Symptomer

Jeg er trøtt. Så trøtt at en kollega ringte sjefen for å "se på meg fordi jeg ikke er frisk" i går og jeg ble sendt hjem fra jobb for ikke å smitte noen. Er rimelig sikker på at trøtthet og svangerskapskvalme ikke smitter menn, men jeg sa ingenting og nøt et par timer på sofaen i stedet ;)
Samme opplegg i dag. Jeg ble tatt av telefonen fordi jeg blir akutt kvalm og ikke klarer å prate fordi jeg tror jeg kommer til å spy hvis jeg åpner munnen.

Det spraker oppetter ryggen når jeg reiser meg opp.

Jeg kunne sovnet stående.

Lakris er ikke noe godt lenger.

Får noen sinnsyke kramper i leggene om kvelden.


Er vel sånn ca 4+0 i dag, og skal til legen i morgen for første måling av hcg, og for å få henvisning til tidlig ultralyd ;)
 
*sniker meg inn her* vet ikke hvor langt jeg er på vei, men nettopp fått positiv test, så ikke så veldig langt :p

-jeg har stiklinger nede i magen og kjenner litt murring i korsryggen
-plutselig kvalme anfall men som enda gir seg raskt (hatt 3 tidligere svangerskap med alvorlig svangerskapskvalme.....)
-å har den siste uka spist alt jeg har kommet over med jordbær smak :p
-stikking i brystene

Herregud hadde man kunne hatt bare disse små symptomene i 9 mnd..... :p
symptomene her er:
-kvalme som kommer og går
-ektremt trøtt ( kan sove døgnet rundt) :p
-Svimmel, "lett i hodet"
-følelsen av at jeg skal få influensa
 
Er det fler som har symptomer som kommer og går? Puppene er øm i intervaller og kvalmen kommer og går.
 
Har stikkninger i nedredel av magen. Det er det ensest til nå. Håper alt det andre holder seg borte. Skal til dyreparken neste helg, passer veldig dårlig om kvalmen melder sin ankomst da.
 
Er det fler som har symptomer som kommer og går? Puppene er øm i intervaller og kvalmen kommer og går.
Ja, sånn har jeg det også.. Og nå har jeg sluttet å like kaffe. Forrige svangerskap drakk jeg kaffe hele svangerskapet, men nå kan jeg absolutt ikke drikke det :S
 
Konstant trøtt og fått migrene, ikke hatt dette tidligere. Noen fler som har fått det i svangerskapet? måtte brått på legevakta i går, klarte ikke løfte hodet av puta omtrent, og bare flimra for øya.
 
Ømme pupper, spesielt nippler!
Små kvalm hele tiden
Trøtt, trøtt og atter trøtt
Og griner for alt og ingenting!
8+2 i dag! :)
 
Jeg er 7+1 idag, og er så trett, så trett :sleep002:sleep011

Ellers har jeg ømme bryster, men det kommer og går. Når de er ømme er det vondt bare noen ser på dem :p

Til nå er svangerskapet helt ulikt mitt første, da var jeg kvalm og klarte ikke spise fram til uke 14-15. Nå blir jeg bare kvalm om jeg spiser for mye, eller lar det gå for lang tid imellom måltidene :)
 
Jeg er bare 6+2, men i dag er kvalmen ille. Vært nonstop kvalm siden i 13-tida. Prøver å spise, men hjelper ikke...
 
Er 5+0 i dag.

Mine symptomer hittil:
- kvalme av og til
- trøtt og atter trøtt
- stikninger nederst på magen
- surrete
- humørsvingninger
- VELDIG ømme og vonde pupper
 
Desse veldige mensmurringene, jeg liker de ikke..!:-/ får sånn assosiasjoner til at TR kommer når som helst.
 
Her er jeg kvalm/uggen, trøtt og murringer. Er ikke så ille som jeg hadde med førstemann heldigvis :) 4+3
 
Back
Topp