Skravletråd

Jeg har liksom kunnet flyte litt på at jeg hadde keisersnitt sist, så veldig enkelt forklart så skar legen opp mammas mage og tok ut babyen da den var klar :-P Men vi må nok på et eller annet tidspunkt lære om andre mer naturlige måter som babyen kommer ut ;-)
Samme her;)

Mine barn vet at mammaer har et babyhull mellom rompa og tissen. Det kommer babyfrøet inn, og der kommer baby ut

Mine barn vet at mammaer har et babyhull mellom rompa og tissen. Det kommer babyfrøet inn, og der kommer baby ut

Min nysgjerrige 8 åring har visst det siden hun var 6 år også, på samme tid som hun spurte meg om det var sant at man lagde babyer med å ta tiss mot tiss... (Går på en liten skole hvor alle elever fra 1-7 klasse er ganske sammensveiset og inkluderende :p)

Min nysgjerrige 8 åring har visst det siden hun var 6 år også, på samme tid som hun spurte meg om det var sant at man lagde babyer med å ta tiss mot tiss... (Går på en liten skole hvor alle elever fra 1-7 klasse er ganske sammensveiset og inkluderende :p)
Min nåværende 6 åring fikk vite det med hullet da vi fikk lillesøster, han var 2,5. Og hvordan de kommer inn sånn i forsiktige former lansert nå i forbindelse med denne.

He he, ja kan jo være greit å få det inn på en måte. Kjekt å se fødsler på tv da :p
Hun hadde heldigvis ikke tålmodighet til å sitte og se i en time, så hun fikk ikke sett de vaginale fødslene. Men konkluderte med at det var vondt for mammaene, og babyene ville ikke ut fordi de ble så lei seg <3 Hehe...

I morgen får jeg besøk av min mor og besteforeldre :-) Forrige gang besteforeldrene mine var her var i forbindelse med at datteren min på snart 3,5 år ble født! Har derfor prøvd å være flink. Har støvsugd huset, vasket grovt over alle flater, vasket badet og ryddet...! Satt meg ned strålende fornøyd :-)
Så ropte treåringen på meg fra sengen etter en liten stund og skulle gå inn til henne for å høre hva det var, så kom jeg meg nesten ikke opp fra sofaen :-P Kjempevondt i rompa, og haltet inn og ut av barnerommet... Haha

Hun hadde heldigvis ikke tålmodighet til å sitte og se i en time, så hun fikk ikke sett de vaginale fødslene. Men konkluderte med at det var vondt for mammaene, og babyene ville ikke ut fordi de ble så lei seg <3 Hehe...
Så søt da :D

Har kost meg med sushi i kveld, fantastisk godt!! Akkurat kommet inn etter en lang tur med hunden, og nå er jeg så stappmett at jeg nesten ikke vet hva jeg skal finne på :confused: Er tre timer siden jeg spiste!

Har kost meg med sushi i kveld, fantastisk godt!! Akkurat kommet inn etter en lang tur med hunden, og nå er jeg så stappmett at jeg nesten ikke vet hva jeg skal finne på :confused: Er tre timer siden jeg spiste!
Åh... Sushi er den maten jeg tror jeg kunne spist hver eneste dag uten å bli lei :-P Det er bare så sykt godt! Og har en helt absurd lyst på det når jeg er gravid... ;-)

Åh... Sushi er den maten jeg tror jeg kunne spist hver eneste dag uten å bli lei :p Det er bare så sykt godt! Og har en helt absurd lyst på det når jeg er gravid... ;-)
Jeg er helt enig! Jeg er glad vi bor 30 min fra nærmeste sushisjappe, hvis ikke hadde det blitt alt for mye :p

Jeg er helt enig! Jeg er glad vi bor 30 min fra nærmeste sushisjappe, hvis ikke hadde det blitt alt for mye :p
Har kun spist det en gang denne graviditeten, og det var kjøpt fra butikken... Er absolutt ikke like bra, men da måtte jeg bare ha! Men er liksom aldri et sted der jeg kan kjøpe fersk sushi... Mannen vil ikke ha det, og ikke treåringen heller :-/

