Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Bakover i tråden?Nei nå må det leses![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bakover i tråden?Nei nå må det leses![]()
Takk det sammeLang dag her og gitt. Sliten!
Sov godt da![]()
Min svigermor lærte av en bisetning i sommer at jeg faktisk ikke spiser mais. Derved sluttet hun å slå hele boksen, med laken, av hermetisk mais oppi salatenSvigermor lager en sånn innviklet en
Sikkert, men jeg har aldri kjøpt en hel, rå kyllingHelstekt kylling i ovnen er kjempe godt og veldig saftig![]()
Bare vi som ikke skjønte det i år, og byttet "svigermor hos oss " til "oss hos svigermor".Må jo det avogtil
Vel hun jubler av glede, så hadde sikkert ikke vært så galt...Hahah, godt jeg ikke er henne da![]()
God ideNei nå må det leses![]()
Jeg er i seng, og legger snart fra meg mobilen. Det er en lang dag i morgen.Nå skal jeg komme meg i seng. Vært en lang dag.
Nei i boka miBakover i tråden?
Mais med Lake er ikke godtMin svigermor lærte av en bisetning i sommer at jeg faktisk ikke spiser mais. Derved sluttet hun å slå hele boksen, med laken, av hermetisk mais oppi salaten
Avansert var den ikke, men når alt badet i det mais-vannet... Vips, etter 14 år får jeg salat jeg (og ungene) liker![]()
Det skjønner jeg veldig godtBare vi som ikke skjønte det i år, og byttet "svigermor hos oss " til "oss hos svigermor".
Koselig da, men nå er jeg klar for å komme oss hjem
Min svigermor lærte av en bisetning i sommer at jeg faktisk ikke spiser mais. Derved sluttet hun å slå hele boksen, med laken, av hermetisk mais oppi salaten
Avansert var den ikke, men når alt badet i det mais-vannet... Vips, etter 14 år får jeg salat jeg (og ungene) liker![]()
God natt folkens![]()
God morgen. Her er det skikkelig møkka vær ute så jeg holder dyna så lenge jeg kanGod morgen! Nå går det ikke an å sove mer her... Det er stor måkefest utenfor vinduet. Tror jeg blir gaaaaal![]()
God morgen. Her er det skikkelig møkka vær ute så jeg holder dyna så lenge jeg kan![]()
Ja da kan du vel glane på tv samtidig ogFrista veldig å gjøre det samme...men det nytta ikke å lukke vindu på soverommet engang, så det får bli sløving på soffen istedenfor![]()
Nei, det er virkelig ikke det.Mais med Lake er ikke godt