Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det eneste jeg var sikker på ogsåDet med hindringen stemmer har jeg funnet ut![]()
Å det gick undanDa har jeg vært på ul. Etter kun en uke på hormoner er eggene klare for uttak på torsdag og innsett på tirsdag om en uke ( så lenge de er befrukte såklart)fått to eggløsningssprøyter som skal tas i morgen kveld
ting ble plutselig litt mere virkelig her
![]()
Det var ju bra detJa det gikk jammen forthadde 16 på den ene siden og 5 på den andre
så mange gode kandidater ble det
nå kjenner jeg st jeg gruer med til uttak!
gratulerer med supert resultat!! hvilken klinikk hører du til?Kaster meg inn litt heruttak overstått i dag, og for meg var det så å si smertefritt! Gikk rett på restaurant og spiste lunsj etterpå. Ni egg ut, og flotte svømmere på mannen
men de nevnte noe med at det var litt vann i slimhinna, og at det var en bitteliten sjans for at det ble innsett først neste syklus. Men at de planla innsett på torsdag, må bare ha en ekstra ul først den dagen for å sjekke at alt var som det skulle. Noen som har hørt om lignende?
Medicus i Trondheimgratulerer med supert resultat!! hvilken klinikk hører du til?![]()
Nå begynner det å nærme seg forsøk start for meg også!skal bare en tur til Bulgaria på ferie en uke først
blir deilig å senke skuldrene først
![]()
Jeg hadde en del hetetokter og lett hodepine de første dagene av spøytene, men er usikker på om det var selve Gonalen eller om det var ettervirkninger av Synarelaen som fortsatt hang i. Håper du føler deg bedre!Flere som blir dårlig av sprøytene? Jeg fikk skikkelig hodepine i går og i dag har jeg hatt hetetokter og vært skikkelig svimmel. Type nesten falle ned fra scena midt i konserten. Plutselig ble alt bare tåkete og alt snurra. Skikkelig ekkelt..
Jeg prøver uten nesespray denne runden for de trodde det var den som gjorde det sist, men var ikke så mye heldigere denne gangen desverre. Denne babyen er i hvertfall veldig ønsket når jeg gjør alt dette for å få den. Er litt bedre, men må ta paracet for å fungere...Jeg hadde en del hetetokter og lett hodepine de første dagene av spøytene, men er usikker på om det var selve Gonalen eller om det var ettervirkninger av Synarelaen som fortsatt hang i. Håper du føler deg bedre!![]()
Har endelig fått grønt lys for fryseforsøk, så lettet!!! Da blir det innsett i løpet av uke 26![]()
Ja, nå bør bare den tanta komme til avtalt tidSå braDet blir veldig spennende!
Huff, ja, det er jo mange hormoner som man tilfører kroppen. Det er jo heldigvis ikke så mange dager man holder på med dette.Jeg prøver uten nesespray denne runden for de trodde det var den som gjorde det sist, men var ikke så mye heldigere denne gangen desverre. Denne babyen er i hvertfall veldig ønsket når jeg gjør alt dette for å få den. Er litt bedre, men må ta paracet for å fungere...
Nei håper ikke det blir like lenge som sist, men er litt redd for det, da ble det 13 dager med sprøyter. Nå er jeg på dag sju og er på Rikshospitalet nå på kontroll. Spent og nervøs...Huff, ja, det er jo mange hormoner som man tilfører kroppen. Det er jo heldigvis ikke så mange dager man holder på med dette.