En ny reise :)

Jeg trodde jeg var 8dpo, men må være 9dpo utfra hva denne testen sier.. Dette er utrolig og jeg forstår det ikke.. Innenfor tidsfristen. Så streken dukket opp med en gang.image.jpg

Jeg skjelver. Trodde ikke dette skulle være mulig. Og så tydelig strek på det jeg trodde var 8 DPO. Må ha hatt EL onsdagen og ikke torsdag. Noe som forklarer positiv ELtest mandag og tirsdag(smerter tirsdag). Håper dette går veien, men tør ikke tro på noe enda.

Se der ja, så flott strek a gitt :D Gratulerer så masse :D

Jeg trodde jeg var 8dpo, men må være 9dpo utfra hva denne testen sier.. Dette er utrolig og jeg forstår det ikke.. Innenfor tidsfristen. Så streken dukket opp med en gang.Vis vedlegget 125521

Jeg skjelver. Trodde ikke dette skulle være mulig. Og så tydelig strek på det jeg trodde var 8 DPO. Må ha hatt EL onsdagen og ikke torsdag. Noe som forklarer positiv ELtest mandag og tirsdag(smerter tirsdag). Håper dette går veien, men tør ikke tro på noe enda.
Jaaa! Jeg visste det! Nå er det din tur til å flytte inn på mars :D Denne gangen går det bra - for alle oss :)

Bare skynd deg å bytte lås på døra før tanta kommer tilbake ;)

Jaaa! Jeg visste det! Nå er det din tur til å flytte inn på mars :D Denne gangen går det bra - for alle oss :)

Bare skynd deg å bytte lås på døra før tanta kommer tilbake ;)
Ja, helt utrolig. Og skimta strek med en gang før den bare ble sterkere. Dette er villt og jeg har ikke greid å fatte det enda. Nå må jeg bare holde meg rolig. Håper testene stiger raskt! Nå må det gå bra for oss alle. Vi skal bli i mars. Påskebebis:chicken:

Hurra!!!:D nå må spira klore seg fast!:)

Jeg trodde jeg var 8dpo, men må være 9dpo utfra hva denne testen sier.. Dette er utrolig og jeg forstår det ikke.. Innenfor tidsfristen. Så streken dukket opp med en gang.Vis vedlegget 125521

Jaaaaa :D :D Hurra :D ååå så glad jeg ble nå :D Gratulerer så mye vennen ♡♡ nå skal vi til mars :D

Wohoo ja!! Du fikk sterk test tidlig denne gangen også gjorde du ikke?
Jo, 8 dpo. Fullstendig uventet. Har aldri blitt så glad i mitt liv :p jeg tenker at det lover veldig godt og betyr at nå går det bra :) alt som er annerledes enn tidligere tolker jeg som positivt :)

Jo, 8 dpo. Fullstendig uventet. Har aldri blitt så glad i mitt liv :p jeg tenker at det lover veldig godt og betyr at nå går det bra :) alt som er annerledes enn tidligere tolker jeg som positivt :)
Ja, 8 DPO sist måned kunne jeg ikke se noe ble først tydelig strek 10-11 DPO. Hadde tydenlig test 9 DPO første runde som du ser på side 1 i dagboken. SÅ enten er dette en utrolig livlig spire som krever mye HCG eller så er jeg 9 DPO. Nervepirrende uansett:eek:

8 DPO(tror heller 9 DPO)
Første BT tatt i dag med positivt utslag. Helt uventet, men håpet:nailbiting:

Kroppen oppfører seg på følgende måte:
-Veldig tørst
-Veldig varm
-Sliten/trøtt
- Vil ikke ha pepsi Max lengre
- Rastløs
-Små murringer
- UF, blank
- Ømme pupper som kommer og går
-Føler meg oppblåst
-Småkvisete

Nå er jeg veldig spent på hva testene viser de neste dagene. Mannen får ikke vite noe før han spør. Skal kanskje ut lørdag så da får hav vite det uansett, men om ikke venter jeg så lenge jeg greier. Han ble så trist sist stakkar..

Ja, 8 DPO sist måned kunne jeg ikke se noe ble først tydelig strek 10-11 DPO. Hadde tydenlig test 9 DPO første runde som du ser på side 1 i dagboken. SÅ enten er dette en utrolig livlig spire som krever mye HCG eller så er jeg 9 DPO. Nervepirrende uansett:eek:
Det er dette som er fighterspiren vet du :D

Jeg er bare så glad nå! Og er helt sikker på at det går bra denne gangen :D Som Nienna sier; alt som er annerledes er positivt.

Neiognei, for en flott gjeng vi blir inne på marsforumet :)

:dance011:dance008:cool05:happy093

Back
Topp