<3 Ikm Uke 29 <3

Her er vi 28 år begge to, vært sammen i 3 år til sommeren, har ei jente på 10 mnd og prøver på nr 2. Brukte 7 mnd på første og er inne i 3pp nå. Begynte aldri på prevensjon etter første så har egentlig prøvd siden nyttår, men da uten å tempe eller måle etter el og ganske labert med aksjer :p så 3pp med ordentlig prøving.

Når skal dere begynne å teste? Har egentlig bestemt meg for å vente til nærmere ikm men er rimelig sikker på at jeg ikke klarer det.....når er for tidlig?

Når skal dere begynne å teste? Har egentlig bestemt meg for å vente til nærmere ikm men er rimelig sikker på at jeg ikke klarer det.....når er for tidlig?

I første PP begynte jeg å teste fra dag 6 etter positiv EL. Har lest at egget fester seg fra dag 6 og selv om jeg viste det var for tidlig klarte jeg ikke la være. Men prøver å holde meg til rundt dag 10 denne gangen ihvertfall :)

Begynner alltid 8 dpo selv jeg vet det er for tidlig;)

Begynner alltid 8 dpo selv jeg vet det er for tidlig;)

Hvordan regner du 1 dpo? Vet du når du har EL eller er det ut fra positiv test? Jeg regner at EL må være dagen etter positiv test og 1 dpo blir dagen etter det igjen, men litt usikker om det er riktig.

Hvordan regner du 1 dpo? Vet du når du har EL eller er det ut fra positiv test? Jeg regner at EL må være dagen etter positiv test og 1 dpo blir dagen etter det igjen, men litt usikker om det er riktig.
Jeg har brukt å elteste og da har 1 dpo vært dagen etter negativ test. Nå temper jeg og bruker fertillity friend og da viser FF el når du har fått 3 høye temper etter el.

Jeg har brukt å elteste og da har 1 dpo vært dagen etter negativ test. Nå temper jeg og bruker fertillity friend og da viser FF el når du har fått 3 høye temper etter el.

Vil det si 3 dager med høy temp etter positiv EL test? Eller at den viser når EL er ut fra 3 dager med høy temp. Sjekker du da fortsatt med EL test?

Vil det si 3 dager med høy temp etter positiv EL test? Eller at den viser når EL er ut fra 3 dager med høy temp. Sjekker du da fortsatt med EL test?
Viss du bare temper ser du ikke el før FF setter kryss og da er du som regel 3 dpo. Viss du både temper og bruker eltester er det ikke sikker 1 dpo er dagen etter negativ eltest men jeg fikk det denne mnd.Forklarer litt dårlig her men.
ImageUploadedByBV Forum1436297513.767529.jpg

Viss du bare temper ser du ikke el før FF setter kryss og da er du som regel 3 dpo. Viss du både temper og bruker eltester er det ikke sikker 1 dpo er dagen etter negativ eltest men jeg fikk det denne mnd.Forklarer litt dårlig her men.
Vis vedlegget 125257

Ok. Bra forklart nå :)
Får vel bare regne med dagen etter negativ test som 1 dpo og gå ut fra at det uansett ikke har så mye å si om vi uansett sikrer oss dagen etter også :) appen jeg bruker regner at man er fruktbar 2 dager etter positiv EL test

Ok. Bra forklart nå :)
Får vel bare regne med dagen etter negativ test som 1 dpo og gå ut fra at det uansett ikke har så mye å si om vi uansett sikrer oss dagen etter også :) appen jeg bruker regner at man er fruktbar 2 dager etter positiv EL test
Er nok greit å sikre seg ett par dager til viss man orker ;)

Et par dager til etter 2 dager etter positiv EL? :O
Leste at det tar ca 12 timer for svømmere å nå frem og de lever i flere dager så jeg trodde 2 dager etter burde holde :)
Ja det burde holde det . Pleier å holde det gående til negativ test og dagen etter vi. Men denne måneden er jeg litt lei så da får det gå som det går :)

Tok meg en sneaky test i dag (7 dpo) pga så mye murringer. Visste at det var for tidlig, og den var selvsagt helt hvit. Var RFSU sin også som måler hcg fra 15 og opp. Trist at jeg har brukt den opp så tidlig! Nå skal jeg være flink og vente til hvertfall 10 dpo eller mer.

Back
Topp