Heiii!! Bare braHalllooooo damer. Hur e det med er ikveld??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heiii!! Bare braHalllooooo damer. Hur e det med er ikveld??![]()
Jo bra her er litt trøttGod kveld! Her er det strålendeder da?
Ja samme her.Skal være knallvær hele langtidsvarselet her ihvertfall, ref yr. Langtidsvarselet varer frem til tirsdag om litt over en uke.
Er du fremdeles delvis sykmld?Nei, ei uke igjen på jobb enda.
Jo takk bra . En roligt søndag med regn idag. De har ju meld fint væder i denna uken så me får se. Har du haftHeiii!! Bare brader da?
Litt trøtt her også. Mannen har startet en film så jeg får holde ut litt til.Jo bra her er litt trøtt
Men ellers Oki. Har prexis funnet ut att eg ikkje har mer vann till Mina linser. Så eg prøvar Googla om eg kan bruka saltvann eller ej hmmmm.
Er du fremdeles delvis sykmld?
Ja like greit å ta dag for dagVi får rett og slett vente og se, de har forandret såpass på meldingene de siste dagene at jeg avventer litt
Egentlig er det slett ikke ille, det er det for varme soverommet samt det at svigermor og svigerfar ikke er gift lenger sånn at vi reiser frem og tilbake mellom husene, og maten på et merkelig vis derved stadig blir litt ujevnt fordelt på dagen. Vi koser oss, ungene stor trives og det er jo fint på de aller fleste måter, jeg må gjøre minimalt med ungene, får ligge lenge og alt sånn. Jeg bare trives på mange måter best hjemme.
Haha Va e det før film då?Litt trøtt her også. Mannen har startet en film så jeg får holde ut litt til.
Hm... Tror kanskje ikke jeg ville brukt saltvann. Vil ikke det svi?
Ja er kjedelig :-(Hehe, sant det. Huff at hun skal plages sånn
![]()
Teenage mutant ninja turtlesHaha Va e det før film då?
Bra du er sykemeldt. Skal ikke stresse du når du spotter og slik synes jegJa, jeg ble sykemeldt 40% tom søndag før jeg startet ferie, så ingen sjangs til å jobbe det inn i helga for å bli ferdig eller noe som helst,
Aha Oki dåTeenage mutant ninja turtlesIkke sååååå spennende
Men er hyggelig å kose seg litt i sofakrokenAha Oki då
Førstår eg.
Ja like greit å ta dag for dag![]()
Bra du er sykemeldt. Skal ikke stresse du når du spotter og slik synes jeg
Nei i grunnen ikke ;-)Har jo egentlig aldri noe annet valg
Ja det blir liksom aldri det samme å være hos andre som det å være hjemmeBorte bra, men hjemme best sies det og jeg er veldig enig i det
![]()