Juni!

Jag har inte haft några biverkningar alls ..Tack å lov . Men jag dricker mycket vatten , då jag har hört att det ska hjälpa

Da har jeg vært på ul. Etter kun en uke på hormoner er eggene klare for uttak på torsdag og innsett på tirsdag om en uke ( så lenge de er befrukte såklart) :) fått to eggløsningssprøyter som skal tas i morgen kveld :) ting ble plutselig litt mere virkelig her :)

Da har jeg vært på ul. Etter kun en uke på hormoner er eggene klare for uttak på torsdag og innsett på tirsdag om en uke ( så lenge de er befrukte såklart) :) fått to eggløsningssprøyter som skal tas i morgen kveld :) ting ble plutselig litt mere virkelig her :)
Å det gick undan :) jag måste fortsätta ta sprutor tills på fredag + högre dos. Eventuellt uttak på måndag .

Hade du många ägg ? :)

Ja det gikk jammen fort :) hadde 16 på den ene siden og 5 på den andre :) så mange gode kandidater ble det ;) nå kjenner jeg st jeg gruer med til uttak!
Det var ju bra det :) uttak är inte så farligt. Kommer ihåg när jag hade det sist , fick fina droger :p ena stunden grät jag medans jag låg där och sen så var jag glad och gjorde high five med sambon för varje ägg dom fick ut :D

Kaster meg inn litt her ;) uttak overstått i dag, og for meg var det så å si smertefritt! Gikk rett på restaurant og spiste lunsj etterpå. Ni egg ut, og flotte svømmere på mannen :) men de nevnte noe med at det var litt vann i slimhinna, og at det var en bitteliten sjans for at det ble innsett først neste syklus. Men at de planla innsett på torsdag, må bare ha en ekstra ul først den dagen for å sjekke at alt var som det skulle. Noen som har hørt om lignende?

Kaster meg inn litt her ;) uttak overstått i dag, og for meg var det så å si smertefritt! Gikk rett på restaurant og spiste lunsj etterpå. Ni egg ut, og flotte svømmere på mannen :) men de nevnte noe med at det var litt vann i slimhinna, og at det var en bitteliten sjans for at det ble innsett først neste syklus. Men at de planla innsett på torsdag, må bare ha en ekstra ul først den dagen for å sjekke at alt var som det skulle. Noen som har hørt om lignende?
gratulerer med supert resultat!! hvilken klinikk hører du til? :-)

Nå begynner det å nærme seg forsøk start for meg også! :) skal bare en tur til Bulgaria på ferie en uke først ;) blir deilig å senke skuldrene først :)

Flere som blir dårlig av sprøytene? Jeg fikk skikkelig hodepine i går og i dag har jeg hatt hetetokter og vært skikkelig svimmel. Type nesten falle ned fra scena midt i konserten. Plutselig ble alt bare tåkete og alt snurra. Skikkelig ekkelt..
Jeg hadde en del hetetokter og lett hodepine de første dagene av spøytene, men er usikker på om det var selve Gonalen eller om det var ettervirkninger av Synarelaen som fortsatt hang i. Håper du føler deg bedre! :-)

Jeg hadde en del hetetokter og lett hodepine de første dagene av spøytene, men er usikker på om det var selve Gonalen eller om det var ettervirkninger av Synarelaen som fortsatt hang i. Håper du føler deg bedre! :-)
Jeg prøver uten nesespray denne runden for de trodde det var den som gjorde det sist, men var ikke så mye heldigere denne gangen desverre. Denne babyen er i hvertfall veldig ønsket når jeg gjør alt dette for å få den. Er litt bedre, men må ta paracet for å fungere...

Jeg prøver uten nesespray denne runden for de trodde det var den som gjorde det sist, men var ikke så mye heldigere denne gangen desverre. Denne babyen er i hvertfall veldig ønsket når jeg gjør alt dette for å få den. Er litt bedre, men må ta paracet for å fungere...
Huff, ja, det er jo mange hormoner som man tilfører kroppen. Det er jo heldigvis ikke så mange dager man holder på med dette.

Huff, ja, det er jo mange hormoner som man tilfører kroppen. Det er jo heldigvis ikke så mange dager man holder på med dette.
Nei håper ikke det blir like lenge som sist, men er litt redd for det, da ble det 13 dager med sprøyter. Nå er jeg på dag sju og er på Rikshospitalet nå på kontroll. Spent og nervøs...

Æsj, akk som sist, må tilbake på fredag til ny kontroll. Uttaket flyttes til neste uke.. Tiden går så sakte og neste uke passer så dårlig for mannen, håper virkelig det blir mandag hvertfall..

Back
Topp