Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig skal vi det.Det hørtes ut som dere skal kose dere veldig i kveld![]()
Selvfølgelig skal vi det.
Det er fredag, jo![]()
I senga nå, en med Disney infinity, en med ipadHva ble det til?![]()
Og lørdagHar dere kosekveld hver fredag?
Hun lager herlig mat til seg og mannen hver fredag ja. Lørdag også?Har dere kosekveld hver fredag?
Og lørdag
Ungene velger hva de vil ha til middag fredag og lørdag.
Vi spiser litt med dem, og en bedre middag etter at de er i seng..
Åhh.... Snart!!!Neida så jadda så. Ligger her da med riene mineVis vedlegget 123644
Hun lager herlig mat til seg og mannen hver fredag ja. Lørdag også?
Hobbykokk!!
Kjæreste tidSå koselig å kose seg sammen hver helg da![]()
Det har jeg, for vi har snakket en del ganger om de ulike tradisjonene.Ja har fått med meg at hun lager masse herlig mat, bare ikke fått med meg at det er til kos for hun og mannen etter ungene er lagt![]()
Det har jeg, for vi har snakket en del ganger om de ulike tradisjonene.
Vi har nemlig også en tradisjon for å kose oss med mat fredag og lørdag.
Det er taco med ungene på fredag, og pizza med ungene mens vi ser en familiefilm på lørdag.
Helt annerledes. Ikke noe er mer rett enn det andre, vi bare har ulike preferanser, og det er jo helt greit, bare spennende å se på forskjellene
Prøver nå å lage gode ting til barna også.Ja har fått med meg at hun lager masse herlig mat, bare ikke fått med meg at det er til kos for hun og mannen etter ungene er lagt![]()
Ja, selvsagt, det var ikke det jeg mente.Prøver nå å lage gode ting til barna også.
Det jeg lager til oss er ofte litt mer voksen mat..
Prøver nå å lage gode ting til barna også.
Det jeg lager til oss er ofte litt mer voksen mat..
Svaret mitt til Knerten hadde ikke så mye med det du skrev å gjøre, men mer hvordan vi gjøre det.Ja, selvsagt, det var ikke det jeg mente.
(noe av grunnen til at vi ikke gjør det sånn er nok at jeg ikke liker så mye av den voksne maten...)
Lykke til med fødselNeida så jadda så. Ligger her da med riene mineVis vedlegget 123644
Høres ut som om dere skal kose dereDa står Panna Cotaen og stivner i kjøleskapet, pomes frisen i frysen for å frysetørre før den skal friteres og kamskjellene står og tiner og skal snart i marinaden.
Gleder meg til barna sover i kveld![]()
Håper du får en liten dupp daI senga nå, en med Disney infinity, en med ipad