Skravletråd NY!!!

Haha, så hun var ikke helt fornøyd med jobben din :p
Ja, hadde vært koselig å kommet seg litt ut ja. Ser ut til at det er ganske fint vær her hos oss for øyeblikket. Men jeg har ikke gjort klart vogna enda og hvor har jeg gjort av myggnettingen jeg brukte for fem år siden :rolleyes::p

Tydeligvis ikke, men det tar jeg ikke så tungt akkurat :P
Ja det hadde hvert så deilig å finne på noe, men det et ikke noen fare for at det skjer da :P

Haha kanskje påtide å gjøre klar vogna nå da :P jeg hadde aldri klart å finne igjen et myggnett som jeg ikke hadde brukt på 5 år :P

Om det ikke ligger oppi vogna har jeg ikke peiling... Selve vogna har jeg ikke da, bare City bag, det er den jeg hadde myggnett til tror jeg. Vogna hadde vel integrert, men den har jeg gitt bort

Tydeligvis ikke, men det tar jeg ikke så tungt akkurat :p
Ja det hadde hvert så deilig å finne på noe, men det et ikke noen fare for at det skjer da :p

Haha kanskje påtide å gjøre klar vogna nå da :p jeg hadde aldri klart å finne igjen et myggnett som jeg ikke hadde brukt på 5 år :p

Ja på tide vi kommer oss ut ja :p Kanskje jeg bare skal la være å lete etter den og bare kjøpe ny. Viste seg at det var flere ting som var vanskelig å finne etter fem år :( Sånn kan det vel gå når man flytter mellom hver gang man får baby :p
Godt å slappe av hjemme også da :)

Ja på tide vi kommer oss ut ja :p Kanskje jeg bare skal la være å lete etter den og bare kjøpe ny. Viste seg at det var flere ting som var vanskelig å finne etter fem år :( Sånn kan det vel gå når man flytter mellom hver gang man får baby :p
Lov å kjøpe noe nytt, ja

Ja jeg trur jeg hadde gjort det, betalte 59 kr for et sort enkelt på barn og utstyr så var ikke så ille :) Ja det vil jeg tru at det er.. Hva mer mangler du nå?

Ja jeg trur jeg hadde gjort det, betalte 59 kr for et sort enkelt på barn og utstyr så var ikke så ille :) Ja det vil jeg tru at det er.. Hva mer mangler du nå?

Skal vi se :rolleyes:
Først skulle jeg lete etter sengesettene men fant de ikke. Så var det å jakte på badebalja. Fant ikke balja men fant sengesettene i jakten så det var jo fint :), bortsett fra at mammaen min allerede da hadde vært på butikken og skaffet nytt. Så jeg måtte kjøpe ny balje. Og nå må jeg altså begynne jakten på babyhåndukene og myggnettingen. Hvis jeg gidder :p

Skal vi se :rolleyes:
Først skulle jeg lete etter sengesettene men fant de ikke. Så var det å jakte på badebalja. Fant ikke balja men fant sengesettene i jakten så det var jo fint :), bortsett fra at mammaen min allerede da hadde vært på butikken og skaffet nytt. Så jeg måtte kjøpe ny balje. Og nå må jeg altså begynne jakten på babyhåndukene og myggnettingen. Hvis jeg gidder :p

Hehe ja det skal ikke være enkelt :P men heldigvis ikke så mye du mangler nå da :)

Sånn, nå har jeg sovet ganske lenge, det er på tide å begynne å jobbe..

Back
Topp