Synptomer

Jeg har ømme bryster og hadde en metallaktig smak i munnen som sluttet for noen dager siden. Bittelitt kvalme også, men er egentlig glad for alle symptomer :)
 
Jeg kjenner så lite at jeg lurer på om det er normalt? Alt jeg kjenner er små stikk i magen av og til og et slags press i puppene.
 
Jeg kjenner så lite at jeg lurer på om det er normalt? Alt jeg kjenner er små stikk i magen av og til og et slags press i puppene.
Det er nok helt normalt skal du se :) det er såpass tidlig i svangerskapet at ikke alle får så mange symptomer så tidlig. Hadde nesten ingen tegn når jeg var gravid med min første :)
 
Småkvalm, hodeverk til tider, trøtt og ømme nippler.
Appetitt har jeg og spiser ofte men lite.. Prøver å holde kvalmen i sjakk..
 
Er litt ekstra trøtt, veldig ømme nipler og litt rundt puppene (spesielt under og mot armhulene), og litt smerter/mensensmerter/murringer i bølger :)
 
I dag 5+6 har jeg begynt å brekke meg hvis jeg snakker om kvalme ting. Jobber i helsevesenet så er ikke akkurat frøyn fra før av. Skal bli spennende på jobb når de snakker om både det ene og andre i matpausene :p Merker at kvalmen trolig kommer nå :/ Har også veldig mye murringer. Har hatt av og på nesten hele tiden men i går begynte det å bli skikkelig smertefulle perioder. I dag er det bare konstant småvondt. Heller det enn "smertetopper". Ellers blitt trøtt de siste dagene og puppene mer kjempeømme. Sambo var så snill å knipset meg på brystvortene i går! For en smerte!!!
 
Hva er symptomene idag jenter? Jeg kjenner noe som ligner på svake mensmurringer + et stikk nå pg da på høyre side. Er 5+1. Gikk bananas med tester idag av en eller annen grunn, hadde noen igjen. Nå er de vekk :p

Nå har jeg FERIE! Så hvis alt går bra er jeg allerede snart 10 uker når jeg er tilbake på jobb. Slipper å holde ting skjult så lenge da :)
 
Känner mig som 80 år då jag går upp för trappan. Kan inte äta choklad eller melon för att det smakar väldigt konstigt nu.

Det sticks och dras där nere. Lite menssmärtor i bland. Massa utflod. Ömma bröst . Lite mer än förrut.
Lite mer trött men thats it.

Inga stora förändringar . Och jag är nu 6+4
 
Har ikke følt meg gravid på 3 dager no :p hehe

Blir VANVITTIG oppblåst i magen og har ømme pupper som bare det..
Er 5+2 men ellers så virker det ikke som om jeg er preggo :p hehe
 
Symptomer i dag starten på uke 7 eller 8:

- litt småkvalm
- trøtt!!!
- hodepine
- hormonell berg og dalbane
- småsvimmel
- forstoppelse og litt urolig mage
- ømme pupper, men ikke så ille som før
- veldig kald i formiddag
- veldig varm ettermiddag
- litt murringer på begge sider
- øreverk
- promper enormt
 
Last edited:
Symptomer 7 uker i dag:

Kvalme
Svimmelhet
Murringer på venstre og høyre side
Trøtthet
Fryser lett
 
Symptomer 4+2 idag:

- Trøtthet
- Småmurringer
- Innebygde kviser
- Hyppige dobesøk
- Ømme bryster
- Noe følsom for lukt
- Til tider dramatisk emosjonell...
 
Symptomer 4+2 idag:

- Trøtthet
- Småmurringer
- Innebygde kviser
- Hyppige dobesøk
- Ømme bryster
- Noe følsom for lukt
- Til tider dramatisk emosjonell...

Som å høre om meg selv:p Er ogå 4+2 idag..

I forrige svangerskap spydde jeg helt til uke 18 ca, og hadde håpet å slippe unna. Men nope. Idag kom første spykula:(

Har så lyst å være en av de som hopper igjennom graviditetene som ingen ting..
 
Symptom 6+6 i dag:

- Har blødning 4. dag på rad (kvar gong eg er på do), etter 2 veker med bittelitt brunaktig blod kvar dag. Grublar mykje på dette, men har ikkje smerter, berre mensenliknande murringar som kjem og går.
- Føler meg elles i fin form, men gjer ting bevisst i eit roleg tempo.
 
Symptomer for meg om dagen (er 5+3 i dag):
- hodepine (voldsomt intens, varer hele dagen...)
- trøtt
- null energi
- vanvittig ømme bryster
- hyppige dobesøk
- veldig hormonell (begynte å gråte fordi sambo ryddet kjøkkenet...)

Nå blir det godt med ferie!
 
5+4 og fortsatt lite symptomer her i gården. Spesielt om morgenen kjenner jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Får ømme boobs utover kvelden. Føler alle har så masse symptomer..
Kjente masse i magen i uke 4, men nå nada.
 
I dag kom kvalmen gitt. Vet ikke om det har noe med at jeg sov dårlig eller at jeg var nervøs pga ny jobb, ble bare to tygg med frokost :p
 
Back
Topp