Haha det var jo litt av en reaksjon dajeg gidder ikke prøve å tyde det legen har skrivd på arket jeg for han skriver elendig
![]()
Haha
Elendig skrift fra din lege og? Her er 2 tallet og 7 tallet like så jeg har misforstått blodtrykket mitt flere ganger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha det var jo litt av en reaksjon dajeg gidder ikke prøve å tyde det legen har skrivd på arket jeg for han skriver elendig
![]()
Hahaja, men det er jo det jeg kan. Jeg kan ikke bli smitta av det, samme med mini så lenge han er i magen. Men han begynte å snakke om andre bakterier som jeg kan få i meg istedenfor.
Elendig skrift fra din lege og? Her er 2 tallet og 7 tallet like så jeg har misforstått blodtrykket mitt flere ganger.
Ja det er vel andre bakterier og man kan bli smittet av...
Ja det er helt grusomt, men trur de fleste leger skriver stygt jeg asså![]()
Haha, ja, men det skal sies at jeg sliter med å forstå min egen skrift til tider også. Sjelden jeg skriver på annet enn pc, nettbrett eller mobil så når jeg jeg tar frem en penn kan resultatet bli spennende.
Jordmor anbefalte å dyppe beinet i ei bøtte iskaldt vannSyke SYKE leggkramper i natt! Vanvittig vondt. Flere som er plaga? Hva skal man gjøre, strekke ut foten? Blir jo helt panikkstemning pga smertene her![]()
Planer for dagen da? Her holder jeg på å maler babyrommetkaster opp en del mellom men
det må bli ferdig
![]()
Planer for dagen da? Her holder jeg på å maler babyrommetkaster opp en del mellom men
det må bli ferdig
![]()
Vasker klær, pakker til flytting og hviler litt på sofaen og tar telefoner og svarer på mail, aka jobbingVi skal kjøpe håndkler, kluter og div til stelleplassen i dag. Kid og princess og muligens jysk skal raides
![]()
I morgen skal ikea tømmeshvilken farge blir det på barnerommet?
![]()
Har vært på min muligens siste bassengtrening i dag. Hjemme alene i kveld, og er trøtt, så får se hva det blir til
Hvordan blir babyrommet da?
Deilig å være hjemme alene en kveld også
Rommet blir blått og hvit. Ble ikke helt fargen jeg tenkte, men orker ikke å kjøp ny heller![]()
Kan ikke du dele formen din litt meg? Bare i noen dager liksomhaha...
Ble det mye fint i dag?
Det blir blått og hvit![]()
Du kan få den om et par dager - akkurat nå har jeg hatt feber noen dager, og det vil jeg ikke gi til noen![]()
Ja, ble 2 sengesett, 25 kluter, 3 kose/gulpekluter, en liten pyntepute med en isbjørnbaby på, en liten bamse, 6laken, et helseteppe og litt annet sånt stæsj![]()
Så koselig å male rommetgleder meg til å flytte inn i ny leilighet så jeg kan styre litt med sånne ting jeg og
![]()
Den pynteputen har jeg å, hvis den er fra kid? Har en med pingvin også
Feber kan du få beholde ja! Men om du er på shopping med feber, så kanskje den er verdt det lellbegynnelsen av juni dere skulle flytte?