~ Vårt største ønske ~

PP 14 - 4 DPO
Hurra for 4 dpo allerede ! Er så gøy når tiden flyr disse dagene her, bruker vanligvis å bare snegle seg avgårde :p Dagene fremover kommer også til å suse seg avgårde da jeg har full tapet hele helgen og egentlig neste uke også :) Har fylt opp testelageret også, så klaffer det ikke denne ppen har jeg masse til neste :)
 
PP 14 - 4 DPO
Hurra for 4 dpo allerede ! Er så gøy når tiden flyr disse dagene her, bruker vanligvis å bare snegle seg avgårde :p Dagene fremover kommer også til å suse seg avgårde da jeg har full tapet hele helgen og egentlig neste uke også :) Har fylt opp testelageret også, så klaffer det ikke denne ppen har jeg masse til neste :)
Så deilig når tiden bare flyr :D
Goooood helg :D
 
PP 14 - 5 DPO
Idag har vært en helt fantastisk dag selvom jeg har vært på jobb. Har vært ute absolutt hele dagen, og rett i selskap etterpå, så jeg er rimelig solbrent og mett ! Haha :D Utover ettermiddagen/kvelden idag begynte det plutselig å murre noe voldsomt i livmoren, føles skikkelig ut som det gjør når jeg har tanta på besøk, så hva dette skal bety vet jeg ikke ! Liker å tro at det er egget som fester seg, men for å være realistisk er det nok ikke noe som helst, slik som alle de andre ppene.. Jaja, vi får jo se om en ukes tid når testingen begynner ;)
 
Blir spennende med testing! Jeg kjente noe murring/stikking rundt 7 dpo denne gangen;)
 
Blir spennende med testing! Jeg kjente noe murring/stikking rundt 7 dpo denne gangen;)

Ojoj, men da høres det lovende ut :D Får bare krysse alt for at det faktisk betyr noe, for om ikke er det heelt unødvendig :p
 
Så godt å være godt i gang med dpo :D Dette blir spennende!
 
Så godt å være godt i gang med dpo :D Dette blir spennende!

Ja endelig :D Kika såvidt innom dagboka di nettopp, og bare så du vet det så har jeg tatt opp plass til alle oss med el eller som er i dpoland nå på mars ;) Så dette blir bra :D
 
Ja endelig :D Kika såvidt innom dagboka di nettopp, og bare så du vet det så har jeg tatt opp plass til alle oss med el eller som er i dpoland nå på mars ;) Så dette blir bra :D
Så fint at noen tar ansvar :D Gleder meg! :p
 
PP 14 - 6 DPO
Det er et eller annet som er merkelig nedi der altså, iallefall noe jeg ikke har merka ellers. Det føles på en måte ut som jeg har gangsperre i livmorområdet, og det på en måte murrer, ikke helt som menssmerter i dag, men et eller annet.. Klarer ikke helt å sette ord på hvordan det kjennes, eneste jeg vet er at det ikke har vært sånn de andre ppene, så jeg får jo et lite håp. Tenk hvis om kanskje muligens liksom ! Puppene er også blitt vonde. Ikke ømme, men vonde ! Håperhåperhåper det ikke bare er kroppen som lurer meg, men det er det nok sikkert :p
 
Spennende! Mange dpo er du nå? 8?
 
PP 14 - 8 DPO
Både i gårkveld og i dagtidlig har jeg "spotta", om keg kan kalle det det. Ikke mye i det hele tatt, men bittelitt lysebrunt på papiret, og hva det vil si aner jeg ikke. Har laga meg en teori om at egget festet seg på søndag, siden jeg kjente et eller annet da, og at det bare er festeblødning, men det er vel for mye å håpe på :p Mye som er annerledes denne ppen, og om det er pergoen som gjør det eller ikke er ikke godt å si. Har iallefall klart å holde meg fra å teste helt til nå (imponert over meg selv), så er spent på morgendagens selvom det enda er tidlig :)
 
Dette høres veldig ut som slik jeg hadde det når jeg ble gravid nå altså, så da er jeg enda mer spent! Når tester du?
 
Dette høres veldig ut som slik jeg hadde det når jeg ble gravid nå altså, så da er jeg enda mer spent! Når tester du?

Iiik, du må ikke gi meg sånne håp ! Knis :D Men er så merkelig for nesten alt er annerledes enn ellers ! Har ikke brukt å kjenne noe som helst, pg nå er det et eller annet på gang hele tiden :p Tar første test i morgen, da er jeg 9 dpo, så er jo fortsatt tidlig :)
 
Jeg hadde jo stikking 7 dpo. Blødning 8 og 9 dpo, og positiv test 10 dpo. SPENT!
 
Back
Topp