Juni!

Uff, så kjipt!!!
Gått på sprøyter en uke i morgen, skal på kontroll på torsdag :-) De sa at de regnet med uttak og innsett uka etter, dvs neste uke..håper VIRKELIG jeg slipper mer sprøyter, er så lei allerede :-(

Ja, nå bør bare den tanta komme til avtalt tid:p

Når var det du skulle igang, var det også i uke 26?

Ja, det bør den jo virkelig!!!

Ja, innsett enten fredag i uke 26, eller mandag i uke 27. Dessverre er ingenting sikkert før jeg ringer inn mens... Håååper de har plass :D

Æsj, akk som sist, må tilbake på fredag til ny kontroll. Uttaket flyttes til neste uke.. Tiden går så sakte og neste uke passer så dårlig for mannen, håper virkelig det blir mandag hvertfall..

Det var jo en liten nedtur da :( Hadde de ikke klart å tilpasse dosen din? Uansett, det viktigste er jo at det blir uttak :)

Ja, det bør den jo virkelig!!!

Ja, innsett enten fredag i uke 26, eller mandag i uke 27. Dessverre er ingenting sikkert før jeg ringer inn mens... Håååper de har plass :D
Håper du får komme med! :-)

Det var jo en liten nedtur da :( Hadde de ikke klart å tilpasse dosen din? Uansett, det viktigste er jo at det blir uttak :)
Tja si det, var samme greia sist, så skjønner ikke helt hvorfor de hele tiden skal trappe ned etter fire dager, må jo bare trappe opp igjen på kontroll. Jada det er jo det viktigste, men hadde håpet jeg slapp og være dårlig så lenge denne runden.

Tja si det, var samme greia sist, så skjønner ikke helt hvorfor de hele tiden skal trappe ned etter fire dager, må jo bare trappe opp igjen på kontroll. Jada det er jo det viktigste, men hadde håpet jeg slapp og være dårlig så lenge denne runden.

Det høres særdeles lite gjennomtenkt og planlagt ut. Første bud burde selvsagt vært å gjøre det på en annen måte enn sist gang.

Kaster meg inn litt her ;) uttak overstått i dag, og for meg var det så å si smertefritt! Gikk rett på restaurant og spiste lunsj etterpå. Ni egg ut, og flotte svømmere på mannen :) men de nevnte noe med at det var litt vann i slimhinna, og at det var en bitteliten sjans for at det ble innsett først neste syklus. Men at de planla innsett på torsdag, må bare ha en ekstra ul først den dagen for å sjekke at alt var som det skulle. Noen som har hørt om lignende?
så flott med 9 egg ut! deilig å være i fin form etterpå :) det var jeg også, til tross for 28 ut :p
vi fikk totalfrys, men det var planlagt før jeg reiste til st.olavs siden jeg hadde mye væske i buken.. men skal til med fryseforøk nå :D

Dere som skal ha frys, hvordan skal dere ta Progynova? Alt jeg vet er at jeg skal ta 3 tabletter om dagen fra cd1, men det vites ikke om når de skal tas. På nettsiden til OUS har Riksen er pasientbrosjyre, der står det at man skal ta to tabletter morgen, og en på kveldene.

Hvordan skal dere ta de?

Dere som skal ha frys, hvordan skal dere ta Progynova? Alt jeg vet er at jeg skal ta 3 tabletter om dagen fra cd1, men det vites ikke om når de skal tas. På nettsiden til OUS har Riksen er pasientbrosjyre, der står det at man skal ta to tabletter morgen, og en på kveldene.

Hvordan skal dere ta de?
det lurte jeg også på!!
skal begynne på pergotime i morgen, så starter vell på progynova neste uke en gang :)
tenker jeg tar en på morgenen, ringer inn mens og dobbeltsjekker med de da! i værste fall må jeg ta en til med en gang :)

Har vært gjennom frys forsøk på Riksen og tok to progynova morgen kg en kveld.

det lurte jeg også på!!
skal begynne på pergotime i morgen, så starter vell på progynova neste uke en gang :)
tenker jeg tar en på morgenen, ringer inn mens og dobbeltsjekker med de da! i værste fall må jeg ta en til med en gang :)
Jeg spurte på telefonen hvordan de skulle taes, fikk svar 3 tabletter om dagen.. Øre meg spurte ikke om mer..

Back
Topp