Å, så du skal prøve å komme på andre plass i stedenfor første?
Haha ja det er jo et alternativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så du skal prøve å komme på andre plass i stedenfor første?
Kanksje jeg må stjele førsteplassen denne månedenÅ, så du skal prøve å komme på andre plass i stedenfor første?
Haha...det stemmer nokTrodde ikke du prøvde, men at det bare ble slik hver eneste måned for deg![]()
Hehe jeg har lært meg at det å planlegge slikt er umuligman vet aldri hvordan sommeren blir har jeg skjønt
jeg er jo hjemme hele neste sommer og så vi får jo se hvem av de som er best
![]()
Det kan du være veldig godt fornøyd med synes jegHar merka detsier meg fornøyd med å ha klart det 1 ( eller er det 2?) gang før
![]()
Hadde pizza, vi.HalloenNy skravletråd!! Jeg er definitivt med
Her har vi hatt tacosøndag! Alltid godt![]()
Det hadde jo vært litt morsomt, ikke sant?!Å, så du skal prøve å komme på andre plass i stedenfor første?
Godt å høre
Da skal jeg ikke pynte på ting heretter![]()
Kjempelenge siden jeg har spist taco nåHalloenNy skravletråd!! Jeg er definitivt med
Ja, vi får ta den sommeren vi får.
Jeg får legge en planDa må du begynne å overraske litt innimellom![]()
Er imponert over at du klarer å briljere slik hver måned jegDet kan du være veldig godt fornøyd med synes jeg![]()
Hadde pizza, vi.
Også veldig godt![]()
Hallo på duHalloenNy skravletråd!! Jeg er definitivt med
Fra Porsgrunn??Ikke noe vits det neidu forresten hva er den greieste måten å komme seg til Helgeroa når man ikke har lappen?
Jeg har strengt tatt ikke noe livEr imponert over at du klarer å briljere slik hver måned jeg![]()
Kjempelenge siden jeg har spist taco nåmå bli en dag snart
![]()
Fra Porsgrunn??
Tommelen
Neida, tror du da må ta buss/tog til Larvik og buss videre til Helgeroa![]()