Juni!

Da er forsøket foreløpig avbrutt.. Har en ferdigutviklet alt nå på sd 8. Skal jo ha icsi, så føler det er liten nytte å prøve på egenhånd men ovitrelle er satt og vi skal kose oss litt i helgen :) Rekker forhåpentligvis en runde til før sommeren..!
Kjedelig med avbrutt forsøk, krysser fingre for et hjemmelaget mirakel :-)

Sykt vondt i magen i to dager nå, skulle hatt mensen i går? Hvorfor kan den ikke bare komme, så blir jeg ferdig med det... Skal begynne med sprøyter dag to eller tre, kort regime denne gangen... Spent.

Nei, men nå kan den gjerne komme altså! Kjenner jeg gruer meg til den første sprøyte. Jeg begynner med gonal f. Hva med deg?

Nei, men nå kan den gjerne komme altså! Kjenner jeg gruer meg til den første sprøyte. Jeg begynner med gonal f. Hva med deg?
Menopur. Ja er flere som gruer seg, derfor den er forsinket sikkert. Så typisk altså. Sånn sett var det kjekkere med lang da for da styrte de det litt mer. Nå skulle jeg hatt på torsdag og har hatt smerter siden da, men ingen mens...

Typisk nok ja! Krysser fingrene for at den dukker opp i løpet av dagen/kvelden kan nå håpe ihvertfall! Kjenner jeg vil mye heller gjøre det hjemme enn å kvote på jobb den første gangen!

Första mensdag i dag !!! Wohoo första dagen med sprutor i morgon!! Ser att min första kontroll ska vara på söndag ..så måste höra med dom i morgon om ja kanske ska vänta tills på onsdag med start av sprutorna. Men nu börjar det :) fler som hör till UNN som ska starta nu ?

Första mensdag i dag !!! Wohoo första dagen med sprutor i morgon!! Ser att min första kontroll ska vara på söndag ..så måste höra med dom i morgon om ja kanske ska vänta tills på onsdag med start av sprutorna. Men nu börjar det :) fler som hör till UNN som ska starta nu ?
selv om du starter sprøyter imorgen, vil de ta ul`en på mandagen i stede for søndagen dersom en har nokk sprøyter (evt at de gir deg resept på en sprøyte til) :)
veldig ofte må du ha flere sprøytedager en det du har fått og minst en ul til før el-sprøyte blir tatt :)

lykke lykke til :D har vært igjennom to sprøyteperioder, går veldig bra etter første er satt :D

Første mensdag i dag her også! I morgen er det første sprøyte med gonal f. Regner med ul blir mandag siden et er helg ;) blir spennende :) hvor store doser skal dere ha? Jeg skal ha 150 IE med gonalen :)

Her skjer det saker og ting, gøy at flere er i gang med stimuleringen! Her i gården ventes det fortsatt på EL, er på CD 23 i dag og egget har fortsatt ikke sluppet.... MEN: hvis det skjer de nærmeste dagene, og klinikken har plass, så håper jeg på å få satt inn en liten eskimo den siste uken i juni :-)

Lykke til alle sammen!

Första gången är värst :/ tog min första i går och brukte ialf 15 min innan jag fick mod till att sticka mig :)

Back
Topp