Skravletråd NY!!!

Ja, det var det. Da var vi på dino-greier, innen vi kom oss til "hva sier du, har du lyst på en softis? Da kjører jeg til Langevågen da" trengte ungene jakker for å orke å sitte ute og spise isen.

Etter middag (og soving) trengte jeg bukse for å gå ut, og tomatene mine får stå inne for de ble ikke plantet ut i dag heller, men jeg begynner til uka, på oppholdsdager, så mange som jeg orker og rekker pr dag... Det går unektelig fortere når svigermor er her....
Jeg unnet meg is i går i fineværet. 2stk faktisk. En mcflurry + en friskis

Ja, rundt menneker som betyr noe er jo kjekt det.

Jeg hadde bare ikke ork med yngste. Jeg fikk hjem en gutt med 40 i feber fra bhg da hun var 5 dager, to dager senere hadde hun feber. Det var inn på sykehuset. Ut igjen neste dag. Sitte hjemme og telle pustefrekvensen. Ned på legekontoret to dager på rad, og inn på sykehuset igjen enda et par dager senere, og dengangen ble bi tre netter, Telle pustefrekvensen, inn en dag og få henne sjekket, utvidet åpen retur men grei nok form, bare pass på.

Utmattet mor. Sleng på at hele familien fikk omgangssyke i dåpen hennes, som var da hun var to måneder, og da hadde broren enda ikke sluttet hoste etter den feberrunden, det viste seg han hadde fått astma.

Folka kunne bety så mye de ville for meg, jeg var bare utmattet.

Men med en annen barselstid hadde mye vært annerledes, det er bare denne jeg husker fra sist, og er spent på den neste...

Det er jo veldig trist at du hadde en sånn barseltid og jeg skjønner ufattelig godt at du var utmattet.

Men jeg håper jo at du får en fin barseltid neste gang :)

Men jeg velger jo vår sommer ut fra det som passer oss som familie best. Og så tar jeg det derfra, for jeg kan trekke meg fra markedene om jeg ønsker det uten at noen blir sure.

Det er jo veldig trist at du hadde en sånn barseltid og jeg skjønner ufattelig godt at du var utmattet.

Men jeg håper jo at du får en fin barseltid neste gang :)

Men jeg velger jo vår sommer ut fra det som passer oss som familie best. Og så tar jeg det derfra, for jeg kan trekke meg fra markedene om jeg ønsker det uten at noen blir sure.

Ja, vi velger alle utfra det som passer oss best.

Jeg har i samråd med min mann valgt sånn "lavinnsats" fra oss, vi drar til svigermor, og besøker svigerfar, hunderfossen, kanskje lilleputthammer, håper å få bade på stranda, sløve i hagen og reise hjem når tiden er moden for det.

Det passer best for meg som helst sover på dagen, går minst mulig og har unger som savner besteforeldrene sine.

Jeg unnet meg is i går i fineværet. 2stk faktisk. En mcflurry + en friskis

I går LOVET jeg ungene is, men sannelig så glemte de det, og jeg glemte hele greia. I går gikk dagen bort for meg. I dag også egentlig

Det aner meg at det gjør fort hele ferien...

Jeg også, men verdsetter forsjellene på oss :)
Enig. Forskjeller er bra! Og jeg imponeres av slikt som er helt uaktuelt for meg.
Jeg synes jo jeg er gal som litt vurderer noen teltnetter i første trimester...

Enig. Forskjeller er bra! Og jeg imponeres av slikt som er helt uaktuelt for meg.
Og jeg som har lyst å dra på telttur med kidden min da:D er i 2. Trimester, og plages med bekken, sp blir vel ikke noe av:( selv om jeg har sååå lyst

Ja, vi velger alle utfra det som passer oss best.

Jeg har i samråd med min mann valgt sånn "lavinnsats" fra oss, vi drar til svigermor, og besøker svigerfar, hunderfossen, kanskje lilleputthammer, håper å få bade på stranda, sløve i hagen og reise hjem når tiden er moden for det.

Det passer best for meg som helst sover på dagen, går minst mulig og har unger som savner besteforeldrene sine.

Men jeg syntes det høres ut som en fin ferie plan jeg da :)

Ikke sant og de mulighetene har jo jeg og da vi reiser med min far og om jeg skulle trekke meg tar han frøkna med seg på markedene alene :)

I går LOVET jeg ungene is, men sannelig så glemte de det, og jeg glemte hele greia. I går gikk dagen bort for meg. I dag også egentlig

Det aner meg at det gjør fort hele ferien...
Åh, det er så fort gjort! Ja ferier pleier desverre å ha en tendens til å fyke avgårde!

Jeg synes det er tøft nok at jeg planlegger svigermor jeg

Med en døgnrytme som ikke er lik min, der i huset er de nattfolk, jeg er trøtt nå jeg.
Med et gjesterom hvor vi sover fire stykker litt for tett og altfor varmt (har vi døra åpen kommer katten inn, for den er vant til at verandadøra der står på gløtt så den kan komme inn og ut som den vil. Vår eldste er allergisk mot katt, vi kan ikke ha katten på soverommet.
Og dagsrytmen med besøk hos svigerfar og frem og tilbake og styr og hei, kombinert med at disse folkene ikke spiser så ofte, gjør at jeg og ungene uten tvil må slenge inn et måltid her og der utenom de andre, og totalt sett går jeg somregel NED i vekt, ikke opp, på disse ferieukene der, enten de er jul eller sommer.

Når jeg da er gravid, trøtt, ikke går opp i vekt som jeg burde, og sover noe dårlig på natta, så... ja... blir vi ikke MER enn 2 uker i alle fall...

Men jeg syntes det høres ut som en fin ferie plan jeg da :)

Ikke sant og de mulighetene har jo jeg og da vi reiser med min far og om jeg skulle trekke meg tar han frøkna med seg på markedene alene :)

Som du ser i et noe senere innlegg er jeg egentlig vagt skeptisk, men satser på optimisme. Og vet at siden mannen begynner på jobb noen dager før meg, og han gjerne skulle hatt noen dager hjemme han også, så blir vi hjemme i starten og slutten av ferien i alle fall.

Som du ser i et noe senere innlegg er jeg egentlig vagt skeptisk, men satser på optimisme. Og vet at siden mannen begynner på jobb noen dager før meg, og han gjerne skulle hatt noen dager hjemme han også, så blir vi hjemme i starten og slutten av ferien i alle fall.

Ja jeg så det at å reise til din svigermor ikke er bare bare og jeg må si at da trur jeg at jeg har mye mindre stress på markedene...

Jeg håper jo dere får en fin ferie og få kosa dere masse sammen. Og jeg skjønner godt det med å være litt hjemme og for det syntes jeg er deilig å lande litt før og etter ferien.

Ja jeg så det at å reise til din svigermor ikke er bare bare og jeg må si at da trur jeg at jeg har mye mindre stress på markedene...

Jeg håper jo dere får en fin ferie og få kosa dere masse sammen. Og jeg skjønner godt det med å være litt hjemme og for det syntes jeg er deilig å lande litt før og etter ferien.

Egentlig er det slett ikke ille, det er det for varme soverommet samt det at svigermor og svigerfar ikke er gift lenger sånn at vi reiser frem og tilbake mellom husene, og maten på et merkelig vis derved stadig blir litt ujevnt fordelt på dagen. Vi koser oss, ungene stor trives og det er jo fint på de aller fleste måter, jeg må gjøre minimalt med ungene, får ligge lenge og alt sånn. Jeg bare trives på mange måter best hjemme.

Back
Topp