skjedd noe før da![]()
Der var vi innom idagStemmer det![]()
Så bra at hun har en god farmor, ja.Takk og lov for at frøkna har en fantastisk farmor! For vannet mitt gikk i ettermiddag så hun var så snill og hentet frøkna. Så nå ligger jeg på sofaen å sløver etter å ha hvert på føden og fått litt "kjeft" fordi det tok litt tid før jeg kom inn. Og så var det bare så vidt jeg fikk reise hjem for det fikk man bare lov til om man hadde hatt et svangerskap uten noen problemer. Og jeg hadde uvi for 1 mnd siden så jeg oppfylte egentlig ikke kravene...
Da var du ikke langt fra der jeg bor..Der var vi innom idag![]()
Ikke så veldig lenge da, men noen sjanser til for at det kan starte selv.
Fikk ny iPad, klokke, reservebatteri til mobilen og penger. Ønsket meg penger sånn at det snart blir ny sengFått noe fint i gave?![]()
Ikke min heller, om det hjelper.I min verden er det ikke enkelt![]()