Skravletråd NY!!!

Jo bra her er litt trøtt
Men ellers Oki. Har prexis funnet ut att eg ikkje har mer vann till Mina linser. Så eg prøvar Googla om eg kan bruka saltvann eller ej hmmmm.
Litt trøtt her også. Mannen har startet en film så jeg får holde ut litt til.

Hm... Tror kanskje ikke jeg ville brukt saltvann. Vil ikke det svi?

Egentlig er det slett ikke ille, det er det for varme soverommet samt det at svigermor og svigerfar ikke er gift lenger sånn at vi reiser frem og tilbake mellom husene, og maten på et merkelig vis derved stadig blir litt ujevnt fordelt på dagen. Vi koser oss, ungene stor trives og det er jo fint på de aller fleste måter, jeg må gjøre minimalt med ungene, får ligge lenge og alt sånn. Jeg bare trives på mange måter best hjemme.

Ja det blir liksom aldri det samme å være hos andre som det å være hjemme :) Borte bra, men hjemme best sies det og jeg er veldig enig i det :)

Bra du er sykemeldt. Skal ikke stresse du når du spotter og slik synes jeg

Det er jo pga søvnbehovet jeg er sykemeldt, men ville jeg hade jeg blitt helt sykemeldt pga spottingen, men som legen sa, det skader ikke at jeg jobber så lenge jeg altså sitter på kontor, og jeg blir mer sgtresset av å ikke få gjort ferdig ting jeg må flr ferien, så derfor forsetter jeg i 60% jobb den siste uken også. Med UL på tirsdag og 6,5 timers dager (vel, 60% av det) fra onsdag pga sommertid

Ja det blir liksom aldri det samme å være hos andre som det å være hjemme :) Borte bra, men hjemme best sies det og jeg er veldig enig i det :)

Enig i den, ja. til tider i alle fall

Back
Topp