Symptomer

Orkidee

Elsker forumet
Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Har et snev av kvalme, litt ømme pupper og noe stikkinger der nede.
Hvordan er det med dere?
 
Hmm er ikke så mange symptomene er enda heller altså 4+5 i dag.
-kvalmebølger som plutselig kommer (veldig sjeldent gudsjelov)
-bittelitt ømme bryster (helt på siden liksom opp mot armhulene nesten), også har de blitt litt større.
-veldig vonde mensmurringer innimellom.
-veldig trøtt! Stort søvnbehov.
 
Ømme pupper (spesielt nipplene)
Super trøtt
Kvalme i bølger
Tisser hele tiden
Stikninger i puppene
Murringer
Oppblåst
Ja, det var vel det :-D
5+5
 
Eg har fått da for å sei da sånn- spyr på 5.dagen... Er 6+0 i dag - ømme bryster, veldig trøtt... Kanskje litt hissig/hormonell og enormt var på lukt!
 
Føler meg heller ikke gravid. Ingen symptomer i det hele tatt. Er i uke 4+5. Håper å kjenne noe snart :) Selv om kvalme ikke høres noe gøy ut, så er det jo på en måte en liten bekreftelse ;)
 
Ingen symptomer her, 5+2 i dag. Håper nesten det dukker opp noe snart, så jeg kanskje begynner å tro på at jeg er gravid...
 
Jeg har kjempeømme pupper og kjenner innimellom et ørlite stikk i bekkenet, eller et snev av uggenhet - men veldig vage/flyktige symptomer. De andre gangene har det vært så utrolig mye mer i starten, så jeg lurer på om det er tilfeldig eller om kosthold kan ha litt og si? Jeg er ikke hard i magen engang! Denne gang spiser jeg ikke noe særlig raske karbohydrater. Noen andre som har lignende erfaring? Regner jo egentlig med at det er tilfeldig :)
 
Her er det ikke så mye, men litt ømme pupper og murringer innimellom. Får bare nyte å være i god form, husker trøttheten fra forrige svangerskap med skrekk, og lurer på hvordan det skal bli å få til å gå i hop med en livlig 1,5-åring.
 
Ømme pupper (spesielt nipplene)
Super trøtt
Kvalme i bølger
Tisser hele tiden
Stikninger i puppene
Murringer
Oppblåst
Ja, det var vel det :-D
5+5
Denne kan jeg skrive under på alle punktene:) Akkurat likt her! 5+2 i dag:)
 
Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Har et snev av kvalme, litt ømme pupper og noe stikkinger der nede.
Hvordan er det med dere?
Litt det samme som deg og trøtt. Ikke så mye altså.. Sist var jeg veeldig kvalm på samme tidspunkt!!
 
Glemte å ta med at jeg er utrolig forstoppa! Fæle greier!
 
Ømme brystvorter
Trøtt og sliten
Stikkinger i livmorområdet
Tidvis kvalm
Hodepine
Oppblåst
Svimmel
Munnsår
Tisser ofte
 
4+3 og vage symptomer. Litt ømme pupper, menssmerter og blir akutt sulten i stedet for gradvis ;) Symptomene er så lite fremtredende at jeg glemmer at jeg er gravid. Stoler på testene og tenker at det går bra uansett få eller mange tegn :)
 
Last edited:
Jeg har kjempeømme pupper og kjenner innimellom et ørlite stikk i bekkenet, eller et snev av uggenhet - men veldig vage/flyktige symptomer. De andre gangene har det vært så utrolig mye mer i starten, så jeg lurer på om det er tilfeldig eller om kosthold kan ha litt og si? Jeg er ikke hard i magen engang! Denne gang spiser jeg ikke noe særlig raske karbohydrater. Noen andre som har lignende erfaring? Regner jo egentlig med at det er tilfeldig :)


Jeg tror jo at godt kosthold stort sett er positivt for det meste, selv om jo også alle svangerskap er forskjellige. For min del merker jeg at magen er lettere å "provosere" når jeg er gravid - vanligvis kjenner jeg også noe hvis jeg spiser masse hvetemel eller godis, men nå som gravid blir det ekstra merkbart.
 
Her er det ikke så mye, men litt ømme pupper og murringer innimellom. Får bare nyte å være i god form, husker trøttheten fra forrige svangerskap med skrekk, og lurer på hvordan det skal bli å få til å gå i hop med en livlig 1,5-åring.

Dét er det jeg har tenkt endel over og. Tenkte mange ganger da jeg var gravid med første at hvordan i alle dager skulle jeg ha klart å ta meg av et lite barn utenfor magen samtidig? Var så trøtt og sliten mye den første halvdelen. Nå er det en 2-åring her, og det går jo - men er heldigvis ikke like sliten denne gangen :)
 
Dét er det jeg har tenkt endel over og. Tenkte mange ganger da jeg var gravid med første at hvordan i alle dager skulle jeg ha klart å ta meg av et lite barn utenfor magen samtidig? Var så trøtt og sliten mye den første halvdelen. Nå er det en 2-åring her, og det går jo - men er heldigvis ikke like sliten denne gangen :)

Nei, jeg er heller ikke sliten nå, men tenker det kommer om noen uker. Mener å huske at det ble verre og verre frem mot uke 12. Men akkurat nå går det bra.
 
6+1 og er så godt som symptomfri!

Litt stikninger i frøkenene, litt det samme men mye sjeldnere nedi der, i overkant trøtt.
 
Nei, jeg er heller ikke sliten nå, men tenker det kommer om noen uker. Mener å huske at det ble verre og verre frem mot uke 12. Men akkurat nå går det bra.

Ja, det er sant - var jo sånn her og, helt i starten var jeg faktisk ganske kvikk og masse energi, og så gikk det bare nedover. Bedra seg i 2.trimester her og. Glemmer litt at jeg tross alt såvidt har begynt på denne reisa :) Får bare stålsette meg, hvile hver gang det går, og senke forventningene til husmortendensene jeg av og til glimter til med ytterligere ned :) sa til mannen da vi ble enige om å prøve på nr2 at da ville nødvendigvis mer av hjelpa lillegutt trenger havne på han, det vil jo og hjelpe.
 
Har ingen symptomer i det hele tatt :) med den første så ble jeg ikke kvalm Før jeg var ca 2 mnd på vei, å da var det bare litt kvalme :)
 
Ja, det er sant - var jo sånn her og, helt i starten var jeg faktisk ganske kvikk og masse energi, og så gikk det bare nedover. Bedra seg i 2.trimester her og. Glemmer litt at jeg tross alt såvidt har begynt på denne reisa :) Får bare stålsette meg, hvile hver gang det går, og senke forventningene til husmortendensene jeg av og til glimter til med ytterligere ned :) sa til mannen da vi ble enige om å prøve på nr2 at da ville nødvendigvis mer av hjelpa lillegutt trenger havne på han, det vil jo og hjelpe.

Ja, sånn blir det her også. Det er godt at han kan ordne det meste, og vi har masse fri sammen denne sommeren, så det skal nok gå greit. Men jeg gruer meg til å måtte avvise lillegutt fordi jeg er trøtt :(
 
Back
Topp