Symptomer

En tråd i 'Februar 2016' startet av Orkidee, 5 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Orkidee Elsker forumet

Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Har et snev av kvalme, litt ømme pupper og noe stikkinger der nede.
    Hvordan er det med dere?

2. Hede Glad i forumet

Hmm er ikke så mange symptomene er enda heller altså 4+5 i dag.
    -kvalmebølger som plutselig kommer (veldig sjeldent gudsjelov)
    -bittelitt ømme bryster (helt på siden liksom opp mot armhulene nesten), også har de blitt litt større.
    -veldig vonde mensmurringer innimellom.
    -veldig trøtt! Stort søvnbehov.

3. PrøveLykken Liker dette forumet

Ømme pupper (spesielt nipplene)
    Super trøtt
    Kvalme i bølger
    Tisser hele tiden
    Stikninger i puppene
    Murringer
    Oppblåst
    Ja, det var vel det :-D
    5+5

4. *lindaen12.juli* Elsker forumet

Eg har fått da for å sei da sånn- spyr på 5.dagen... Er 6+0 i dag - ømme bryster, veldig trøtt... Kanskje litt hissig/hormonell og enormt var på lukt!

5. Timo Flørter med forumet Februarlykke 2016

Føler meg heller ikke gravid. Ingen symptomer i det hele tatt. Er i uke 4+5. Håper å kjenne noe snart :) Selv om kvalme ikke høres noe gøy ut, så er det jo på en måte en liten bekreftelse ;)

6. KTME Glad i forumet Desemberlykke2017

Ingen symptomer her, 5+2 i dag. Håper nesten det dukker opp noe snart, så jeg kanskje begynner å tro på at jeg er gravid...

• Liker Liker x 1
  7. Elledille Ønsker nr. 3

Jeg har kjempeømme pupper og kjenner innimellom et ørlite stikk i bekkenet, eller et snev av uggenhet - men veldig vage/flyktige symptomer. De andre gangene har det vært så utrolig mye mer i starten, så jeg lurer på om det er tilfeldig eller om kosthold kan ha litt og si? Jeg er ikke hard i magen engang! Denne gang spiser jeg ikke noe særlig raske karbohydrater. Noen andre som har lignende erfaring? Regner jo egentlig med at det er tilfeldig :)

8. Pita Gift med forumet Februarlykke 2016

Her er det ikke så mye, men litt ømme pupper og murringer innimellom. Får bare nyte å være i god form, husker trøttheten fra forrige svangerskap med skrekk, og lurer på hvordan det skal bli å få til å gå i hop med en livlig 1,5-åring.

9. Overrasket•mamma•til3 Glad i forumet

Denne kan jeg skrive under på alle punktene:) Akkurat likt her! 5+2 i dag:)

10. fjær Oktober 2013

Litt det samme som deg og trøtt. Ikke så mye altså.. Sist var jeg veeldig kvalm på samme tidspunkt!!

11. Hede Glad i forumet

Glemte å ta med at jeg er utrolig forstoppa! Fæle greier!

12. MammatilT Forelsket i forumet Januarlykke 2016

Ømme brystvorter
    Trøtt og sliten
    Stikkinger i livmorområdet
    Tidvis kvalm
    Hodepine
    Oppblåst
    Svimmel
    Munnsår
    Tisser ofte

13. 1+1 ....

4+3 og vage symptomer. Litt ømme pupper, menssmerter og blir akutt sulten i stedet for gradvis ;) Symptomene er så lite fremtredende at jeg glemmer at jeg er gravid. Stoler på testene og tenker at det går bra uansett få eller mange tegn :)

Last edited: 5 Jun 2015
  14. Maje-Mor Elsker forumet Septemberlykke 2016

Jeg tror jo at godt kosthold stort sett er positivt for det meste, selv om jo også alle svangerskap er forskjellige. For min del merker jeg at magen er lettere å "provosere" når jeg er gravid - vanligvis kjenner jeg også noe hvis jeg spiser masse hvetemel eller godis, men nå som gravid blir det ekstra merkbart.

• Liker Liker x 1
  15. Maje-Mor Elsker forumet Septemberlykke 2016

Dét er det jeg har tenkt endel over og. Tenkte mange ganger da jeg var gravid med første at hvordan i alle dager skulle jeg ha klart å ta meg av et lite barn utenfor magen samtidig? Var så trøtt og sliten mye den første halvdelen. Nå er det en 2-åring her, og det går jo - men er heldigvis ikke like sliten denne gangen :)

16. Pita Gift med forumet Februarlykke 2016

Nei, jeg er heller ikke sliten nå, men tenker det kommer om noen uker. Mener å huske at det ble verre og verre frem mot uke 12. Men akkurat nå går det bra.

17. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

6+1 og er så godt som symptomfri!

Litt stikninger i frøkenene, litt det samme men mye sjeldnere nedi der, i overkant trøtt.

18. Maje-Mor Elsker forumet Septemberlykke 2016

Ja, det er sant - var jo sånn her og, helt i starten var jeg faktisk ganske kvikk og masse energi, og så gikk det bare nedover. Bedra seg i 2.trimester her og. Glemmer litt at jeg tross alt såvidt har begynt på denne reisa :) Får bare stålsette meg, hvile hver gang det går, og senke forventningene til husmortendensene jeg av og til glimter til med ytterligere ned :) sa til mannen da vi ble enige om å prøve på nr2 at da ville nødvendigvis mer av hjelpa lillegutt trenger havne på han, det vil jo og hjelpe.

19. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Har ingen symptomer i det hele tatt :) med den første så ble jeg ikke kvalm Før jeg var ca 2 mnd på vei, å da var det bare litt kvalme :)

20. Pita Gift med forumet Februarlykke 2016

Ja, sånn blir det her også. Det er godt at han kan ordne det meste, og vi har masse fri sammen denne sommeren, så det skal nok gå greit. Men jeg gruer meg til å måtte avvise lillegutt fordi jeg er trøtt :(

Del denne siden