Det tror jeg så absolutt!Tror kanskje jeg fortjener litt sukker i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg så absolutt!Tror kanskje jeg fortjener litt sukker i dag?![]()
God morgen damer! Her skravles det for harde livet, ser jegjobben kaller her i dag så jeg får håpe dere har igjen litt energi til skravling i kveld
![]()
Takk, jeg er godt plassert på sofaen med ullgenser og teppe over meg. Og ei katt,så her skal jeg ligge å svette ut feberen.
God morgen. Eller god er den vel ikke. Det regner masse og jeg er fortsatt syk...
Da sover U igjen.
Nå skal jeg bare spise opp M&M's en og drikke opp teen så legger jeg meg litt igjen
Hehe, jodaDet går nok bra, de overlever en syk mamma innimellomMen får jo håpe du blir bedre
![]()
Æsj, dette "sommerværet" gjør ikke humøret noe bedre.. Blæ. Håper det kommer seg, sammen med formen minGod morgen
Så kjedelig med regn, det var meldt sol og varmt. Overskyet og kaldt her.
God bedring![]()
Lov å håpeTakk, men kan ikke tenke meg det blir bedre på en 6-7 uker enda...![]()
Ja det er jo ikke mye igjen ;-)
Da burde jeg slutta for 125 innlegg siden :-o
God morgen
Her blir det en stille og rolig dag
Hva med dere?
Det tror jeg så absolutt!![]()
Slutter aldri å håpe! Og noen dager blir nok bedre enn andre, men foreløpig er vi der at hver dag blir verre enn den forrige... Stopper vel kanskje snart den trenden håper jeg?Lov å håpeNoen dager er kanskje bedre enn andre ?
Hehe, jodamen satser på litt bedring
Kjennes ikke sånn ut akkurat nå, men håper på at noen timer på øyet hjelper.
Æsj, dette "sommerværet" gjør ikke humøret noe bedre.. Blæ. Håper det kommer seg, sammen med formen min![]()
God morgen!
Farer snart på jobb
Håper det klarner opp og vi får soool :-D
Hva er vi vel uten håp ? Det er nok verd det til sluttSlutter aldri å håpe! Og noen dager blir nok bedre enn andre, men foreløpig er vi der at hver dag blir verre enn den forrige... Stopper vel kanskje snart den trenden håper jeg?
God morgenHer er det litt Sløving så skal jeg besøke besteforeldrene mine. Så er meningen at jeg skal treffe ei venninne i ettermiddag
men ellers en stille og rolig dag
![]()
Begynte på lørdag.. Blæ. Var i 50 års dag og kom hjem med feber. *tommelned*Får jo håpe dethvert syk lenge eller?
Nei, det gjør det ikke. Blir deprimert av dette været. Satser på at sola kommer snart.
Er du forkjøla?