Skravletråd NY!!!

Lykke til på ikea!
Kommer til å gå så bra.
Har lagt handleliste på appen med informasjon om hvilke Ikea jeg skal på slik at jeg får opp hylle plass.
Kommer til å være der 1/2 - 1 time etter åpning. Da er det fremdeles veldig få folk der, og jeg slipper køen for å komme inn som er der veg åpning

Mangler under 100 innlegg nå og det skal jeg klare:)

Nei kriopraktor får du ikke dekt.
Hvis det er tilfelle så Syns jeg det er veldig dårlig. Du får dekt behandling om du har bekkenløsning, men ikke låsning liksom..? For sånn som jeg har skjønt det, så kan du faktisk bli videresendt til kiro av fysio pga at fysioen ikke kan gjøre no dersom man har låsning. Men.. Jeg vet jo ikke! Kan jo hende det varierer og. Så får bare prøve fysio først, om det bare er det jeg får dekt:)

Hvis det er tilfelle så Syns jeg det er veldig dårlig. Du får dekt behandling om du har bekkenløsning, men ikke låsning liksom..? For sånn som jeg har skjønt det, så kan du faktisk bli videresendt til kiro av fysio pga at fysioen ikke kan gjøre no dersom man har låsning. Men.. Jeg vet jo ikke! Kan jo hende det varierer og. Så får bare prøve fysio først, om det bare er det jeg får dekt:)
er mulig de har endret reglene men jeg fikk ikke dekt for ett par år siden

Back
Topp