JennyAngelica
Betatt av forumet
Har vi en jubeltråd? Uansett, jeg har jo vært så bekymra siden jeg er arbeidsledig... men vet dere hva? 10/6 skriver jeg kontrakt på FAST 100% stilling
NÅ skal jeg nyte denne ventetiden på bebi 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! GratulererHar vi en jubeltråd? Uansett, jeg har jo vært så bekymra siden jeg er arbeidsledig... men vet dere hva? 10/6 skriver jeg kontrakt på FAST 100% stillingNÅ skal jeg nyte denne ventetiden på bebi
![]()
gratulerer med fast jobbHar vi en jubeltråd? Uansett, jeg har jo vært så bekymra siden jeg er arbeidsledig... men vet dere hva? 10/6 skriver jeg kontrakt på FAST 100% stillingNÅ skal jeg nyte denne ventetiden på bebi
![]()
TakkWow! GratulererSå deilig å slippe den bekymringen
![]()
Tusen takkgratulerer med fast jobbså gøy
![]()
Har en jubeltråd jaHar vi en jubeltråd? Uansett, jeg har jo vært så bekymra siden jeg er arbeidsledig... men vet dere hva? 10/6 skriver jeg kontrakt på FAST 100% stillingNÅ skal jeg nyte denne ventetiden på bebi
![]()
Altfor mye luftFlere som er fulle av luft? Tørr ikke akkurat å løfte på teppet på kvelden![]()
Uff.. Ja, det er nesten flaut! Kan ikke huske at jeg hadde så mye luft med førstemann :OFlere som er fulle av luft? Tørr ikke akkurat å løfte på teppet på kvelden![]()
Ja er grusomtAltfor mye luftHelt forferdelig
![]()
Ha ha, det kan jeg huske... Det husker visst mannen også for han har kommentert et par ganger om ikke lufta kommer snartUff.. Ja, det er nesten flaut! Kan ikke huske at jeg hadde så mye luft med førstemann :O
Har litt til overs der selv, så føler meg bare tykk og fælOppblåst her også, men har litt på magen fra før så ser bare feit ut nå... Før kunne jeg hvertfall holde inne magen under klærne![]()
Ja er regner jeg med... Og gleder meg tilHar litt til overs der selv, så føler meg bare tykk og fælMen det blir bedre
![]()
Har vi en jubeltråd? Uansett, jeg har jo vært så bekymra siden jeg er arbeidsledig... men vet dere hva? 10/6 skriver jeg kontrakt på FAST 100% stillingNÅ skal jeg nyte denne ventetiden på bebi
![]()
Du har gjort ein kjempejobb! Klapp på skulderenI kveld så har hele kvelden gått med til bvVeeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene
Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah
Men har fått sett ferdig Schindlers List daSå nå er det i dusjen, så se kvelden episode av The Big Bang Theory før det bærer rett i seng
![]()
Bra jobbet!I kveld så har hele kvelden gått med til bvVeeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene
Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah
Men har fått sett ferdig Schindlers List daSå nå er det i dusjen, så se kvelden episode av The Big Bang Theory før det bærer rett i seng
![]()