Juni!

Fick schemat för när jag ska börja ta sprutorna i posten i går. Nu väntar jag bara på medisinerna och mensen, detta blir vårat andra färskförsök . Kort protokoll med menopur och puregon.

Last edited:
Skal begynne på sprøyter i løpet av neste uke(altså rundt den 26/27.mai.... Har ikke fått reseptene og begynner å bli litt stressa! Hvor lenge får har dere andre fått moderne har fått dem såklart. Har første forsøk ca. Midt av juni

Melder meg inn her også jeg :) har vært en del aktiv i maigruppen siden vi akkurat er ferdig med et forsøk, men siden det ikke ble innsett og vi fikk 7 til frys ble det bestemt at vi starter fryseforsøk nå i juni og innsett før sommeren og stengt på st.olavs :D

Melder meg inn her også jeg :) har vært en del aktiv i maigruppen siden vi akkurat er ferdig med et forsøk, men siden det ikke ble innsett og vi fikk 7 til frys ble det bestemt at vi starter fryseforsøk nå i juni og innsett før sommeren og stengt på st.olavs :D

Hvor mange blastoer fikk du på frys?:)

Det skjønner jeg. Helt supert resultat jo :D Så godt å tenke på at overlevelsesraten når de tiner blastoer er så høy! Jeg har fire blaster på frys.
vet ikke så mye om blaster! er det større overlevelse ved optining i forhold til 2 dagers?
skal du ha fryseforsøk nå?

er så glad for at jeg fikk blødning 1 uke før vi hadde trodd og i tillegg at de vil starte litt tidligere med primolutn slik vi rekker det før sommerferien :D

vet ikke så mye om blaster! er det større overlevelse ved optining i forhold til 2 dagers?
skal du ha fryseforsøk nå?

er så glad for at jeg fikk blødning 1 uke før vi hadde trodd og i tillegg at de vil starte litt tidligere med primolutn slik vi rekker det før sommerferien :D

Ja. Ulike studier viser jo ulike tall, men det antydes at så mye som opp til 90% av blastene overlever opptining. Blastocyster er jo sterke egg. Man vet at de deler seg normalt helt frem til cellene altså ikke kan telles lenger.

Skal ha mitt første fryseforsøk ja. Har vært supernegativ til fryseforsøk, da jeg har lest så mye om at oddsene for graviditet er mye lavere. Men, nå som jeg har lest andre steder enn på diverse forum, er ikke oddsene så mye dårligere for fryseforsøk. Overlever egget opptiningen, er sjansen nesten like god :)

Såå bra! Kroppen din og sykehuset har jammen samarbeidet godt :D Heia fryseblaster nå da ;)

Ja. Ulike studier viser jo ulike tall, men det antydes at så mye som opp til 90% av blastene overlever opptining. Blastocyster er jo sterke egg. Man vet at de deler seg normalt helt frem til cellene altså ikke kan telles lenger.

Skal ha mitt første fryseforsøk ja. Har vært supernegativ til fryseforsøk, da jeg har lest så mye om at oddsene for graviditet er mye lavere. Men, nå som jeg har lest andre steder enn på diverse forum, er ikke oddsene så mye dårligere for fryseforsøk. Overlever egget opptiningen, er sjansen nesten like god :)

Såå bra! Kroppen din og sykehuset har jammen samarbeidet godt :D Heia fryseblaster nå da ;)
såpass! nå ble jeg veldig optimistisk :D så deilig å høre.. er helt grønn på fryseforsøk og føler det er generelt lite info ute å gå..

ja, har vært kjempe heldig med blødningstidspunkt og samarbeidet med de kjekke damene på st.olavs :D

såpass! nå ble jeg veldig optimistisk :D så deilig å høre.. er helt grønn på fryseforsøk og føler det er generelt lite info ute å gå..

ja, har vært kjempe heldig med blødningstidspunkt og samarbeidet med de kjekke damene på st.olavs :D

Optimisme er bare positivt. Jobber med å samle opp mer av det selv :D

Hei alle juni damer!

Jeg melder meg kanskje inn her, vet ikke helt ennå. Var gjennom et negativt IVF i april og håper at jeg kan få plass til frys nå på neste mens som ventes i første/andre uken av juni. De kunne ikke love meg plass, jeg må bare ringe når mens nærmer seg for å høre.... Uansett, nå driver jeg og venter på EL som foreløpig er veldig forsinket...

Flere som skal ha FER/TIN?

Hei alle juni damer!

Jeg melder meg kanskje inn her, vet ikke helt ennå. Var gjennom et negativt IVF i april og håper at jeg kan få plass til frys nå på neste mens som ventes i første/andre uken av juni. De kunne ikke love meg plass, jeg må bare ringe når mens nærmer seg for å høre.... Uansett, nå driver jeg og venter på EL som foreløpig er veldig forsinket...

Ja, jeg skal ha mitt første fryseforsøk i slutten av juni :)
Hvor hører du til? Håper du får plass!

Jeg skal forhåpentligvis ha Fryseforsøk i juni også, i naturlig syklus.. Dette er helt nytt for meg, men siden de stenger i juli rekker de ikke styrt syklus, så de ville prøve naturlig.. Så vi får se om mens kommer som bestilt, eller om den surrer (slik som denne mnd) og jeg rekker innsett før de stenger..

Hei alle juni damer!

vi skal ha første fryseforsøk nå i slutten av juni :)
hadde et forsøk nå i mai som endte med at vi ikke fikk innsett pga stor fare for overstimulering..
fikk blødning allerede etter en uke, og i samarbeid med st.olavs får jeg begynne med primolutn slik at mens kommer og vi får sette inn før sommerferien :D

lykke til :D

Da er forsøket foreløpig avbrutt.. Har en ferdigutviklet alt nå på sd 8. Skal jo ha icsi, så føler det er liten nytte å prøve på egenhånd men ovitrelle er satt og vi skal kose oss litt i helgen :) Rekker forhåpentligvis en runde til før sommeren..!

Spennende at det er flere som skal gjennom det samme. Jeg håper inderlig at vi får bli med. Den derre hersens kjemiske har gjort min vanligvis punktlige syklus tullete, på cd 17 i dag og fortsatt ingen tegn til EL. Den kommer alltid mellom 13-15.

Back
Topp