Skravletråd NY!!!

Det går nok bra, de overlever en syk mamma innimellom :) Men får jo håpe du blir bedre :)
Hehe, joda :p men satser på litt bedring :) Kjennes ikke sånn ut akkurat nå, men håper på at noen timer på øyet hjelper.

God morgen:)

Så kjedelig med regn, det var meldt sol og varmt. Overskyet og kaldt her.
God bedring:)
Æsj, dette "sommerværet" gjør ikke humøret noe bedre.. Blæ. Håper det kommer seg, sammen med formen min :)

God morgen:)
Her blir det en stille og rolig dag:)

Hva med dere?

God morgen :) Her er det litt Sløving så skal jeg besøke besteforeldrene mine. Så er meningen at jeg skal treffe ei venninne i ettermiddag :) men ellers en stille og rolig dag :)

Lov å håpe ;) Noen dager er kanskje bedre enn andre ?
Slutter aldri å håpe! Og noen dager blir nok bedre enn andre, men foreløpig er vi der at hver dag blir verre enn den forrige... Stopper vel kanskje snart den trenden håper jeg?

Slutter aldri å håpe! Og noen dager blir nok bedre enn andre, men foreløpig er vi der at hver dag blir verre enn den forrige... Stopper vel kanskje snart den trenden håper jeg?
Hva er vi vel uten håp ? Det er nok verd det til slutt :)

Nei, det gjør det ikke. Blir deprimert av dette været. Satser på at sola kommer snart.
Er du forkjøla?

Ja, Har nesten ikke stemme og kleenex er min beste venn. Men alt dette kunne jeg taklet, det er bare den forbaska feberen som er verst. Føles ut om jeg er dritings og er trøtt konstant..

Back
Topp