<3 Ikm Uke 29 <3

Eg skulle i teorien ha el ca 1. juli, men har ikkje så mykje å gå etter, sidan det er første mnd utan prevensjon. I dag kom det el-slim (meiner eg ganske bestemt), kan eg då gå ut ifrå at el er ca no i staden for? Eller kan slim komme så seint som 5 dpo?

Eg skulle i teorien ha el ca 1. juli, men har ikkje så mykje å gå etter, sidan det er første mnd utan prevensjon. I dag kom det el-slim (meiner eg ganske bestemt), kan eg då gå ut ifrå at el er ca no i staden for? Eller kan slim komme så seint som 5 dpo?
Elslim kan komme flere ganger i en syklus. Kan jo hende kroppen ikke slapp egget forrige gang du hadde slim. Ellers kan du jo kjøpe en eltest idag.

Da fikk jeg en skikkelig tempdip i dag håper det betyr at egget fester seg. Hadde svake livmorsmerter i går kveld. Jeg krysser fingre og tær ;) :)

ImageUploadedByBV Forum1436247954.634528.jpg

Jeg har skikkelige menssmerter idag.... Sånn at jeg faktisk tror tr er på vei... Og er den det så kan El umulig ha vært onsdag... 6 dager lutealfase er litt i minste laget! :confused:

Kjenner det nede rett over skambenet og godt langt nede i korsryggen :rolleyes:

Jeg har skikkelige menssmerter idag.... Sånn at jeg faktisk tror tr er på vei... Og er den det så kan El umulig ha vært onsdag... 6 dager lutealfase er litt i minste laget! :confused:

Kjenner det nede rett over skambenet og godt langt nede i korsryggen :rolleyes:
Kan nok være implatasjonssmerter det :)
Vi skal ha en "påskekylling" vi nå ;)

Skal vi ta en liten runde på hvem vi er. Jeg starter;

Jeg er 40 år. Har 2 jenter på 16 og 18 år fra tidligere forhold og ei jente på 2.5år med nåværende mann. Jeg og gubben har vært sammen i 6 år og utrulig nok vært gift i snart 6 år også.;)

Jeg er 27, samboer er 28. Vi har vært sammen i 6 år og prøver på første. Er i 2 PP, ble gravid i første men fikk SA ca uke 5. Er 7 dpo i dag og har kjent murringer og stikking helt siden EL, har også ømme bryster. Ganske likt første PP. ;) krysser fingrene!

Jeg er 27, samboer er 28. Vi har vært sammen i 6 år og prøver på første. Er i 2 PP, ble gravid i første men fikk SA ca uke 5. Er 7 dpo i dag og har kjent murringer og stikking helt siden EL, har også ømme bryster. Ganske likt første PP. ;) krysser fingrene!
De sier man er ekstra fruktbar etter SA så det er store sjanser for at det er en ny spire på gang :)

IKM 19.7

Ellers er jeg 30 år og første barnet i 2 PP.
Jeg måtte avbryte siste svangerskap i april i uke 12 pga store misdannelser, men vi har fått høre at det er minimale sjanser for gjentagelse så da forsøker vi på nytt og håper det klaffer snart :)

IKM 19.7

Ellers er jeg 30 år og første barnet i 2 PP.
Jeg måtte avbryte siste svangerskap i april i uke 12 pga store misdannelser, men vi har fått høre at det er minimale sjanser for gjentagelse så da forsøker vi på nytt og håper det klaffer snart :)
Da er du lagt til.lykke til i denne pp'en :)

Elslim kan komme flere ganger i en syklus. Kan jo hende kroppen ikke slapp egget forrige gang du hadde slim. Ellers kan du jo kjøpe en eltest idag.
Kanskje. Har hatt litt svake smerter langt nede på høgre side i natt og i dag, så eg mistenkar at el er ca no. Men det er ikkje så nøye. Har hatt bra timing enten det var forrige veke eller no, så då får eg berre vente i spenning.

Kanskje. Har hatt litt svake smerter langt nede på høgre side i natt og i dag, så eg mistenkar at el er ca no. Men det er ikkje så nøye. Har hatt bra timing enten det var forrige veke eller no, så då får eg berre vente i spenning.
Har man mulighet til ofte nok sex så spiller det igjen rolle ;) ;)

Eg er 33 år og det er mannen min og. Eg har to barn på 7 og snart 10 frå tidlegare forhold, vi prøvar på vår første sammen og er i 1. pp. Har vore sammen i drøyt tre år og gift i ti dagar, så bryllupsrusen gir oss god fart inn i prøvinga!

Back
Topp