Jeg ogHadde jeg hatt ansvar for bilvasken hadde jeg lett satt bort hele greia til slike som fikser alt ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogHadde jeg hatt ansvar for bilvasken hadde jeg lett satt bort hele greia til slike som fikser alt ja.
Hihi, søttU ligger i sengen vår og sover.
Etter en stund hører jeg han begynner å pludre, altså han er våken.
Går ned og ser han har "gått til angrep på" kaninen sin.
Jeg går i Ikea posen fra i går, finner de 5 nye og holder opp foran han.
Jeg har aldri sett han få så store øyne før....
Vi gjør ingentingSå deilig.
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag, jeg
Så varmt er det ikke her. Det hørtes deilig utVi gjør ingentingSitter på vetandaen, og kidden bader i bassenget
Tror det er 20-22 her.. Blåser lit friskt, men er ikke sånn isvind, så da går det bra. Nesten litt deilig å ha litt trekk ogsåSå varmt er det ikke her. Det hørtes deilig ut
Noen gangerHahah eg pleier å tulla så mye med mannen min nær han e full. Gjør inte du det?
Mer ca 17 herTror det er 20-22 her.. Blåser lit friskt, men er ikke sånn isvind, så da går det bra. Nesten litt deilig å ha litt trekk også![]()
Ja satser på detHar jaget henne på badet nå så vi kommer oss avgårde i dag haha
![]()
Jeg ogmen heldigvis elsker mannen og styre og stelle med bilen
Og det skal han få lov til!
![]()
Ikke her heller.Skulle ønske mannen min syns det var gøy. Men hos oss er det ingen som tar ansvar for den stakkar![]()
Vi gjør ingentingSitter på vetandaen, og kidden bader i bassenget
HahaSånn det bruker å være her også, vi liker ikke å stresse, men plutselig er dagen blitt borte fra oss
![]()
JEG BLE TANTE I GÅR!!!![]()
Hu har jo bestandig veldig god tid selv om ikke alle andre har detmen vi har fått gjort det vi skal og hun har reist.. så nå ligger jeg på sofaen og lurer på hva jeg skal finne på
![]()
JaaaStemmer det!! GratulererAlt gikk bra med Mirell?
Ikke her heller.
Og det synes.
Du lurer vel ikke så hardtBlir vel skravling kan jeg tenke meg
. Hvordan gikk det med plenklippingen?
Jaaaja det gikk bra som jeg har skjønt
![]()
Hadde det dukket opp noe annet hadde jeg satt skravlingen til sidekjenner det at det hadde hvert litt deilig å hvert sosial egentlig
men ellers så har jeg jo støvsuging og luking igjen på lista over ting jeg skal gjøre
Plenen ble klippet denmen den vokser som fy og i følge frøkna så det ikke ut som om jeg hadde klippet den
![]()