Skravletråd NY!!!

Langt igjen til det?
Jeg skal prøve å stoppe på rundt ihvertfall :D
Men da nå jeg skravle på..
Ja, 170 innlegg eller noe sånn.

Jeg dropper der jeg stopper, det har jeg alltid gjort.

Jeg ligger også rundt 36 til vanlig, og tåler feber dårlig. Er skikkelig sjuk om tempen stiger over 37.5...

Ganske mange som gjør det, og derfor der det veldig vanskelig når helsepersonell ikke vil høre på at du har feber under det som er normalen

Ja det er det :) men når de ikke har tid til å treffe meg lenger men kan være på fylla flere ganger i uka så syntes jeg unnskyldningen om at de ikke har tid er dårlig jeg da :p for da får jeg bestandig beskjed om at "gleder meg til vi kan finne på noe sammen og det skal bli så gøy når du kan være med ut igjen" :p

Den unnskyldningen er ganske så vanlig. Da gidder ikke jeg ta mer initiativ. Opplevd det ganske ofte.

36900? Det er ikke rundt i mitt hode.

Men så bryr jeg meg ikke om å stoppe på et bestemt tall, det kan bli 36967 eller 37093 alt ettersom hvor mye eller lite jeg blir å skravle

Eller trolig et helt annet tall ;-)
Er enig, men ikke urundt heller siden det stuller på 00.
Kan vi kalle det semi-, eller kvasirundt :P

Høres fryktelig kjent ut.. Mannen har normaltemp på 37,5, og han han nå etter 9 år sammen, begynt å forstå at jeg kanskje er så dårlig som jeg sier om jeg har 38 i feber. Har jeg 40 så er det jo som om han skal ha 42, og da må til og med han kapitulere. (han er sånn som aldri er dårlig, jobber og står på som bare det uansett hvor syk han er, her i huset er det jeg som har mannesyken :p )

Min er heller aldri dårlig, og kan aldri være borte fra jobb heller. Han dro på jobb med armbrudd, fordi han kjedet seg hjemme. Kunne gjøre papirarbeid, selv om han har operativ tjeneste:p. Syns igrunn jeg fortjener å ha mannesyken i ny og ned, bare synd ungene ikke er enig:confused:

Den unnskyldningen er ganske så vanlig. Da gidder ikke jeg ta mer initiativ. Opplevd det ganske ofte.

Ja plutselig når jeg var gravid og sykemeldt kunne man ikke treffes på formiddagen lenger og all annen fritid gikk til fyll... Føler ikke da at de egentlig vil være sammen med meg...

Back
Topp