HeiVi skal på et utendørs badeland og nyte siste dag med ferie
Så blir det vel litt pakking i kveld og ut og spise
![]()
Nyt dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Min fikk ingen reaksjon på denGod morgen! I dag skal jeg med lillegutt på 1-årskontrollGruer meg til han skal få vaksinene og håper han slipper noen reaksjon på de! Men ellers går det nok fint
![]()
Tusen takk, det skal jegNyt dagenkos deg masse
![]()
Alltid spennende med sånne timer som plutselig dukker opp
Kom noen med smågodt på kontoretfarlig..
![]()
Får håpe det går bra! Lykke til!![]()
Min fikk ingen reaksjon på den![]()
Pleier å være sånnTakk! Det gikk veldig bra, han hylte veldig på det siste stikket, men ga seg fort![]()
Takk! Det har vi gjortHerlig, kos dere!![]()
Innholdsrik dag daHei heivert på jobb i dag. Etterpå er jeg jo helt kake selv om det bare er halv dag :/
Fått på en maskin med klær å henta hjem arvingene
Den største skal i selskap i kveld så blir bare meg p minsta så da får vi handle litt tenker jeg.
Sambo skal være med å skilte opp til Nordsjø rittet så han ser jeg nok ikke noe til før seint nei![]()
Jepp i kveld åInnholdsrik dag daDa får du i hvert fall fjernkontrollen for deg selv i kveld
![]()
Det er jo litt kjedelig da.. Det blir jo fjernkontrollen eneste trøsten da liksomJepp i kveld åhan har vert på farten alle kveldene Ingar onsdag denne uken :/ så har fått sett mye på det jeg vill å i morgen er han borte hele dagen
![]()
Han har mange jern i ildenDet er jo litt kjedelig da.. Det blir jo fjernkontrollen eneste trøsten da liksomJobber han mye, eller bare farter mye? Min jobber ganske mye, så er ofte bare meg og mini. Da er det ekstra deilig når vi har fritid alle tre
![]()
Aktiv kar da jaHan har mange jern i ildenhan har hjulpet en kompis med slåtten denne uka
å så i tillegg måtte han hjelpe med å rydde ut av ett hus. Nå i dag skilter han opp til ritt å hele morgen dagen går til å være vakt på dette rittet å så rydde opp igjen.
Så spørs det da om han er min på søndag eller om han stikker da å
Å så lurer han på hvorfor jeg er så fortapt i serien min? Hahaer jo ikke noe annet å gjøre når barna sover
![]()
Lykke tilDa er vi på farta ut av byen for å besøke svigers og dele ut strikkehefte med voksen dame på forsiden og babytøy inni... Det blir spennende å se hvordan de reagerer!