Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på jobb.God morgen damer! Her skravles det for harde livet, ser jegjobben kaller her i dag så jeg får håpe dere har igjen litt energi til skravling i kveld
![]()
God morgen damer! Her skravles det for harde livet, ser jegjobben kaller her i dag så jeg får håpe dere har igjen litt energi til skravling i kveld
![]()
Hehe, ja det visste jeg jo faktiskVar ikke så vanskelig å finne ut da.
Klikket bare på profil bildet ditt så kommer det opp en boks hvor det blant annet står antall innlegg totalt
Du er vel uansett trygt plassertGod morgen damer! Her skravles det for harde livet, ser jegjobben kaller her i dag så jeg får håpe dere har igjen litt energi til skravling i kveld
![]()
Forresten, så har jeg jo kommet akkurat over 4000 nå da, men kan jo ikke stoppe nå!Var ikke så vanskelig å finne ut da.
Klikket bare på profil bildet ditt så kommer det opp en boks hvor det blant annet står antall innlegg totalt
God morgenGod morgen damer! Her skravles det for harde livet, ser jegjobben kaller her i dag så jeg får håpe dere har igjen litt energi til skravling i kveld
![]()
Drittmorgen kaller vi det! Hehe, neiiida! Fortsatt god bedring, du får sove så mye du kan så kanskje formen kommer seg i løpet av dagen!God morgen. Eller god er den vel ikke. Det regner masse og jeg er fortsatt syk...
God bedring.God morgen. Eller god er den vel ikke. Det regner masse og jeg er fortsatt syk...
Hvordan ligger du an i forhold til ny rekord da?Ja dette er verste jeg har sett på lenge![]()
Takk, jeg er godt plassert på sofaen med ullgenser og teppe over meg. Og ei katt,så her skal jeg ligge å svette ut feberen.Drittmorgen kaller vi det! Hehe, neiiida! Fortsatt god bedring, du får sove så mye du kan så kanskje formen kommer seg i løpet av dagen!![]()
God morgen. Eller god er den vel ikke. Det regner masse og jeg er fortsatt syk...
God bedring.
Ingen god morgen her heller, men nå har jeg da karra meg på jobb i det minste.
God morgen damer! Her skravles det for harde livet, ser jegjobben kaller her i dag så jeg får håpe dere har igjen litt energi til skravling i kveld
![]()
Sjekka nå, du er godt over 200 innlegg før meg, så du har nok ikkeno å frykte. Jeg skravler mest for å ikke bli tatt igjen av de under megGod morgenHa en fin dag på jobb, så skravle vi vel sikkert i kveld
ikke for det.. Du er vel ganske trygg er du ikke?
God planTakk, jeg er godt plassert på sofaen med ullgenser og teppe over meg. Og ei katt,så her skal jeg ligge å svette ut feberen.
TakkGod morgenDu får ha masse god bedring
![]()
God planUnn deg noe godt og slapp av!
TakkSatser på at jeg blir bedre ila dagen så jeg kan være ei bedre mamma i ettermiddag enn i går.. Hater å være syk når gubben er borte, 3 åringen blir så alene. Heldigvis er 15 åringen flink å hjelpe meg da
![]()
Takk, men kan ikke tenke meg det blir bedre på en 6-7 uker enda...Takk
Håper dagen din bli bedre også![]()