Symptomer

Jeg mener at jeg føler at livmoren utvider seg, som et slags konstant trykk.
Mye luft også de siste tre dagene.
Ømme bryster.
Usedvanlig trøtt på kvelden, men sover urolig.
Hard mage, løs mage.
Litt vimsete, og litt ekstra følsom.
:) Alle symptomer er velkomne, hvis ikke tror jeg ikke på at jeg er gravid!
 
Jeg ble voldsomt trett og oppblåst allerede 2dpo. Så ble jeg småkvalm/på grensen til kvalm, halsbrann, mer dotrang, ekstrem luktesans og fortere sultfølelse fortløpende deretter. Så fikk jeg menssmerter og ble veldig frosen ca 1uke før ikm. Nå er jeg fortsatt på grensa til kvalm, ganske forstoppet og trøtt, men føler meg egentlig helt fin likevel.
 
Last edited:
Stod opp kl.7 i dag for å bake horn med ost og skinke og har vært på avslutning med jobb (foreldre, barn og ansatte) siden. Koselig, men tøffe tak for pregnita :p Så nå har jeg sovet på sofaen i en time, mens mannen tok over showet. Så takknemlig for han disse dager <3
 
Har måtte begynne med en liten hvil på tidlig kveld, noe jeg ellers aldri gjør. Flere matretter smaker rart, og blir kvalm hvis jeg ikke spiser innen en halvtime på morgenen. Ellers litt stikninger bare. Hadde ingen symptomer før helgen. :p
 
Her henger jeg over doskåla flere ganger iløpet av dagen, og er konstant kvalm bortsett fra 15 min etter jeg har kastet opp. Jeg er overlykkelig, nå har jeg mye mer tro på at dette skal gå bra:) Spent på hvordan det blir å skjule det fremover med kvalmen og en helt sinnsykt oppblåst mage.
 
Ikke så mye her heller.. Har akkurat fått positiv test så er vel litt over 4 uker antar jeg. Har ikke tenkt over at jeg kunne være gravid heller denne perioden, så symptomer har jeg ikke tenkt så mye på før nå :p

Tisser mye, litt murringer i korsryggen og først i går ble jeg skikkelig morgenkvalm før det gikk i bølger utover dagen. Sov dårlig natt til i går også, og det er sjelden jeg gjør. Ikke kvalm idag (ennå iallefall).
 
Ja også puppene da! De er super ømme :p Bruker ofte å få ømme pupper mellom el og mens så det er liksom ikke det første jeg ser etter som tegn, men det er der :p
 
Bikket 6+0 på fredag, og det var som å slå på en bryter! Nå har jeg en ganske lett jobb, men ikke sjangs... lå langflat hele helga, og skal ikke mye mat til før kvalmen kommer... Skal til legen for sjekk etter penicillin kur pga uvi på mandag, må høre med legen ang jobb fremover, for jeg er fullstendig ødelagt :/
 
Puppa mine tar livet av meg! :eek: haha

Forrige gang var det det første jeg kjente, nå tok det en stund, men i går kveld, da jeg tok av BHn, oi...
Og i hele dag på jobb, irriterende vondt, BH sitter ikke godt, det skurer fordi dem er følsomme...
Men ikke så uvel og kvalm i dag som jeg har vært de siste dagene...går litt opp og ned virker det som :)

5+0 i dag :D
 
Er 7+0 i dag, og de siste dagene har jeg hatt mye mensmurringer, sånn TR rett rundt hjørnet følelse.
Kvalmen har også tatt seg litt opp, og det er lite som frister, men er på samme tid veldig sulten.
Begynt å få cravings på salt mat/snop.
 
Her er puppene det største symptomet og at jeg tisser oftere. Jeg våkner f eks hver natt og må på do, pluss at jeg enkelte ganger våkner fordi jeg ligger på magen og skviser de ømme puppene. Ikke rart man er trøtt på dagtid....:p
 
Salt mat/snop = gutt? ;)

Hehe, vet ikke hva mytene sier om det? Har egentlig hatt "saltdilla" i begge mine sv.skap, og jeg har gutt og jente;)
Men var kanskje litt mer saltsyk med gutten ja;)
 
Fortsatt ingen symptomer her… :rolleyes: Tro om de ligger å lurer å venter på å bryte ut, eller om jeg bare er heldig? :oops:
 
Morgenkvalmen er et faktum! Er på tredje dagen og den blir sterkere for hver dag. I dag skal jeg også på jobb, og kjenner jeg gruer meg litt :-( Håper kvalmen avtar så jeg klarer meg gjennom dagen!
 
Så langt er jeg bare trøtt, stup trøtt.
 
Jeg er faktisk mer kvalm om morgenen, men det har gått greit, litt uggen, ikke så kvalm at jeg spyr...

Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs nå, i morgen er 5+2, det var den dagen det gikk galt i Januar...
Men da så jeg bittelitt rosa på papiret hele dagen...
Sjekker godt hver eneste gang jeg er på do, det er skikkelig irriterende å ikke kunne bare la det være, men jeg er så redd hver gang!
 
4+1 idag. Har nok litt mer symptomer enn vanlig da jeg går på hormoner itillegg pga. Ivf.
Men mine symptomer er :
- Veldig veldig ømme bryster og veldig tydlige blodårer samt brystene klør.
- Lett irritert
- Mensensmerter som kommer og går. (murringer, stikking)
- Oppblåst
- små trøtt
- ekstremt søt sug på kveldene.
- Drømmer veldig mye og såver dårlig.
 
Back
Topp