Skravletråd Juli.

Svigermor lager en sånn innviklet en
Min svigermor lærte av en bisetning i sommer at jeg faktisk ikke spiser mais. Derved sluttet hun å slå hele boksen, med laken, av hermetisk mais oppi salaten

Avansert var den ikke, men når alt badet i det mais-vannet... Vips, etter 14 år får jeg salat jeg (og ungene) liker :-)

Må jo det avogtil
Bare vi som ikke skjønte det i år, og byttet "svigermor hos oss " til "oss hos svigermor".

Koselig da, men nå er jeg klar for å komme oss hjem

Min svigermor lærte av en bisetning i sommer at jeg faktisk ikke spiser mais. Derved sluttet hun å slå hele boksen, med laken, av hermetisk mais oppi salaten

Avansert var den ikke, men når alt badet i det mais-vannet... Vips, etter 14 år får jeg salat jeg (og ungene) liker :)
Mais med Lake er ikke godt

Avansert var den ikke, men når alt badet i det mais-vannet... Vips, etter 14 år får jeg salat jeg (og ungene) liker :-)

Med lake?? Rare greier!

God morgen! Nå går det ikke an å sove mer her... Det er stor måkefest utenfor vinduet. Tror jeg blir gaaaaal :o

God morgen. Her er det skikkelig møkka vær ute så jeg holder dyna så lenge jeg kan:)

Frista veldig å gjøre det samme...men det nytta ikke å lukke vindu på soverommet engang, så det får bli sløving på soffen istedenfor :o

Back
Topp