Skravletråd NY!!!

Tja det kommer ann på, men de pleier å være fornøyde :) men jeg liker å bake, jeg gjør det bare aldri lenger siden vi ikke får spist det opp og det er ikke noe poeng i å fylle fryseren med flere kaker som bare blir liggende, for de smaker ikke noe godt etter en stund :P
Nei, det er jo sant:) dere er jo bare to og begrenset hvor mye kake man kan dytte i trynet:P

U er en liten smarting han.
Når vi er på farten skal han ha mat har 3-4 time.
Ga han mat før vi dro slik at vi skulle ha god tid.
Likevel når vi fant køen på Ikea rett under 2 timer senere var han brått veldig sulten.
Hun foran oss sier stakkars, sulten han, gå foran oss.
Det sa også neste,og neste, og neste.....
5 minutter senere satt vi på benken utenfor kassene og ammet med betalte varer :)
Haha, for en smart liten fyr:D

Hjemme.

Skal man sove eller skravle når man har spist da?

Lovet å hente ungene tidlig, så jeg må opp igjen om max en time, og skal altså spise først

Hjemme.

Skal man sove eller skravle når man har spist da?

Lovet å hente ungene tidlig, så jeg må opp igjen om max en time, og skal altså spise først

Du skal rekke og spise + sove på 1 time? Da hadde ikke jeg fått sove :P men om du klarer å sove litt uten å være ødelagt etterpå så bør du kanskje sove sånn for helsen sin del :) men mtp innlegg nei haha :P

Du må nok gjøre det du har mest behov for, snuppa:D

Som egentlig er å sove, men det blir så kort tid at jeg fristes av å heller hente dem og la dem se barnetv mens jeg sover...

Du skal rekke og spise + sove på 1 time? Da hadde ikke jeg fått sove :p men om du klarer å sove litt uten å være ødelagt etterpå så bør du kanskje sove sånn for helsen sin del :) men mtp innlegg nei haha :p

Jeg pleier altså sove ca en time til halvannen. Nå er det 45 minutter igjen, jeg har spist, men det blir rett og slett for kort. JEg klarer absolutt å sovne. Jeg er bare ikke helt kjørbar når jeg står opp, for jeg er ikke våken da...

Jeg pleier altså sove ca en time til halvannen. Nå er det 45 minutter igjen, jeg har spist, men det blir rett og slett for kort. JEg klarer absolutt å sovne. Jeg er bare ikke helt kjørbar når jeg står opp, for jeg er ikke våken da...

Da er det vel tryggere å la ungene se litt tv mens du sover? Det er jo ikke bra å kjøre om du ikke er våken akkurat...

Da er det vel tryggere å la ungene se litt tv mens du sover? Det er jo ikke bra å kjøre om du ikke er våken akkurat...

Konkluderte med det jeg også, fant meg litt sjoklade og setter meg i sofaen og skravler til jeg må dra, og heller sover mens ungene ser tv, og står opp "litt for sent til å bli ferdig med tacoen til kl 18" tipper jeg :P

Konkluderte med det jeg også, fant meg litt sjoklade og setter meg i sofaen og skravler til jeg må dra, og heller sover mens ungene ser tv, og står opp "litt for sent til å bli ferdig med tacoen til kl 18" tipper jeg :P

Det syntes jeg hørtes lurt ut da ja :) jaja litt forsinket taco er ingen krise da ;)

Det syntes jeg hørtes lurt ut da ja :) jaja litt forsinket taco er ingen krise da ;)

Forsiket taco er ikke noe problem. Mannen sier han er hjemme til middag klokken 18. Jeg sier at jeg skal prøve, men at han ikke får være overrasket om jeg ikke er ferdig når han kommer hjem.

Jeg henter unger ca 1530, da er jeg hjemme sånn litt etter 16, da kan jeg fint sove en god time, og lage taco til sånn 18+ selv om jeg bruker en halvtime på å gidde å stå opp :P

Forsiket taco er ikke noe problem. Mannen sier han er hjemme til middag klokken 18. Jeg sier at jeg skal prøve, men at han ikke får være overrasket om jeg ikke er ferdig når han kommer hjem.

Jeg henter unger ca 1530, da er jeg hjemme sånn litt etter 16, da kan jeg fint sove en god time, og lage taco til sånn 18+ selv om jeg bruker en halvtime på å gidde å stå opp :P

Jada men jeg er sikker på at mannen din mener det er smartere at du sover litt enn at tacoen er ferdig akkurat kl 18 ;)

Back
Topp