Skravletråd NY!!!

God morgen damer! Her skravles det for harde livet, ser jeg :) jobben kaller her i dag så jeg får håpe dere har igjen litt energi til skravling i kveld :)

God morgen damer! Her skravles det for harde livet, ser jeg :) jobben kaller her i dag så jeg får håpe dere har igjen litt energi til skravling i kveld :)
Kos deg på jobb.
Er ingen krise dersom du ikke har skravle energi i kveld, du er trygt plassert :)

God morgen :) Du får ha en fin dag på jobb :) det er nok helt sikkert noe her inne i kveld og skal du se ;)

Du er vel uansett trygt plassert ;)

og skal jeg skravle 100 innlegg i dag så må jeg vel henge i, så vips er jeg her i kveld også.

God morgen. Eller god er den vel ikke. Det regner masse og jeg er fortsatt syk...

God morgen:) Ha en fin dag på jobb, så skravle vi vel sikkert i kveld:) ikke for det.. Du er vel ganske trygg er du ikke?

God morgen. Eller god er den vel ikke. Det regner masse og jeg er fortsatt syk...
Drittmorgen kaller vi det! Hehe, neiiida! Fortsatt god bedring, du får sove så mye du kan så kanskje formen kommer seg i løpet av dagen!:)

God bedring.
Ingen god morgen her heller, men nå har jeg da karra meg på jobb i det minste.

Drittmorgen kaller vi det! Hehe, neiiida! Fortsatt god bedring, du får sove så mye du kan så kanskje formen kommer seg i løpet av dagen!:)
Takk, jeg er godt plassert på sofaen med ullgenser og teppe over meg. Og ei katt,så her skal jeg ligge å svette ut feberen.

God morgen:) Ha en fin dag på jobb, så skravle vi vel sikkert i kveld:) ikke for det.. Du er vel ganske trygg er du ikke?
Sjekka nå, du er godt over 200 innlegg før meg, så du har nok ikkeno å frykte. Jeg skravler mest for å ikke bli tatt igjen av de under meg:)

God morgen :) Du får ha masse god bedring :)
Takk :) Satser på at jeg blir bedre ila dagen så jeg kan være ei bedre mamma i ettermiddag enn i går.. Hater å være syk når gubben er borte, 3 åringen blir så alene. Heldigvis er 15 åringen flink å hjelpe meg da :)

Takk :) Satser på at jeg blir bedre ila dagen så jeg kan være ei bedre mamma i ettermiddag enn i går.. Hater å være syk når gubben er borte, 3 åringen blir så alene. Heldigvis er 15 åringen flink å hjelpe meg da :)

Det går nok bra, de overlever en syk mamma innimellom :) Men får jo håpe du blir bedre :)

Back
Topp