attpåklattnr2
Gift med forumet
Skriver under på den. Sitter nesten å venter på at det skal bli kvelden så det snart kan bli en ny dag og en dag nærmere testing.ååå, dagene går såååå treeeeeigt![]()
Jeg begynner uansett i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skriver under på den. Sitter nesten å venter på at det skal bli kvelden så det snart kan bli en ny dag og en dag nærmere testing.ååå, dagene går såååå treeeeeigt![]()
Skriver under på den. Sitter nesten å venter på at det skal bli kvelden så det snart kan bli en ny dag og en dag nærmere testing.
Jeg begynner uansett i morgen![]()
Tror det ryker en test hos meg i morgen også, hadde visst bestillt endel sistSkriver under på den. Sitter nesten å venter på at det skal bli kvelden så det snart kan bli en ny dag og en dag nærmere testing.
Jeg begynner uansett i morgen![]()
hadde ikke mye symptomer sist jeg heller,annet enn stikkninger nederst på ryggen og innsiden av låreneSpennande dette altså! Eg er veldig usikker på el, men ikm er nok ein plass mellom onsdag og søndag neste veke (ein plass mellom 2 og 7 dpo no). Testar neste helg om ingen ting har skjedd før det.
Har sinnsjukt såre brystknoppar, men sånn har det vore sidan før el, og så har eg hatt masse stikking nede i magen dei siste dagane (men det kan ha vore sein el).
Trur ikkje eg hadde andre symptom enn manglande mens i mine andre svangerskap, før kvalmen slo meg fullstendig ut i hhv. veke 6 og 10...
har ikke bestillt noe til denne gangen,men klarer meg nok med restene etter forrige mnd.Tror det ryker en test hos meg i morgen også, hadde visst bestillt endel sist![]()
har ikke bestillt noe til denne gangen,men klarer meg nok med restene etter forrige mnd.
10-12 strips og en cb digital![]()
Jeg tror heller ikke jeg hadde voldsomt med symptomer før uke 6 da kvalmen kom.hadde ikke mye symptomer sist jeg heller,annet enn stikkninger nederst på ryggen og innsiden av låreneNå klarer jeg ikke tro så mye på symptomer da jeg har hatt endel uten å være gravid i de foregående prøvemnd.Men jeg gir ikke opp har jo alltids et lite håp
![]()
hehe det skal du ikke si..viss testegalskapen tar meg så tester jeg gjerne flere ganger om dagen..Er derfor jeg ikke har bestillt tester denne gangen,jeg blir gal av å ha 50-60 tester i skuffa :ODa har du jo mer enn nok å gå på![]()
hehe det skal du ikke si..viss testegalskapen tar meg så tester jeg gjerne flere ganger om dagen..Er derfor jeg ikke har bestillt tester denne gangen,jeg blir gal av å ha 50-60 tester i skuffa :O![]()
Egentlig skulle man holdt seg til ikm så hadde man ikke trengt noe annet enn 1 cb digital..but not me..Haha. så mye er jeg ikke blitt bitt ennå. Enn så lenge så holder det med en om dagen og da er det som oftest nok med 6-8 per runde
Egentlig skulle man holdt seg til ikm så hadde man ikke trengt noe annet enn 1 cb digital..but not me..![]()
Ja det hadde vært deilig å være så avslappa at man plutselig oppdaget at man skulle hatt mensen for 1 uke sidenDer er nok ventetiden ALT for lang. sist gang jeg fant ut jeg var gravid så sa CD 3+ på ukeindikatoren. Det var veldig deilig
Men da hadde jeg lite kontroll på når EL eller IKM var. Våknet plutselig opp til melding fra min app som sa "du er sent ute, kanskje på tide å ta en test".
Savner litt det å slappe av så mye![]()
Ja det hadde vært deilig å være så avslappa at man plutselig oppdaget at man skulle hatt mensen for 1 uke siden
Men er vanskelig når man har fått positiv test 9-10 dpo de 3 siste gangen man har vært gravid :O
Ja livet blir nesten satt litt på vent mens man prøver,det er iallefall sånn får meg.Tenker at bare jeg blir gravid så kan jeg gå videre.Sist gang så måtte jeg desverre ta abort i uke 12 Da hadde vi bare bestemt oss for å sutte på pilla og se va soms kjer.
Denne gangen så har vi allerede vært gjennom det å glede oss over å få barn og så ble det borte så da blir det litt på kanten til manisk tilstand for å bli gravid igjen. Har liksom havnet litt ut av synk i livet føles det som og når venter vi bare på å falle inn i rytmen med planleggingen og forberedelsen.
Ble litt sånn her og. Slutta på pilla ble gravid forholdsvist raskt, men mista i uke 10. Nå har vi også en SA bak meg fra forrige måned. Selv om vi mista tidlig rakk vi å glede oss og håpe på at denne gangen må det gå bra!
Nå føler jeg at det må bli vår tur igjen snrat, samtidig som jeg blir irritert på at ting ikke går som det skal når det virker som at så mange andre får det til uten problemer..
Jeg har aldri mistet el hatt noen spesiell problemer i svangerskapet. Men må si at man blir jo ekstra beskymret når man ser hvor vanlig det er. Derfor kommer jeg til å ta tidlig ul uke 7-8 viss jeg ikke får det.mye bedre å oppdage det tidlig enn å gå helt til uke 12.håper Nipt testen snart blir godkjent i Stortinget,den er allerede godkjent i Bioteknologinemda.Snakket litt med mamma og hun nevnte at dattera til ei hun kjente mistet i rundt uke 10. Hun lurte på hva som skjedde når både jeg hadde problemer og flere hun kjenner mistet. Virker som det er så tabu tema at når man først snakker om hvor vanlig det er så blir folk litt satt ut for dette er jo ikke noe man hører om i det hele tatt.
Og det setter jo også i en frykt da når man vet hvor vanlig SA er
Men ja, en gang må det jo klafef for oss også
Min største frykt er nok ikke SA, men å finne ut på UL i uke 12 at det er noe galt igjen![]()
Jeg har aldri mistet el hatt noen spesiell problemer i svangerskapet. Men må si at man blir jo ekstra beskymret når man ser hvor vanlig det er. Derfor kommer jeg til å ta tidlig ul uke 7-8 viss jeg ikke får det.mye bedre å oppdage det tidlig enn å gå helt til uke 12.håper Nipt testen snart blir godkjent i Stortinget,den er allerede godkjent i Bioteknologinemda.