Hakke flytta mine ennå jeg heller men ikke så farlig for jeg skal ikke shoppe eller noe akkurat nålitt godt med mye penger på konto og da hihi
Ja..deilig følelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hakke flytta mine ennå jeg heller men ikke så farlig for jeg skal ikke shoppe eller noe akkurat nålitt godt med mye penger på konto og da hihi
Folk må få seg et liiv!
Ja..deilig følelse![]()
Kommer til å gå så bra.Lykke til på ikea!
Men hadde hvert ennå bedre om jeg kunne brukt de på vas damen men de blir greie å ha når dåp, vinterklær og div skal betales
![]()
Så deilig.Wow! Der var skattepengene på plass ja![]()
Så deilig.
Jeg har ikke sjekket enda, jeg
Er ikke så nøye, jeg har sjekket altinn så vet hvor mye jeg får.Løp og sjekk![]()
Er ikke så nøye, jeg har sjekket altinn så vet hvor mye jeg får.
Kontoen min er ikke tom så har ikke så veldig mye å si om de kommer i dag, eller om 2 uker
Mhm, vi må kaste de utJa det må de, hvertfall når jeg må gjøre andre ting enn å sitte her inne![]()
Mhm, vi må kaste de ut
Ja nedetid hver gang vi er opptatt.Haha gjøre slik at de ikke kommer inn på bv på et par timermen nå ser det ganske så rolig ut da
![]()
Hvis det er tilfelle så Syns jeg det er veldig dårlig. Du får dekt behandling om du har bekkenløsning, men ikke låsning liksom..? For sånn som jeg har skjønt det, så kan du faktisk bli videresendt til kiro av fysio pga at fysioen ikke kan gjøre no dersom man har låsning. Men.. Jeg vet jo ikke! Kan jo hende det varierer og. Så får bare prøve fysio først, om det bare er det jeg får dektNei kriopraktor får du ikke dekt.
Hæ? Liv? Hva mener du?Folk må få seg et liiv!
100 innlegg till vilket mål??Mangler under 100 innlegg nå og det skal jeg klare![]()
Sånn som noen av oss harHæ? Liv? Hva mener du?![]()
er mulig de har endret reglene men jeg fikk ikke dekt for ett par år sidenHvis det er tilfelle så Syns jeg det er veldig dårlig. Du får dekt behandling om du har bekkenløsning, men ikke låsning liksom..? For sånn som jeg har skjønt det, så kan du faktisk bli videresendt til kiro av fysio pga at fysioen ikke kan gjøre no dersom man har låsning. Men.. Jeg vet jo ikke! Kan jo hende det varierer og. Så får bare prøve fysio først, om det bare er det jeg får dekt![]()