Ja det burde holde det . Pleier å holde det gående til negativ test og dagen etter vi. Men denne måneden er jeg litt lei så da får det gå som det går![]()
Aha. Trodde du mente at man bør holde på i 4 dager etter positiv test minst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det burde holde det . Pleier å holde det gående til negativ test og dagen etter vi. Men denne måneden er jeg litt lei så da får det gå som det går![]()
Melder om en god del murringer herfra i dag, 5 dpo. Minner veldig om første graviditet spent som bare det nå!
Å spennende! Å deilig å huske litt fra første graviditetMelder om en god del murringer herfra i dag, 5 dpo. Minner veldig om første graviditet spent som bare det nå!
Så spennende daMelder om en god del murringer herfra i dag, 5 dpo. Minner veldig om første graviditet spent som bare det nå!
Ja her blir det spennende å se test om 3-4 dagerSmerten i lysken varte bare i 30 min...nå har jeg en skikkelig sår brystvorte![]()
Ja! Jeg tar ferie etter denne uken så venter nokmed test til etter jobbuken.Ja her blir det spennende å se test om 3-4 dager![]()
Ja! Jeg tar ferie etter denne uken så venter nokmed test til etter jobbuken.![]()
jeg enig med deg hadde vært deilig med den lykkefølelsen i ferien.Hadde vært utrolig deilig å starte ferien på en sky
For meg blir enten ferien på en sky eller med gravøl (eller noen glass vin på stranda)![]()
jeg enig med deg hadde vært deilig med den lykkefølelsen i ferien.
Skal i bryllup neste helg så hadde vært deilig å slippe mensen.
Dropper gjerne vinglassene viss jeg slipper å se tanta![]()
Du må legge inn enn sånn bbkode på signaturHvordan får du lagt til slike daisypath statuser? Har fått opprettet en, men finner ikke ut hvordan de kan legges til.
Jeg har kjent press i livmora og litt såre brystvorter.Noen andre som kjenner noe symptomer? Hva er vanlig og når kan man regne med å begynne å kjenne dem?
Jeg har kjent press i livmora og litt såre brystvorter.
Men det som er det kjedelig er at man kan få helt like symptomer før mensen som når man er gravid.
Fremdeles er det vel litt tidlig .
De fleste får vel ikke symptomer før rett før IKM. Men veldig individuelt .