Rundeste for meg blir 37 000 da.... Blir neppe det.
Jeg egner meg ikke for å stoppe på et bestemt tall.
Langt igjen til det?
Jeg skal prøve å stoppe på rundt ihvertfall
Men da nå jeg skravle på..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rundeste for meg blir 37 000 da.... Blir neppe det.
Jeg egner meg ikke for å stoppe på et bestemt tall.
Ja, 170 innlegg eller noe sånn.Langt igjen til det?
Jeg skal prøve å stoppe på rundt ihvertfall
Men da nå jeg skravle på..
Ja, 170 innlegg eller noe sånn.
Jeg dropper der jeg stopper, det har jeg alltid gjort.
Og jeg har ca 75Jeg har vel sånn ca 130 igjen nå![]()
Det klarer du om her blir litt liv og du har tid.Jeg har vel sånn ca 130 igjen nå![]()
Og jeg har ca 75![]()
Det klarer du om her blir litt liv og du har tid.
Tenker at dersom du stopper om ca 70 så blir det litt rundt det ogsåDet klarer du om her blir litt liv og du har tid.
Det er det her manglerJepp, tid har jeg ihvertfall![]()
Nei, det skal nok gå bra.Får det ikke like travelt du da![]()
36900? Det er ikke rundt i mitt hode.Tenker at dersom du stopper om ca 70 så blir det litt rundt det også![]()
Jeg ligger også rundt 36 til vanlig, og tåler feber dårlig. Er skikkelig sjuk om tempen stiger over 37.5...
Teen var drukket opp, og sjokoladen spist.
Lister meg ned, og opp spratt kaninen....
Kan forsåvidt skjønne det med den bleien, men jeg fikk ikke sovet noe..
Sitter nå med en pupp hengende utenfor genseren og en bare så blid baby på armen.
Kan ikke klage da
Nei, det skal nok gå bra.
Med det tempoet som er her nåsitter jeg egentlig og lurer på hva jeg skal gjøre i kveld siden jeg ikke kommer til å kunne skravle![]()
Ja det er detmen når de ikke har tid til å treffe meg lenger men kan være på fylla flere ganger i uka så syntes jeg unnskyldningen om at de ikke har tid er dårlig jeg da
for da får jeg bestandig beskjed om at "gleder meg til vi kan finne på noe sammen og det skal bli så gøy når du kan være med ut igjen"
![]()
Er enig, men ikke urundt heller siden det stuller på 00.36900? Det er ikke rundt i mitt hode.
Men så bryr jeg meg ikke om å stoppe på et bestemt tall, det kan bli 36967 eller 37093 alt ettersom hvor mye eller lite jeg blir å skravle
Eller trolig et helt annet tall ;-)
Høres fryktelig kjent ut.. Mannen har normaltemp på 37,5, og han han nå etter 9 år sammen, begynt å forstå at jeg kanskje er så dårlig som jeg sier om jeg har 38 i feber. Har jeg 40 så er det jo som om han skal ha 42, og da må til og med han kapitulere. (han er sånn som aldri er dårlig, jobber og står på som bare det uansett hvor syk han er, her i huset er det jeg som har mannesyken)
Koselig å snuse på babyNei, kan ikke det
Får snuse litt på niesen min på 2 måneder i ferien![]()

Den unnskyldningen er ganske så vanlig. Da gidder ikke jeg ta mer initiativ. Opplevd det ganske ofte.