Skravletråd NY!!!

Hun lager herlig mat til seg og mannen hver fredag ja. Lørdag også?

Hobbykokk!!

Ja har fått med meg at hun lager masse herlig mat, bare ikke fått med meg at det er til kos for hun og mannen etter ungene er lagt :)

Ja har fått med meg at hun lager masse herlig mat, bare ikke fått med meg at det er til kos for hun og mannen etter ungene er lagt :)
Det har jeg, for vi har snakket en del ganger om de ulike tradisjonene.

Vi har nemlig også en tradisjon for å kose oss med mat fredag og lørdag.

Det er taco med ungene på fredag, og pizza med ungene mens vi ser en familiefilm på lørdag.

Helt annerledes. Ikke noe er mer rett enn det andre, vi bare har ulike preferanser, og det er jo helt greit, bare spennende å se på forskjellene

Det har jeg, for vi har snakket en del ganger om de ulike tradisjonene.

Vi har nemlig også en tradisjon for å kose oss med mat fredag og lørdag.

Det er taco med ungene på fredag, og pizza med ungene mens vi ser en familiefilm på lørdag.

Helt annerledes. Ikke noe er mer rett enn det andre, vi bare har ulike preferanser, og det er jo helt greit, bare spennende å se på forskjellene

Ja det har du helt rett i :) Vi alle har våre måter å gjøre det på :)

jeg har ingen mann, men vi er som regel ute eller spiller spill, så film mens vi spiser det frøkna ønsker til middag på lørdager :)Fredager bestemmer frøkna hva vi gjør og da blir det ofte en film for å slappe av etter en hektisk uke :)

Ja, selvsagt, det var ikke det jeg mente.

(noe av grunnen til at vi ikke gjør det sånn er nok at jeg ikke liker så mye av den voksne maten...)
Svaret mitt til Knerten hadde ikke så mye med det du skrev å gjøre, men mer hvordan vi gjøre det.
Ser ikke noe galt i måten dere gjør det på :)

Back
Topp