~ Vårt største ønske ~

PP 14 - CD 10
Ja så var man kommet helt hit allerede ! Er litt uendig med meg selv om jeg er på cd 7 eller 8, i og med at tanta kom forrige tirsdag, men tirsdagen ble jo cd 1, så da er jeg vel på cd 10 idag? Jaja, det er jo ikke så nøye med :) Starter iallefall med ELtesting i morgen, og begynner med aksjeinnleggingen og skal prøve å holde det gående med annenhverdag til over EL :)

Ellers er det ikke så mye spennende, annet enn at jeg gleder meg som et barn til personalfesten, og kvelden i dag skal brukes på å lære seg å padle :) Gøy :D
 
Da har jeg snakka med gyn ang alle prøvene jeg tok, og alt ser heldigivs helt supert ut både hos meg og mannen. Det eneste hun kunne sette en finger på var at jeg har bittelitt forhøyet AMH, men det mente hun ikke gjorde noe, siden det vil si at jeg har massevis av egg. Eneste problemet er jo at eggene ikke vil ut, og derfor har jeg da fått pergotime, så nå regner hun med det skal løse seg :) Hun sa også at jeg skal ta pergotime annenhver syklus i 3 mnd, altså at jeg går på pergo nå de neste 6 mnd, har det ikke skjedd noe til da så blir det søkt om prøverør, og testa ut andre ting i mellomtiden :) Veldig bra å høre, så nå har jeg troa :D
 
PP 14 - CD 12
Idag har jeg vært rimelig skutt etter gårsdagens festligheter, og dagen har blitt tilbragt på sofaen :p Var nummeret før jeg glemte av hele eltestingen også, så det gjorde jeg nettopp, og den er allerede nesten helt positiv ! Vil tro toppen er enten i dag eller i morgen, så dette ble jo litt tidligere enn jeg hadde trodd. Får bare fortsette å teste i dagene som kommer og se om den lurer meg eller om eggløsningen virkelig er rett rundt hjørnet :) Ppens første aksjer skal iallefall inn i kveld :)
image.jpg
 
PP 14 - CD 12
Idag har jeg vært rimelig skutt etter gårsdagens festligheter, og dagen har blitt tilbragt på sofaen :p Var nummeret før jeg glemte av hele eltestingen også, så det gjorde jeg nettopp, og den er allerede nesten helt positiv ! Vil tro toppen er enten i dag eller i morgen, så dette ble jo litt tidligere enn jeg hadde trodd. Får bare fortsette å teste i dagene som kommer og se om den lurer meg eller om eggløsningen virkelig er rett rundt hjørnet :) Ppens første aksjer skal iallefall inn i kveld :)
Vis vedlegget 122652
Happy humping :D
 
PP 14 - CD 13
Jeg må vel bare innse at gårsdagens test også var positiv. Tok en til senere på kvelden og den var helt lik, og en ny nå i dag tidlig bare for å sjekke og den er også positiv :) Gubben sovna fra hele aksjene igår, så det ble i dagtidlig i stedet, men det tenker jeg går bra siden testen fortsatt er positiv :) Men hurra for kort syklus og at det ser ut som om kroppen har begynt å stabiliser seg :D Håper på et lite pergotroll nå ❤️

De to øverste er fra i går og den nederste fra nå nettopp :)
image.jpg
 
PP 14 - CD 13
Jeg må vel bare innse at gårsdagens test også var positiv. Tok en til senere på kvelden og den var helt lik, og en ny nå i dag tidlig bare for å sjekke og den er også positiv :) Gubben sovna fra hele aksjene igår, så det ble i dagtidlig i stedet, men det tenker jeg går bra siden testen fortsatt er positiv :) Men hurra for kort syklus og at det ser ut som om kroppen har begynt å stabiliser seg :D Håper på et lite pergotroll nå ❤️

De to øverste er fra i går og den nederste fra nå nettopp :)
Vis vedlegget 122741
Vi SKAL få pergobebiser nå :D
 
PP 14 - CD 14
Tiden flyr ! Tenk at vi har kommet helt hit allerede, og at jeg faktisk entrer dpoland enten idag eller i morgen ! Får se hva testen viser senere :) Har vært en merkelig runde med testing denne ppen, da alle testene har vært positive helt fra jeg tok den første på cd12. Tok en til i dagtidlig bare for å sjekke, og den er bittelitt svakere, så vi får se nå da senere i kveld om den er negativ :)

Får satse på den er helt negativ sener i kveld, da blir det enda en kort syklus på bare 28 dager ! Kanskje det er på tide å innse at kroppen har stabilisert seg? Syklusen har jo vært stabil på 28 - 30 dager nå de siste ppene :)
image.jpg
 
Da ble testen negativ igjen, og jeg vil påstå at jeg da er 1 dpo allerede :) Kjente noe som kunne minne om EL "smerter" i går, så vil tro egget slapp da. Vi la inn aksjer i går på morgenen, og i dagtidlig, så viss vi rekker enda en runde i morgen skal vi være nokså godt dekte denne runden ;)
 
Da ble testen negativ igjen, og jeg vil påstå at jeg da er 1 dpo allerede :) Kjente noe som kunne minne om EL "smerter" i går, så vil tro egget slapp da. Vi la inn aksjer i går på morgenen, og i dagtidlig, så viss vi rekker enda en runde i morgen skal vi være nokså godt dekte denne runden ;)
Hurra for dpo :D
 
Hurra for dpo :D

Hurra for dpo ja :D Har sikkert altfor stor tro på denne ppen, så går meg nok på en smell om det ikke har klaffa :p Haha, men vanskelig å lavær når alt går så perfekt en hel pp ! Pergo, tidlig el, positive tester, elslim og masse aksjer til rett tid, kan jo ikke bli bedre det :D
 
Hurra for dpo ja :D Har sikkert altfor stor tro på denne ppen, så går meg nok på en smell om det ikke har klaffa :p Haha, men vanskelig å lavær når alt går så perfekt en hel pp ! Pergo, tidlig el, positive tester, elslim og masse aksjer til rett tid, kan jo ikke bli bedre det :D
Da krysser vi fingrene for at du ikke går på en smell og at det blir full klaff :) hihi.
 
PP 14 - 2 DPO
Ja så var man kommet hit ! Litt usikker på om jeg er 2 eller 3 dpo, så da går vi for 2 og får dermed "juksa" meg til en dag om jeg egentlig er 3 ;) Går å venter på at puppene skal bli ømme, men har ikke merket noe enda, men de kommer vel nå en av dagene :) Ellers har jeg ikke så mye på hjertet annet enn at vi har bestilt oss sydentur ! Gleder meg :) Håper spiren sitter nå.. ❤️
 
Håper dpo-dagene flyr avgårde og at du snart sitter der med positiv test :)

Så deilig med sydentur :) når reiser dere? :)
 
Hurra for dpo-land! Måtte det vare helt til mars :D
 
Håper dpo-dagene flyr avgårde og at du snart sitter der med positiv test :)

Så deilig med sydentur :) når reiser dere? :)

Deet håper jeg også ! Er så etterlengtet ❤️ Vi reiser 26 juli, og blir en uke :) Skal bli så deilig å bare koble av og nyte litt fri, kun jeg og gubben :)
 
Back
Topp