Skravletråd NY!!!

Trodde det var meldt fint vær så hadde ingen andre planer enn å kose oss ute. Når ser sola ut til å utebli. Makan.

Og så oppdaga jeg nettopp at de runde kanelknekkebrødene til wasa er kjempegode!!
De er fantastiske!!!!

Nå jeg sjekke om sola kommer, altså???

Hva er det med disse fulle mannfolka om dagen???
Hope91 var også og henta full mann :-o
Min kom vel og merke til sengs et par timer etter meg, men helt edru i alle fall. Bare sovna på sofaen mens han ventet på vaskemaskina

God morgen!
Var en urolig natt frem til ca 1.30 med frøkna. Hun fikk feber på 39.3 igjen, og klaget på vondter. Da fikk jeg i henne en paracet smeltetablett. Da ble det rolig gitt, og vi sov til nå.

Ser ut til å bli en flott dag her :-D

Jeg har fått lillesøster til å sjekke, hun ser sola.

Jeg lurte mest på hvor mye jeg klarte å skravle før Knerthen våknet, men det tror jeg er for sent....

God morgen :) Her har vi en lat morgen, frøkna kom tuslende inn i stua til meg for ca 30 min siden og sitter nå innpakket i teppe og ser barnetv på iPad :) sola skinner og det er blå himmel. Sparkesykkelen til frøkna er for liten og utslitt så jeg har sagt vi kan se etter ny i dag :) så blir det vel en is og så kanskje en lunsj på verandaen før hun blir hentet av farmoren :)

God morgen :) Her har vi en lat morgen, frøkna kom tuslende inn i stua til meg for ca 30 min siden og sitter nå innpakket i teppe og ser barnetv på iPad :) sola skinner og det er blå himmel. Sparkesykkelen til frøkna er for liten og utslitt så jeg har sagt vi kan se etter ny i dag :) så blir det vel en is og så kanskje en lunsj på verandaen før hun blir hentet av farmoren :)
God morgen!
Høres ut som en fin dag :-)

Høres ut som du har planlagt en fin dag. Blir hun lenge hos farmoren da?

Høres ut som du har planlagt en fin dag. Blir hun lenge hos farmoren da?

Ja satser på at den blir fin :) Hun blir nok ikke så lenge, men om frøkna får sjansen til det så blir hun nok til mandag. Hun liker nemlig dårlig overnatting med bare en natt da hu ikke klarer å roe seg helt da. Men med en farmor som jobber turnus og gubben jobber både på sjøen og kontor er det ikke lett å vite om de skal på jobb på mandag :P

Back
Topp