Symptomer

*sniker meg inn her* vet ikke hvor langt jeg er på vei, men nettopp fått positiv test, så ikke så veldig langt :p

-jeg har stiklinger nede i magen og kjenner litt murring i korsryggen
-plutselig kvalme anfall men som enda gir seg raskt (hatt 3 tidligere svangerskap med alvorlig svangerskapskvalme.....)
-å har den siste uka spist alt jeg har kommet over med jordbær smak :p
-stikking i brystene

Herregud hadde man kunne hatt bare disse små symptomene i 9 mnd..... :p
 
*Kvelds kvalm. Trodde først det var maten eller noe, men nå er det 3 kvelden på rad.
*Sliter meg igjennom arbeidsdagen grunnet trøtthet.
*Litt ømme bryster, men har såre brystvorter og de har vokst og har tydelige blodårer.
*Våkner om natten for å tisse.
Nevnet jeg at jeg er suuuuuper trøtt? Hehe :)
 
Litt ømme og såre bryster, smerter som minner om menssmerter... Hoven mage... Er sikkert så ''heldig'' at jeg får rund mage fort...:-/
 
Mye murringer denne uka, men ingenting i dag. Hvor lenge har dere gått med murringer i tidligere svangerskap?
 
Mye murringer denne uka, men ingenting i dag. Hvor lenge har dere gått med murringer i tidligere svangerskap?


Klarer ikke å huske hvordan det var sist, men jeg hadde mye murringer første uka etter pos.test. Det ga seg etter ca en uke. Tror det er helt normalt :) Det eneste jeg husker fra sist er at jeg rundt uke 7-8 hadde mye ilinger i beina,men ellers har jeg veldig dårlig hukommelse :p
 
Ikke så mye her heller.. I perioder mye stikkinger, men kjenner at jeg blir fortere sliten nå, og kvalmen har så smått begynt å melde sin ankomst. Er ca 6 uker på vei nå.
 
Små ømme puppen og stikkinger i magen. Som om mensen skal komme. Enda ikke kvalm, men det kommer nok.
 
Lite symptomer her også i forhold til alle de 5 andre gangene jeg har gått gravid.

Men noe er det jo..
-skikkelig "mens-pupper"
- mens-smerte murringer
-trøtt
- småkkvalm på kvelden

De andre gangene jeg har vært gravid har jeg slitt mye med ekstremt urolige bein tidlig, så håper det ikke kommer:) Hehe
 
Ømme pupper.
Veldig trøtt.
Veldig tissetrengt.
Ekstreme humørsvinginger.
Ikkje så kvalm som forrige gang, så håper eg slipper unna det verste. :)
 
I dag fikk jeg kjenne på kvalmen :-/ Selskap hos farmora til smaboeren, og på vei hjem veltet det seg i meg... hang over doen lenge etterpå i frykt for å spy... Ikke normalt :-/ Haff... Jaja.. Puppene vokser og er ømme, og jeg er oppblåst til tusen.. Skal på fjellet i slutten av juli, og hadde egentlig ikke lyst til å fortelle mamma (som skal være med) noe før det, men kommer nok ikke til å ha noe valg om det fortsetter slik...
 
5+1
Begynt litt småkvalm innimellom
Stikninger ( i livmoren?)
Bitte litt større bryst+ mørkere
Oppblåst mage spes. etterm/kveld (noen ganger veldig oppblåst!!)
Mer sentimental og irritabel?
Hadde ryggverk, men ikke nå..
 
I dag smalt jenta mi ei skapdør i hodet på meg. Ikke med vilje heldigvis. Ikke var det så fryktelig vondt, men som jeg gaula. Hulka gjorde jeg. Var ekstremt trøtt og sliten, og det bare tippet meg over kanten. Snakk om å være gravid :p
 
Kvaaaalm!!!! Æsj.
 
Det ble litt feil. Jeg skulle quote deg.. ikke like... Jeg vil jo selvfølgelig ikke at du skal være kvalm :)

Jeg våknet opp superuggen selv i dag, og det har enda ikke gitt seg. Så da slipper jeg vel ikke unna morgenkvalmen denne gangen heller:( Satser på at det blir en mildere variant enn i de foregående svangerskapene (det er jo lov til å håpe)
 
Her har puppene begynt å vokse litt og blitt ømme. Det murrer nedi livmora og jeg begynner å bli mer kveldstrøtt. Ingen kvalme ennå heldigvis.
 
Back
Topp