Mirell's lille dagbok.

Fiiine deg♡
 
Uke 36+1

Da er jeg blitt etterlyst av så mange de siste dagene at jeg så meg nødt til å vise litt livstegn. :p

Har hvert så sliten de siste ukene at jeg for det meste har sovnet på sofaen i tide og utide. ;)
Bekkenet har begynt å låse seg når jeg sover eller sitter/ligger for lenge stille. Så det byr på litt problemer.
Men ellers så er ting i fin fin stand.

Henger litt etter på "redebyggingen" hjemme. Må få gjort i stand litt hjemme de neste dagene og ukene.

Får legge ved ett bilde også da i samme slengen ;)
Jeg savner deg hver dag jeg ❤️
 
Uke 36+4 BABYSHOWER.

Jada. De klarte det som få klarer. Gjøre meg stum. Ble tatt så på senga at jeg ikke skjønte hva som foregikk.

Dro til søsteren min for å lage middag sammen med henne mens mannebeina våre dro på fisketur. Kommer inn med all ting og tang. Møter synet av tantes lille prinsesse med en heliumballong fastbundet i vippestolen. "It's a boy!" Står det. Noengang bomma på innkjøpet sitt tenkte jeg. Ser opp og vips spretter de frem. Mine nærmeste venninner og familie. Tok litt tid før det sank inn. Var helt i sjokk egentlig. Å tårene kom jo da :p Kvelden ble kjempe fin. Med fine gaver, god mat og flott kake!! Legger ved noen bilder også. ImageUploadedByBV Forum1432506858.005366.jpgImageUploadedByBV Forum1432506881.106562.jpgImageUploadedByBV Forum1432506894.341753.jpgImageUploadedByBV Forum1432506903.759156.jpgImageUploadedByBV Forum1432506920.493318.jpg
 
Last edited:
Uke 37+2 Første dag i permisjon.

Tenke seg til. I går var siste dagen min på jobb!! Skal ikke tilbake før i februar 2016. Å om 3 uker har jeg termin. DET er rart det. Men livet går fortsatt sin vante gang. Begynner første dagen med å stå tidlig opp for å kjøre Vesla i barnehagen og mannen på toget. For han skal til Oslo i dag. Så skal jeg en tur til JM kl 13:00.

Formen begynner å bli redusert egentlig. Bekkenet verker og ryggen knaker. Å komme seg ut av senga og inn på badet hver morgen er ett prosjekt. Men det tror jeg at jeg skal overleve. :)
 
Last edited:
Uke 37+2 Første dag i permisjon.

Tenke seg til. I går var siste dagen min på jobb!! Skal ikke tilbake før i februar 2016. Å om 3 uker har jeg termin. DET er rart det. Men livet går fortsatt sin vante gang. Begynner første dagen med å stå tidlig opp for å kjøre Vesla i barnehagen og mannen på toget. For han skal til Oslo i dag. Så skal jeg en tur til JM kl 13:00.

Formen begynner å bli redusert egentlig. Bekkenet verker og ryggen knaker. Å komme seg ut av senga og inn på badet hver morgen er ett prosjekt. Men det tror jeg at jeg skal overleve. :)
Nyt den siste tiden før du blir 3 barns mor ❤️
 
Uke 38+1
Neida. Så, joda.
Uke 38 og alt er vel og bra.
Bortsett fra litt søvnproblemer, halsbrann, vann i beina og ett bekken som låser seg i ny og ne. Våkner i 4-5 tiden hver dag nå. Trøtt som en dupp. Å nå begynner bena og verke. Stikker i tåballene og hælene når jeg går. Kjennes ut som jeg har fått 10 mil i dårlige sko.

Men nå er det knappe 2 uker til termin! Hjelpes! Å i dag er det ny time hos JM. Vet ikke hva jeg forventer fremover. Men synes ikke tiden strekker til med alt jeg bil gjøre. Samtidig som den går såååå sakte! Vil møte prinsen min snart!!!

Det meste er egentlig klart. Er bare småplukk igjen. Det er vel egentlig bare å bli ferdig og smøre seg med tålmodighet. Noe jeg kjenner jeg mangler om dagen.

Ha en flott torsdag alle sammen! Snart helg nå!
 
Uke 38+1
Neida. Så, joda.
Uke 38 og alt er vel og bra.
Bortsett fra litt søvnproblemer, halsbrann, vann i beina og ett bekken som låser seg i ny og ne. Våkner i 4-5 tiden hver dag nå. Trøtt som en dupp. Å nå begynner bena og verke. Stikker i tåballene og hælene når jeg går. Kjennes ut som jeg har fått 10 mil i dårlige sko.

Men nå er det knappe 2 uker til termin! Hjelpes! Å i dag er det ny time hos JM. Vet ikke hva jeg forventer fremover. Men synes ikke tiden strekker til med alt jeg bil gjøre. Samtidig som den går såååå sakte! Vil møte prinsen min snart!!!

Det meste er egentlig klart. Er bare småplukk igjen. Det er vel egentlig bare å bli ferdig og smøre seg med tålmodighet. Noe jeg kjenner jeg mangler om dagen.

Ha en flott torsdag alle sammen! Snart helg nå!

Der var du :)
Godt å høre at alt er (nokså) bra. Ikke lenge igjen nå da :)
 
9 måneder siden siste innlegg..
Huff jeg har hvert sløv!
Men tiden har gått så fort! Plutselig var jeg tilbake på jobb og vips så var hverdagen tilbake :rolleyes:

-Knøtte har blitt 8 måneder.
-9.3 kg og 73.5 lang.

Kryper rundt på gulvet i en voldsom fart! Må virkelig ha øynene på ham hele tiden.
Han har fått 2 tenner nede og flere kommer :) Som en bivirkning av tennene så er han lite interessert i grøt og
andre ting som kommer på skje. Vil helst bare ha flaska.
Dermed hadde han ikke gått opp noe i vekt fra 7-8 måneder. Så da ville HS følge litt med på ham.

-Vesla ble jo 5 år i oktober. :eek:

Hun har siden sist byttet barnehage. Siden hun skal begynne på skolen til høsten ville vi gjerne at
hun skulle rekke å bli kjent med noen av de hun skal begynne i klasse med.
Så hun begynte i en lokal barnehage her i bygda og stortrives der.
Hun er også en dedikert og fantastisk storesøster som elsker lillebroren sin mer enn noe annet.
 
Back
Topp