Uff.. I kveld slet vi skikkelig med å finne hjertelyden..:( Vi har dunnet den så lett i en uke nå, så ble ganske stresset:( Heldigvis fant vi den til slutt, men da var vi litt stresset begge to:p

Uff.. I kveld slet vi skikkelig med å finne hjertelyden..:( Vi har dunnet den så lett i en uke nå, så ble ganske stresset:( Heldigvis fant vi den til slutt, men da var vi litt stresset begge to:p
Det er en av de to grunnene til at slike ikke er bare positivt, det et en grunn til at jeg i prinsippet er mot dem. (nå har jeg en likevel, men den skal brukes meget bevisst)

Har kun spist det en gang denne graviditeten, og det var kjøpt fra butikken... Er absolutt ikke like bra, men da måtte jeg bare ha! Men er liksom aldri et sted der jeg kan kjøpe fersk sushi... Mannen vil ikke ha det, og ikke treåringen heller :-/
Nei den fra butikken er ikke mye god, tørr og mye rart i som ikke skal være i sushi. Har Fuji Sushi i nærmeste by og det er den beste sushien som finnes syns jeg! Kjøper alltid der når jeg skal ha :D er kun jeg som spiser det her i huset også.

Nei den fra butikken er ikke mye god, tørr og mye rart i som ikke skal være i sushi. Har Fuji Sushi i nærmeste by og det er den beste sushien som finnes syns jeg! Kjøper alltid der når jeg skal ha :D er kun jeg som spiser det her i huset også.
Spiser der når jeg er hos min far, som har det rett ved siden av seg ;-) Nam!

God morgen! Hva har dere på planen i dag? Vi skal ut i sola, får besøk av en kompis til minsten så skal leke og bade i dag... og spise is :D

Her er det strålende vær!! Tror dette blir årets beste sommerdag :-D Venter besøk av min mor og besteforeldre, det blir hyggelig! Skal fortelle nyheten til de eldste i dag, men er ikke så fryktelig spent på reaksjonen. De har bestemt seg for å ikke like sambo og det blir nok ikke så mye positive tilbakemeldinger, men det får bare være... :-P
Startet dagen med å fortelle det til treåringen som hadde nøyaktig den reaksjonen jeg trodde hun ville ha! Brydde seg absolutt ikke noe om hva jeg sa, pratet bare om alt annet :-) Hehe... Så null interesse for babyen, men greit nok enn så lenge det ;-)

Her regner det i dag. Sommeren så langt i år har vært skikkelig elendig, med en og annen fin dag innimellom. Heldigvis skal vi reise på ferie om ei uke.:-)

God morgen! Hva har dere på planen i dag? Vi skal ut i sola, får besøk av en kompis til minsten så skal leke og bade i dag... og spise is :D
Jeg jobber til 12, stikker innom biltema etter en vannspreder og evt et basseng større enn det vi har til baby. Bare et lite altså, ikke sånn diger. Vi har sommer 3-5 dager i året og dette er den 3. ;-)
Jeg må dessuten bære det noen hundre meter, veien er stengt.
Spise lunsj hos mamma, hvor min sønn er, så henter vi lillesøster i bhg for siste gang før ferien på vei hjem, og så leker ungene i sola i hagen i dag mens mor hviler seg. Deilig sommerdag må nytes.

Her er det strålende vær!! Tror dette blir årets beste sommerdag :-D Venter besøk av min mor og besteforeldre, det blir hyggelig! Skal fortelle nyheten til de eldste i dag, men er ikke så fryktelig spent på reaksjonen. De har bestemt seg for å ikke like sambo og det blir nok ikke så mye positive tilbakemeldinger, men det får bare være... :p
Startet dagen med å fortelle det til treåringen som hadde nøyaktig den reaksjonen jeg trodde hun ville ha! Brydde seg absolutt ikke noe om hva jeg sa, pratet bare om alt annet :) Hehe... Så null interesse for babyen, men greit nok enn så lenge det ;-)
Så gøy å si det! Negative reaksjoner overser man , de blir glade når det kommer til stykket tenker jeg ;) Hvem blir vel ikke glad for en liten bebis?!

Elsker når ungene svarer med noe helt annet enn det som er i sammenheng :p Minsten gjør det stadig vekk her fordi han har så mange tanker i hodet samtidig.

Back
Topp