Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melder meg inn her også jeghar vært en del aktiv i maigruppen siden vi akkurat er ferdig med et forsøk, men siden det ikke ble innsett og vi fikk 7 til frys ble det bestemt at vi starter fryseforsøk nå i juni og innsett før sommeren og stengt på st.olavs
![]()
Fikk 5 veldig fornøyd med detHvor mange blastoer fikk du på frys?![]()
Fikk 5 veldig fornøyd med det
vet ikke så mye om blaster! er det større overlevelse ved optining i forhold til 2 dagers?Det skjønner jeg. Helt supert resultat joSå godt å tenke på at overlevelsesraten når de tiner blastoer er så høy! Jeg har fire blaster på frys.
vet ikke så mye om blaster! er det større overlevelse ved optining i forhold til 2 dagers?
skal du ha fryseforsøk nå?
er så glad for at jeg fikk blødning 1 uke før vi hadde trodd og i tillegg at de vil starte litt tidligere med primolutn slik vi rekker det før sommerferien![]()
såpass! nå ble jeg veldig optimistiskJa. Ulike studier viser jo ulike tall, men det antydes at så mye som opp til 90% av blastene overlever opptining. Blastocyster er jo sterke egg. Man vet at de deler seg normalt helt frem til cellene altså ikke kan telles lenger.
Skal ha mitt første fryseforsøk ja. Har vært supernegativ til fryseforsøk, da jeg har lest så mye om at oddsene for graviditet er mye lavere. Men, nå som jeg har lest andre steder enn på diverse forum, er ikke oddsene så mye dårligere for fryseforsøk. Overlever egget opptiningen, er sjansen nesten like god
Såå bra! Kroppen din og sykehuset har jammen samarbeidet godtHeia fryseblaster nå da
![]()
såpass! nå ble jeg veldig optimistiskså deilig å høre.. er helt grønn på fryseforsøk og føler det er generelt lite info ute å gå..
ja, har vært kjempe heldig med blødningstidspunkt og samarbeidet med de kjekke damene på st.olavs![]()
jeg skal ha andre egguttak, forhåpentligvis første ferskinnsettFlere som skal ha FER/TIN?
jeg skal ha andre egguttak, forhåpentligvis første ferskinnsett![]()
Hei alle juni damer!
Jeg melder meg kanskje inn her, vet ikke helt ennå. Var gjennom et negativt IVF i april og håper at jeg kan få plass til frys nå på neste mens som ventes i første/andre uken av juni. De kunne ikke love meg plass, jeg må bare ringe når mens nærmer seg for å høre.... Uansett, nå driver jeg og venter på EL som foreløpig er veldig forsinket...
Flere som skal ha FER/TIN?
Tusen takk, det gjør jeg også! Krysser fingrene for mange positive testerLykke til! Håper på mange gravide før sommren![]()
vi skal ha første fryseforsøk nå i slutten av juniHei alle juni damer!
Jeg melder meg kanskje inn her, vet ikke helt ennå. Var gjennom et negativt IVF i april og håper at jeg kan få plass til frys nå på neste mens som ventes i første/andre uken av juni. De kunne ikke love meg plass, jeg må bare ringe når mens nærmer seg for å høre.... Uansett, nå driver jeg og venter på EL som foreløpig er veldig forsinket...
Flere som skal ha FER/TIN?