Skravletråd NY!!!

Ja, Har nesten ikke stemme og kleenex er min beste venn. Men alt dette kunne jeg taklet, det er bare den forbaska feberen som er verst. Føles ut om jeg er dritings og er trøtt konstant..

Uff, det er så kjedelig. Jeg takler feber så dårlig, så det er absolutt det verste med å være sjuk. Kan slappa av da

Hehe, ja det visste jeg jo faktisk:p Regna ikke med du hadde talt dem i hode liksom:D
nei for at jeg skulle ha klart det måtte jg til en hver tid ha full oversikt over alle innlegg dere skriver, og det er litt mye selv for meg :P

Uff, det er så kjedelig. Jeg takler feber så dårlig, så det er absolutt det verste med å være sjuk. Kan slappa av da

Jeg også :( Fikk tempen ned på 37,5 i går med pinex. Det er jo normal temp for mange, men for meg er det mye da min normal temp er på 35,5. Men, det kan jo bare bli bedre :)

Nei, det er ikke alltid man har tid til å være sosial med alt som skjer i hverdagen:)

Vel jeg har hvert sykemeldt siden midten av april så kan ikke skylde på at jeg har hvert opptatt :P men ingen andre som har hatt tid til å treffes :P

Jeg også :( Fikk tempen ned på 37,5 i går med pinex. Det er jo normal temp for mange, men for meg er det mye da min normal temp er på 35,5. Men, det kan jo bare bli bedre :)

Det samme er min. Blir aldri trodd av legene hvis jeg er dårlig og har feber, for det vises ikke på febermålet. Får jeg over 38 på måleren, så er jeg skikkelig dårlig.

Sjekka nå, du er godt over 200 innlegg før meg, så du har nok ikkeno å frykte. Jeg skravler mest for å ikke bli tatt igjen av de under meg:)
Er nok ganske trygg på å komme på topp ti, TROR jeg.. Men vil ikke moste 6. nå som jeg har hatt den så lenge. Tenk hvis jeg mister den og den som kommer dit vinner ;)

Du er vel uansett trygt plassert ;)

og skal jeg skravle 100 innlegg i dag så må jeg vel henge i, så vips er jeg her i kveld også.
Joda, er nok ganske trygg. Men man vet aldri med disse damene.
Da sees vi nok i kveld ;)

Det samme er min. Blir aldri trodd av legene hvis jeg er dårlig og har feber, for det vises ikke på febermålet. Får jeg over 38 på måleren, så er jeg skikkelig dårlig.
Høres fryktelig kjent ut.. Mannen har normaltemp på 37,5, og han han nå etter 9 år sammen, begynt å forstå at jeg kanskje er så dårlig som jeg sier om jeg har 38 i feber. Har jeg 40 så er det jo som om han skal ha 42, og da må til og med han kapitulere. (han er sånn som aldri er dårlig, jobber og står på som bare det uansett hvor syk han er, her i huset er det jeg som har mannesyken :p )

Haha, da er det noe annet:).
Er ofte slik at alle er opptatt:)

Ja det er det :) men når de ikke har tid til å treffe meg lenger men kan være på fylla flere ganger i uka så syntes jeg unnskyldningen om at de ikke har tid er dårlig jeg da :P for da får jeg bestandig beskjed om at "gleder meg til vi kan finne på noe sammen og det skal bli så gøy når du kan være med ut igjen" :P

Det hørtes ut som en god plan. Det kunne jeg tenke meg også:D
Teen var drukket opp, og sjokoladen spist.
Lister meg ned, og opp spratt kaninen....
Kan forsåvidt skjønne det med den bleien, men jeg fikk ikke sovet noe..
Sitter nå med en pupp hengende utenfor genseren og en bare så blid baby på armen :love017.
Kan ikke klage da

Jeg ligger også rundt 36 til vanlig, og tåler feber dårlig. Er skikkelig sjuk om tempen stiger over 37.5...

Back
Topp