Skravletråd NY!!!

Jada men jeg er sikker på at mannen din mener det er smartere at du sover litt enn at tacoen er ferdig akkurat kl 18 ;)

DEt synes han helt klart.

"Jeg rakk ikke sove fordi jeg kom meg litt sent fra jobb, og måtte handle, og hadde lovet å hent dem tidlig sånn at skolegutten har håp om å se barnehagevenner når vi henter lillesøster, så jeg rakk ikke sove før jeg hentet dem så jeg måtte sove etterpå, også klarte jeg ikke helt stå opp, jeg var så trøtt etter å ha sovet dårlig i natt spent som jeg var på om jm fant hjertelyden" så tilgir han om så at jeg ikke har BEGYNT engang ;)

DEt synes han helt klart.

"Jeg rakk ikke sove fordi jeg kom meg litt sent fra jobb, og måtte handle, og hadde lovet å hent dem tidlig sånn at skolegutten har håp om å se barnehagevenner når vi henter lillesøster, så jeg rakk ikke sove før jeg hentet dem så jeg måtte sove etterpå, også klarte jeg ikke helt stå opp, jeg var så trøtt etter å ha sovet dårlig i natt spent som jeg var på om jm fant hjertelyden" så tilgir han om så at jeg ikke har BEGYNT engang ;)

Ikke sant, jeg syntes jo dette høres bedre ut nå enn i sted jeg haha :P

JEg har en veldig forståelsesfull mann, som egentlig hadde tilgitt på "jeg sov" også :)

Men det er jo bra det da :) hadde hvert værre on han ble sur for at ikke maten hadde hvert klar når han kom inn døra...

Ja det har du, trur ikke du finner noe stort bedre heller :)

Jeg har ingen planer om å lete.

"jeg elsker deg, det har jeg gjort i 14 år" sa jeg i morges. "og det vil jeg gjøre i 14 til. Og 14 til. Og 14 til om jeg får leve så lenge." Ehh, vent litt, hvor mange ganger sa jeg? 3*14 er da vitterlig ikke lenger enn at SÅ lenge har jeg helt klart tenkt å leve!

Jeg har ingen planer om å lete.

"jeg elsker deg, det har jeg gjort i 14 år" sa jeg i morges. "og det vil jeg gjøre i 14 til. Og 14 til. Og 14 til om jeg får leve så lenge." Ehh, vent litt, hvor mange ganger sa jeg? 3*14 er da vitterlig ikke lenger enn at SÅ lenge har jeg helt klart tenkt å leve!

Hehe søt du er da :D ja vi får jo håpe du har planer om å leve såpass hvertfall hehe ;)

det hørtes liksom litt lenger ut sånn i halvsøvne

Da står Panna Cotaen og stivner i kjøleskapet, pomes frisen i frysen for å frysetørre før den skal friteres og kamskjellene står og tiner og skal snart i marinaden.
Gleder meg til barna sover i kveld :)

Back
Topp