Jeg ble litt lei meg når jeg så meg i speilet hos legen. Er blitt så stor!![]()
![]()
Uff da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble litt lei meg når jeg så meg i speilet hos legen. Er blitt så stor!![]()
![]()
Uff da.Men på bildet ditt ser du jo ikke så stor ut? Dette ordner seg! Du er på "avrusing" nå.
30 day shred gjør du jo også. Kjempesprekt!
Bildet er 10 år gammeltMen ansiktet mitt er smalt. Er bare hofter, rumper og lår som er så store
Ja, avrusing av sjokolade er på gang. Måtte ta pause i 30 day shred pga bena mineDa blir d ekstra kjipt når man er tjukk..
Åja.![]()
Du er igang i det minste.Det er jo flott at du tar grep! Å komme i form tar tid.
Joda, men d beste hadde vært å våkne en dag og så er 20 kg fett smeltet bort..
Da har svigerfar sett siste tilskudd på stammen, og etter hva jeg vet har jeg ingen unnskyldning lenger.
I morgen begynner mine 14 dager...
Hvertfall ut fra de sjokolade diskusjonene som har vært på skravletråden den siste tiden...Lykke til! Tror vi har litt godt av d alle sammen![]()
Hvertfall ut fra de sjokolade diskusjonene som har vært på skravletråden den siste tiden...
Stakkars det det som må vente to uker før jeg kan fortsette å eksperimentere på den sjokoladekaken![]()
Hehe, ja, det hadde vært noe!
Jeg har en oppskrift på en sjokoladekake-på-5-minutter som ikke er så alle verst, men jeg har noen ideer på hvordan den kan bli fantastisk, og noen på skravletråden ønsker rapport om resultetet.Ja, d var d jeg tenkte på!
Skal du eksperimentere med sjokoladekake??
Jeg har en oppskrift på en sjokoladekake-på-5-minutter som ikke er så alle verst, men jeg har noen ideer på hvordan den kan bli fantastisk, og noen på skravletråden ønsker rapport om resultetet.
Må bare vente 14 dager først...
De må det..Ja, da må de bare smøre seg med tålmodighet![]()
Si ifra hvis du kommer over noe som funker![]()
Jeg er med fra i morgen.
Har dåp om 3,5 uker. Tenker å holde meg unna snop til da.
Kan hende jeg må inn med noe søtt av og til, men kun dersom blodsukkeret blir lavt (har diabetes).
Er bare på dag 2 jeg, og syns ikke dag en var så ille, men vet det blir verre etterhvert.8 dager igjen jeg. Savner sjokolade
Du må passe på blodsukkeret ditt ja!!
Er bare på dag 2 jeg, og syns ikke dag en var så ille, men vet det blir verre etterhvert.
Er egentlig utrolig mye som inneholder sjokolade, og jeg må være veldig streng mot meg selv.
Lager jeg først en dårlig unnskyldning en gang her jeg lett for å fortsette med det, og til slutt konstanterer jeg at jeg ikke har klart det.
For eksempel, det var varmt i går, jeg har lyst på is, helst en krone is, den fins i jordbær smak, men kjeksen har et tynt sjokolade belegg på innsiden og sjokolade i bunn.
Altså jeg kjøper ikke....
Det fins så mange gode iser så jeg velger bare en annen...Jeg spiste kronesis i går, men spiste bare litt av kjeksen og kastet den når jeg kom til sjokoladen![]()