God morgen alle sammen![]()
God morgen, Ronja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen![]()
God morgen snuppaGod morgen alle sammen![]()
God morgen, Ronja!
Takk, takkGod morgen snuppa
Takk, takk
Hva skal dere idag??
Takk, takk
Hva skal dere idag??
Hørtes ut som en innholdsrik dagFørst skal jeg spise frokost og så rydde ferdig kjøkkenet etter i går.
Etter hvert skal jeg på bursdag til en venn, jeg er der de første timene mens mannen tar barna på teknisk museum, så bytter vi og jeg drar hjem med dem mens han drikker øl.
I kveld dersom U vil tenker jeg at jeg skal begynne på et strikke prosjekt jeg har og se på NetFlix
Ååh...blir nok herlig å få henne hjemVi skal straks kjøre til flyplassen og hente storesøster som kommer fra Frankrike. Gleder meg til å få henta henne!!!
Hihi...kjekt at alle var vinnere da
Helt greit at Sverige vant...fengende låt!
Og Norge på 8.plass var bedre enn forventet![]()
Tror du det var lagt opp sånn med vilje?!Jeg er fornøyd,ja, men syns det var slemt mot russland å legge det opp på den måten.
Ååh...blir nok herlig å få henne hjem![]()
Ååh....ikke rart det er rørendeJa! Jeg begynte nesten å gråte på flyplassen
Hun hadde shoppa masse! Blant annet en Anna-kjole.![]()
Har bare slappet avGod dag
Hva driver du med??
Ååh....ikke rart det er rørende
Så gøy med shopping!
Hørtes behagelig utHar bare slappet av
Så koseligJa! Hun hadde fått handla litt gitt
Jeg fikk Disney juletrepynt. Jeg samler på d
Lillesøster fikk Disney soldrakt og en kjempefin kjole som hun mente lillesøster skulle bruke i dåpen. Og d tror jeg faktisk hun skal få gjøreEtter dåpskjolen da
![]()
Alenetid er gull verdt og skikkelig hallelujaDa er mannen på fest og jeg er hjemme med barna som er helt i 100 etter å ha vært på teknisk museum i dag.
Jeg syns det var utrolig deilig de timene jeg fikk vært på festen uten barna, så deilig å bare være meg og ikke bare mamma for en kort tid
Så koselig
Da blir lillesøster fin!!