Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er vist det :O så nå får vi se om min følelse på den 26 stemmer daspis den siste bolla du og håp på at det hjelper
![]()
I min verden er det ikke enkeltDytte litt ost under skinnet på en kyllingfile, dele opp noen poteter og søtpotet, olje og krydre.
Rett inn i ovnen.
Dele opp litt salat.
Saus??? Det er kraften som var i formen til kyllingen....
Det er enkelt
Spenningen stiger......Sånn...tomt![]()
Spenningen stiger......![]()
Jepp, siste bolla er spist opp! Nå er det bare å vente![]()
Jeg glemte at svigermor lager pizza uten krydder.Kos deg med pizza![]()
Har du fått deg en dupp idag da??Hehe, jaKanskje jeg må legge meg tidlig idag, i tilfelle noe skjer
![]()
Bytter gjester duMå nok logge av igjen snart for eldste nevøen min kommer til middag
Synes det høres litt tamt ut uten krydder, jegJeg glemte at svigermor lager pizza uten krydder.
Hun hadde en med mais og sopp i tillegg til kjøttdeig, en med sopp og kjøttdeig og en bare kjøttdeig
Det et tomatsaus på bunnen, men det er tomatsaus, ikle pizzasaus, altså ikke særlig krydret. Også har hun kanskje noe oregano/basilikum oppå osten
Jeg ville hatt salt, pepper, evt paprika, chili, oregano eller noe annet på kjøttdeigen. Så det smakte noe. Ungene liker det da. (jeg spiser altså den uten sopp, muligens gjør sopp og mais at det ikke trengs krydder??)
Så dere her en slik en dere også.
Lekerommet er i hele den glassbuen
![]()
Vi har hatt det knall! Lillegull har siver litt dårlig, men jeg mistenker at det var fordi omgivelsene var nye.
Har du fått deg en dupp idag da??sånn at du er opplagt?
Hørtes spennende ut..Jeg glemte at svigermor lager pizza uten krydder.
Hun hadde en med mais og sopp i tillegg til kjøttdeig, en med sopp og kjøttdeig og en bare kjøttdeig
Det et tomatsaus på bunnen, men det er tomatsaus, ikle pizzasaus, altså ikke særlig krydret. Også har hun kanskje noe oregano/basilikum oppå osten
Jeg ville hatt salt, pepper, evt paprika, chili, oregano eller noe annet på kjøttdeigen. Så det smakte noe. Ungene liker det da. (jeg spiser altså den uten sopp, muligens gjør sopp og mais at det ikke trengs krydder??)
Litt tamt ja.Synes det høres litt tamt ut uten krydder, jeg
Men så liker jeg godt tacopizza da![]()
Dupp er bra.Jepp, hadde meg en fra 2-4![]()
Ja mat er detKan så si.
Men mat er det jo...
Takk for detEr d den ved siden av Sharifs?
Velkommen tilbake, og gratulerer med dagen som har vært!!!
Er kanskje ikke det, men i min verden er noe som trenger 15 minutters forberedelse før det går i ovnen sammen, og det eneste jeg behøver å gjøre mens maten koser seg der er å dele opp et halvt salathode og en paprika ganske enkeltI min verden er det ikke enkelt![]()
Dupp er bra.
Hva er avtalen din med sykehuset nå? Hvor lenge får du gå og vente før du skal inn igjen?