Skravletråd NY!!!

Haha :p Sånn det bruker å være her også, vi liker ikke å stresse, men plutselig er dagen blitt borte fra oss :oops:

Hu har jo bestandig veldig god tid selv om ikke alle andre har det :P men vi har fått gjort det vi skal og hun har reist.. så nå ligger jeg på sofaen og lurer på hva jeg skal finne på :P

Hu har jo bestandig veldig god tid selv om ikke alle andre har det :p men vi har fått gjort det vi skal og hun har reist.. så nå ligger jeg på sofaen og lurer på hva jeg skal finne på :p

Du lurer vel ikke så hardt ;) Blir vel skravling kan jeg tenke meg :rolleyes:. Hvordan gikk det med plenklippingen?

Du lurer vel ikke så hardt ;) Blir vel skravling kan jeg tenke meg :rolleyes:. Hvordan gikk det med plenklippingen?

Hadde det dukket opp noe annet hadde jeg satt skravlingen til side :P kjenner det at det hadde hvert litt deilig å hvert sosial egentlig :P men ellers så har jeg jo støvsuging og luking igjen på lista over ting jeg skal gjøre :P

Plenen ble klippet den :) men den vokser som fy og i følge frøkna så det ikke ut som om jeg hadde klippet den :P

Hadde det dukket opp noe annet hadde jeg satt skravlingen til side :p kjenner det at det hadde hvert litt deilig å hvert sosial egentlig :p men ellers så har jeg jo støvsuging og luking igjen på lista over ting jeg skal gjøre :p

Plenen ble klippet den :) men den vokser som fy og i følge frøkna så det ikke ut som om jeg hadde klippet den :p

Haha, så hun var ikke helt fornøyd med jobben din :p
Ja, hadde vært koselig å kommet seg litt ut ja. Ser ut til at det er ganske fint vær her hos oss for øyeblikket. Men jeg har ikke gjort klart vogna enda og hvor har jeg gjort av myggnettingen jeg brukte for fem år siden :rolleyes::p

Back
Topp