<3 Ikm Uke 29 <3

Ja det burde holde det . Pleier å holde det gående til negativ test og dagen etter vi. Men denne måneden er jeg litt lei så da får det gå som det går :)

Aha. Trodde du mente at man bør holde på i 4 dager etter positiv test minst :) Dagen før, samme dagen og dagen etter prøver vi få til. Og annenhver dag hele uken før. Første PP hadde vi hver dag men det gjør vi aldri igjen for å si det slik. Begge var lei og ville bare gi blanke.

Hadde vært utrolig deilig å starte ferien på en sky :)
For meg blir enten ferien på en sky eller med gravøl (eller noen glass vin på stranda) :)
jeg enig med deg hadde vært deilig med den lykkefølelsen i ferien.
Skal i bryllup neste helg så hadde vært deilig å slippe mensen.
Dropper gjerne vinglassene viss jeg slipper å se tanta ;)

Noen andre som kjenner noe symptomer? Hva er vanlig og når kan man regne med å begynne å kjenne dem?

jeg enig med deg hadde vært deilig med den lykkefølelsen i ferien.
Skal i bryllup neste helg så hadde vært deilig å slippe mensen.
Dropper gjerne vinglassene viss jeg slipper å se tanta ;)

Hvordan får du lagt til slike daisypath statuser? Har fått opprettet en, men finner ikke ut hvordan de kan legges til.

Noen andre som kjenner noe symptomer? Hva er vanlig og når kan man regne med å begynne å kjenne dem?
Jeg har kjent press i livmora og litt såre brystvorter.
Men det som er det kjedelig er at man kan få helt like symptomer før mensen som når man er gravid.

Fremdeles er det vel litt tidlig .
De fleste får vel ikke symptomer før rett før IKM. Men veldig individuelt .

Jeg har kjent press i livmora og litt såre brystvorter.
Men det som er det kjedelig er at man kan få helt like symptomer før mensen som når man er gravid.

Fremdeles er det vel litt tidlig .
De fleste får vel ikke symptomer før rett før IKM. Men veldig individuelt .

Såre bryster fikk jeg sist jeg var gravid, men ikke før i uke 7-8, i tillegg så var jeg kvalm om jeg ikke spiste innen 5 minutter etter at jeg hadde stått opp. Jeg hadde også vondt i lysken (eller noe annet kanskje) når jeg strakk på meg, men det også kom mye først rundt uke 7-8. Det var mye murring i hele perioden frem til uke 10 eller noe.
Livmora tror jeg ikke jeg helt vet hvordan jeg skal kjenne etter en gang :)

Back
Topp