Hva er det med disse fulle mannfolka om dagen???
Hope91 var også og henta full mann :-o
Min kom seg hjem på egen hånd. Sover på gjesterommet
Sommerfest på jobben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt med ny da
Å det er herlig med sånn vask :-D
Vi har en sånn rett over veien der vi bor :-D
Tror vi bor langt unna hverandre, så sola er sikkert borte her fordi den heller er hos degDe er fantastiske!!!!
Nå jeg sjekke om sola kommer, altså???
Måtte gå og legge meg. Urolig frøken.
Klaget på magen. Feber igjen, 39.3, så fikk i henne en paracet smeltetablett. Og litt mer ventoline. Håper resten av natta blir rolig nå.
God morgenHer har vi en lat morgen, frøkna kom tuslende inn i stua til meg for ca 30 min siden og sitter nå innpakket i teppe og ser barnetv på iPad
sola skinner og det er blå himmel. Sparkesykkelen til frøkna er for liten og utslitt så jeg har sagt vi kan se etter ny i dag
så blir det vel en is og så kanskje en lunsj på verandaen før hun blir hentet av farmoren
![]()
Hadde jeg hatt ansvar for bilvasken hadde jeg lett satt bort hele greia til slike som fikser alt ja.
Blir nok en fin dag det![]()
Sånn lettere uforutsigbart maoJa satser på at den blir finHun blir nok ikke så lenge, men om frøkna får sjansen til det så blir hun nok til mandag. Hun liker nemlig dårlig overnatting med bare en natt da hu ikke klarer å roe seg helt da. Men med en farmor som jobber turnus og gubben jobber både på sjøen og kontor er det ikke lett å vite om de skal på jobb på mandag
![]()
Det har min passert for lenge siden.Tror min begynner å få panikk for at det skal være siste sjans snart, haha!![]()
Den skinner her i alle fallTror vi bor langt unna hverandre, så sola er sikkert borte her fordi den heller er hos deg![]()
Så bra.Den kom hit også! Juhuuuuu!
Så deilig.Så bra.
Nå drar vi på handler, så skal jeg styre endel ute resten av dagen, tror jeg
Herlig!!U ligger i sengen vår og sover.
Etter en stund hører jeg han begynner å pludre, altså han er våken.
Går ned og ser han har "gått til angrep på" kaninen sin.
Jeg går i Ikea posen fra i går, finner de 5 nye og holder opp foran han.
Jeg har aldri sett han få så store øyne før....
U ligger i sengen vår og sover.
Etter en stund hører jeg han begynner å pludre, altså han er våken.
Går ned og ser han har "gått til angrep på" kaninen sin.
Jeg går i Ikea posen fra i går, finner de 5 nye og holder opp foran han.
Jeg har aldri sett han få så store øyne før....