Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff - kjenner litt på det selv. Skal til ul om en uke, og klarer ikke legge fra meg frykten for at det ikke er noe der lenger :/Er litt nervøs for UL... Har ikke kjent liv på noen dager, vet det er for tidlig til at det skal ha noe å si, men kjente liv hver dag i nesten to uker.... Så begynner å bli redd for at det ikke er noe der...![]()
Har aldri følt det sånn før, ikke med de to andre heller. Kanskje vært bekymra i korte perioder, men da har jeg fått et dult fra bebisen og alt har gått fint.. Men føles liksom annerledes nå... Huff!Huff - kjenner litt på det selv. Skal til ul om en uke, og klarer ikke legge fra meg frykten for at det ikke er noe der lenger :/
Men sånn har det vært hver gang før ul >< blir jo helt tullete av det ^-^
Åååh så gøy daEn mor i barnehagen inviterte til åpent hus i dag og lunsj! Er jo stengt barnehage! Så vi var vel ca 10 voksne og 19 barn under 6 år der! Har vært koselig kaos!
Hehe så stilig daHos oss er sommerfesten neste tirsdag så håper på bedre vær. Her har det øst ned i dag og er oversvømmelse i hagen og innkjørsla vår. Var meldt ekstreme mengder nedbør og det ble visst innfridd!
Snuppa ble faktisk født mens det var sommerfest i bhg for to år siden, så ryktene om at babyen hadde kommet gikk fort her! Var jo bare bestemor som møtte i bhg!![]()
Det går nok så bra såEr litt nervøs for UL... Har ikke kjent liv på noen dager, vet det er for tidlig til at det skal ha noe å si, men kjente liv hver dag i nesten to uker.... Så begynner å bli redd for at det ikke er noe der...![]()
Arf, når er det du skal på ul da?Har aldri følt det sånn før, ikke med de to andre heller. Kanskje vært bekymra i korte perioder, men da har jeg fått et dult fra bebisen og alt har gått fint.. Men føles liksom annerledes nå... Huff!
Jeg blir faktisk veldig påvirka av været, men prøver å minne meg selv på fordelene med ruskevær daKan være veldig gøy ute når det regner ja
Synes det er så fint å sovne når det regner -ligge og høre på alle lydene ^-^
Det er helt sant! Har sine fordeler med ruskevær og!Synes det er ok med regn jegda slipper jeg å ha dårlig samvittighet for alt som skulle ha vært gjort ute.
Å så har jeg en unnskyldning for å krype opp i sofan med en god bok![]()
Ok, jeg jobber og 60 og er 100% sykemeldt. Vet ikke hvor lenge enda.. Men begynner vel i gradert stilling i slutten av mnd tror jeg.Jeg har faktisk bare 60 % til vanlig .. Så nå blir det 30..
Har ikke prøvd det enda. Men jeg sliter med å være på jobb i hele 7 timer.. Det er i butikk så har mulighet til å gå( men det er vondt) sitte ( går ok men ikke for lenge) så håper dette gjør at jeg klarer å ha mine 4 vakter i ukaellers blir det lange dager hjemme
![]()
Ok, jeg jobber og 60 og er 100% sykemeldt. Vet ikke hvor lenge enda.. Men begynner vel i gradert stilling i slutten av mnd tror jeg.
Får håoe sjefen tilrettelegger best mulig ja!Jeg er å sykemeldt i 100% håper på å få det en mnd til, så få sykemelding på 50 % etterpå, jobber 80 % til vanlig. Med 50 % sykemelding hadde jeg håpet på å jobbe 2 og 3 dager annenhver uke med korte dager, vet vi har kort mellomvakt får håpe jeg greier å overtale sjefen til dette.
Får håoe sjefen tilrettelegger best mulig ja!
Jeg er veldig heldig og har en sjef som tilrettelegger nesten som jeg selv ønsker og er veldig forståelsesfull for min situasjon, så da blir det liksom litt lettere å gå tilbake i jobb og. Vært sykemeldt siden mars nå!
Øøøh, javel?? Men det er han jo pliktig til da! Skulle tatt seg ut om du sa det til NAV liksom. Men det er jo ikke så lett å takle sånt som arbeidstaker, i og med at sjefen din sitter på noe makt uansett.. Har du vært lenge sykemeldt da?Stikk motsatt av min, han sa det rett ut at han mente jeg burde være sykemeldt 100 % ut svangerskapet. For han ville helst ikke tilrettelegge for meg.
I morgen, 12.30.Arf, når er det du skal på ul da?
Det er nok det... Bare litt skummelt.. Og mannen skal ikke være med, tar med meg svigerinnen min i stedet for tør liksom ikke dra alene heller...Det går nok så bra såbabyen har nok bare snudd seg. Men jeg sjønner du er redd
Men tror det er ganske normalt før ul. Har hatt det slik før alle mine.
Er heldigvis ikke mye med 30 % men det er nok til at vi får kommet oss ut litt å dagene ikke blir så veldig langeOk, jeg jobber og 60 og er 100% sykemeldt. Vet ikke hvor lenge enda.. Men begynner vel i gradert stilling i slutten av mnd tror jeg.
Øøøh, javel?? Men det er han jo pliktig til da! Skulle tatt seg ut om du sa det til NAV liksom. Men det er jo ikke så lett å takle sånt som arbeidstaker, i og med at sjefen din sitter på noe makt uansett.. Har du vært lenge sykemeldt da?
Åh uffDet er nok det... Bare litt skummelt.. Og mannen skal ikke være med, tar med meg svigerinnen min i stedet for tør liksom ikke dra alene heller...
Har en litt ekkel opplevelse fra OUL med førstemann. Da ble jm veldig rar og sa hun ikke fikk målene til å stemme. Ville at en fødselslege skulle ta ny UL. Hun sa at det virket som magen var unormalt stor. Hun skulle sjekke om vi fikk time i løpet av uka (!), men heldigvis fikk vi time samme dag.
Legen var superdyktig og målte svært nøye og mente at ungen hadde ligget sammekrølla på "skjeiva" i magen som gjorde magen litt større enn normalt, men at det var helt bra.
De tankene som gikk gjennom hodet den timen vi ventet var grusomme! Så for meg tarmene på utsiden, forstørrede organer, død osv...
Men han var helt frisk når han kom ut!
Ja, satser på detEr heldigvis ikke mye med 30 % men det er nok til at vi får kommet oss ut litt å dagene ikke blir så veldig lange
Håper du får kommet ut i gradert stilling![]()