Skravletråd

Har vi en jubeltråd? Uansett, jeg har jo vært så bekymra siden jeg er arbeidsledig... men vet dere hva? 10/6 skriver jeg kontrakt på FAST 100% stilling :D NÅ skal jeg nyte denne ventetiden på bebi :)
Wow! Gratulerer :) Så deilig å slippe den bekymringen :D

Har vi en jubeltråd? Uansett, jeg har jo vært så bekymra siden jeg er arbeidsledig... men vet dere hva? 10/6 skriver jeg kontrakt på FAST 100% stilling :D NÅ skal jeg nyte denne ventetiden på bebi :)
gratulerer med fast jobb:) så gøy:)

Har en jubeltråd ja :-) amen uansett, gratulerer med jobb!! Når forteller du om graviditeten....?

Flere som er fulle av luft? Tørr ikke akkurat å løfte på teppet på kvelden :p

For en lang dag det har vært her nå... Endelig er det "lov" til å legge seg ;) Har ikke engang hatt tid til å være på nett i dag.

Oppblåst her også, men har litt på magen fra før så ser bare feit ut nå... Før kunne jeg hvertfall holde inne magen under klærne :eek:

Gratulerer så masse :D

I kveld så har hele kvelden gått med til bv :P Veeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene :P Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah :P

Men har fått sett ferdig Schindlers List da :D Så nå er det i dusjen, så se kvelden episode av The Big Bang Theory før det bærer rett i seng :)

I kveld så har hele kvelden gått med til bv :p Veeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene :p Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah :p

Men har fått sett ferdig Schindlers List da :D Så nå er det i dusjen, så se kvelden episode av The Big Bang Theory før det bærer rett i seng :)
Du har gjort ein kjempejobb! Klapp på skulderen :)

I kveld så har hele kvelden gått med til bv :p Veeeldig mange som vil ha tilgang til skjult gitt, så da tok det sin tid å gå gjennom alle å sjekke at alle oppfyller kravene :p Men skal bli veldig deilig når Tamara får gitt alle tilgang, for gidder ikke å skrive noe inne på skjult siden jeg er ensom der inne nå, hahah :p

Bra jobbet!:-) Det setter vi pris på.

Back
Topp