Har alltid sprukket i forbindelse med MA/SA og siden vi ikke skal ha flere barn, vil jeg ikke miste igjen heller.Best å la være, ja![]()
Altså er årsaken til jeg sprakk tidligere borte, og vil ikke gjøre det denne gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alltid sprukket i forbindelse med MA/SA og siden vi ikke skal ha flere barn, vil jeg ikke miste igjen heller.Best å la være, ja![]()
Sant nok, vi er meget forskjellige, jeg synes jo denne ferieformen er facinerende men langt, langt fra noe jeg ville gjort med nyfødt eller som høygravid, singel eller med familien, så folk er forskjellige. Og det er barslestider også, jeg antar jeg er preget av at eldste hadde kolikk, og yngste fikk RS ei uke gammel (ble til sykehus for oss to det ja, 7 dager gamle babyer har ikke lov å få feber. Ikke når de er 14 dager heller) så det var ikke det at jeg absolutt ville være hjemme, mer bare det at jeg absolutt ikke hadde overskudd til mer enn å eksistere, særlig med yngste. Kolikken til eldste begynte jo tross alt ikke før etter 2-3 uker, så den helt første tiden der var egentig fin den.
Var flere år siden sist her også men gikk seg til lell![]()
Nei, kunne liksom vært en mellomting. Greit vi er eldre men vi er jo ikke 80 år heller![]()
Så flink du er!Skal nok holde meg... Slutta ett år før jeg ble gravid da, så har holdt meg lenge![]()
Jeg blir jo litt nysgjerrig på hvilken type ferie det er snakk om...?
Ok, case closed!Nei du burde i grunn ikke detEr også fem år siden sist jeg trilla vogn
![]()
Imponerende!Være på vikingmarked og bo i telt![]()
Imponerende!
Er dette førstemann?
Høygravid eller med nyfødt, like uaktuelt for min del, hehe. Så imponert.Nei nr 2men han er ikke født ennå da, og jeg regner med å gå over termin slik jeg gjorde med eldste. Jeg har termin når jeg er på marked da
![]()
Høygravid eller med nyfødt, like uaktuelt for min del, hehe. Så imponert.
Ja vi alle er nok forskjellige og har forskjellige erfaringer fra barsel tiden. Og det er jo helt greit, men jeg ønsker å være rundt de menneskene som betyr mest for meg enn å være helt alenemen selvfølgelig om det skulle være noe så reiser jo ikke jeg på markedet eller evt reiser hjem om så skulle være
![]()
Så bra!Hehe jeg har full forståelse for at det ikke er noe for allemen jeg gleder meg da
![]()
Høygravid eller med nyfødt, like uaktuelt for min del, hehe. Så imponert.
Så bra!
Og
Så må du være i kjempeform som gravid, tenker jeg![]()
Det håper ikke jeg heller!!Takktakk
Håper jeg aldri sprekker![]()
Når er det du skal dra? Var ikke du på det her for et par uker siden og?Hehe jeg har full forståelse for at det ikke er noe for allemen jeg gleder meg da
![]()
Var sā fint i formiddag. Også bare forsvant detHer skal det desverre begynne å regne ca nå men bli brukbart igjen ca torsdag.
Var sā fint i formiddag. Også bare forsvant det